×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر

عباسی استاندار گیلان 2 - نظارت بر مرزهای استان گیلان برای جلوگیری از ورود سویه جدید کرونا تشدید می شود -

به گزارش تسنیم، اسدالله عباسی ظهر امروز در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا در گیلان با بیان اینکه پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی همچنان باید رعایت باشد اظهار داشت: با توجه به شیوع سویه جدید کرونا لازم است که برای جلوگیری از گسترش آن، نظارت در مرزها بیشتر جدی گرفته شود.

استاندار گیلان ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های کادر درمان و دستگاه اجرایی در راستای مبارزه با ویروس کرونا ابراز داشت: این اقدامات در کاهش آمار ابتلا به کرونا و کسب رتبه نخست گیلان در حوزه واکسیناسیون موثر بود.

عباسی با بیان اینکه در راستای تزریق دُز سوم واکسن کرونا در استان نیز گروه‌های پُرخطر و سالمندان بایستی با جدیت مورد توجه قرار گیرند تصریح کرد: ذخیره دارویی مانند ذخیره مواد غذایی حائز اهمیت است.

نماینده عالی دولت در استان گیلان با اشاره به اهمیت واکسیناسیون اتباع خارجی دارای مجوز و فاقد مجوز خاطرنشان کرد: در صورت مشاهده علایم اولیه در این افراد نسبت به قرنطینه آنها اقدام شود و صدا و سیمای مرکز گیلان نسبت به اطلاع‌رسانی شایسته موضوعات مربوط به کرونا اقدام کند.

وی تصریح کرد: برای رعایت عدالت در بخش بهداشت و درمان بایستی از تمرکز خدمات پزشکی و توزیع دارو در مرکز استان جلوگیری شود و در صورت کمبود نیروی متخصص در نقاط مختلف استان دانشگاه علوم پزشکی موظف است نسبت به اعزام نیروی متخصص به آن نواحی اقدام کند.

رئیس ستاد مدیریت و مقابله با کرونا استان گیلان با تاکید بر نظارت دستگاه‌های نظارتی و علوم پزشکی بر توزیع عادلانه اقلام بهداشتی در سطح استان گفت: آگاهی‌بخشی در جامعه بسیار اهمیت دارد و اطلاعات مناسب بایستی توسط رسانه‌ها به مردم ارائه شود.

عباسی گفت: تیم‌های نظارتی با توجه به آغاز فعالیت مدارس و حضور دانش‌آموزان در مدارس نسبت به بررسی رعایت فاصله‌گذاری‌های اجتماعی و استفاده از مواد ضدعفونی در مدارس اقدام کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف در اجرای دستورالعمل‌ها، گزارشات لازم را ارائه دهند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.