×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر

14000913000780 Test PhotoN - خطا روی ژستد پنالتی بود/ داور باید برای استقلال پنالتی می‌گرفت - استقلال

محسن قهرمانی در گفت‌وگو با فارس، در خصوص داوری بازی پرسپولیس و استقلال اظهار داشت: نیمه دوم، نیمه پرفشاری بود و هر دو تیم به نوعی فوتبال رو به جلویی بازی کردند، ولی اگر تصمیم داور در صحنه‌های بازی درست باشد، به نظر من روز خوبی را سپری کرده است.

وی در خصوص هر صحنه‌ای که توپ به دست امیری برخورد کرد و موجب اعتراض آذری به داور شد، گفت: خطای هند فاکتورهای لازم برای خودش را دارد و از نظر من ادامه بازی تصمیم درستی بود.

قهرمانی با اشاره به برخورد عالیشاه به بازیکن استقلال که منجر به کارت زرد برای او شد، گفت: صحنه برخورد عالیشاه با بازیکن استقلال خطا بود و اگر داور این صحنه را ندیده، به نظر من بازیکنی در سطح عالیشاه نباید به این گونه به داور اعتراض می‌کرد.

کارشناس داوری فوتبال با اشاره به اینکه برخورد فرجی با رودیژستد پنالتی بود یا خیر، اظهار داشت: درست است که توپ در آن صحنه نبود، اما بی‌احتیاطی بازیکن پرسپولیس را دربرداشت و از نظر من این صحنه پنالتی بود.

مظفری: داور باید برای استقلال پنالتی می‌گرفت

نوید مظفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا،‌ افزود: نیمه اول بازی صحنه خاصی نداشت اما در نیمه دوم شاهد بودیم هر چه بازی به جلو رفت، نوع بازی و اعتراض‌ها هم متفاوت شد.

وی در مورد صحنه‌ای که استقلالی ها اعتقاد به پنالتی داشتند، گفت: در آن لحظه خطای پنالتی روی داد و داور می بایست برای استقلال اعلام ضربه پنالتی می کرد اما از این صحنه گذشت.

کارشناس داوری فوتبال ایران یادآور شد: در صحنه ای که کادر فنی پرسپولیس اعتقاد داشتند روی عالیشاه خطا صورت گرفته، بنیادی‌فر باید به بازیکن استقلال کارت زرد نشان می‌داد اما به اشتباه برای استقلال خطا اعلام کرد اما این دلیل نمی شود عالیشاه آن گونه اعتراض کند.

مظفری تاکید کرد: یک شهرآورد خیلی ساده و معمولی را دیدیم. البته کادر فنی دو تیم اعتراض هایی داشتند که داور هم به آنها کارت زرد نشان داد. به نظرم غیر از صحنه‌ای که بر روی ژستد خطای پنالتی روی داد،‌ اتفاق خاصی دیگری در این بازی روی نداد و یک قضاوت عادی را هم شاهد بودیم.

شهرآورد ۹۷ پایتخت امروز شنبه بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس بدون اینکه موقعیت گلی داشته باشد با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

 

خلاصه نظرات داوری دقیقه ۸۷؛ به هم خوردن تعادل ژستد در محوطه جریمه پرسپولیس

نوید مظفری: داور اشتباه کرد و پنالتی روی ژستد واضح بود.

تورج حق‌وردی: داور تصمیم غلطی گرفت و روی ژستد خطا شد.

نوذر رودنیل: آفسایدی نبود و پنالتی باید برای استقلال اعلام می‌شد.

حسین عسگری: ابتدا ایلدروم خوب کار کرد و آفساید را نگرفت اما در ادامه پنالتی رخ داده روی مهاجم استقلال از چشم داور به دور ماند.

حیدر سلیمانی: داور پنالتی تیم استقلال را ندید.

قهرمانی: خطا روی ژستد پنالتی بود

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.