×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 7 خبر

00 - نیازهای حقوقی و قضایی خود را کجا دنبال کنم؟ - بهترین وکیل تهران

طی سالیان اخیر منابع زیادی در پی برآورده ساختن نیازهای حقوقی و قضایی مردم تلاشهای گسترده ای کردند. به جرأت می توان گفت، در میان تمام این تلاشها تارنماهای حقوقی برجسته تر از سایر منابع به این قبیل نیازهای اشخاص پاسخ داده اند. دلیل آن را هم می توان در دسترس پذیری آسان، رایگان بودن بسیاری از متون حقوقی و دادخواستهای ارائه شده در این قبیل تارنماها و امکان جستجو در میان انبوهی از اطلاعات در موضوعات مورد نیاز مخاطب و… دانست. اما در کنار این مزایا، معایبی نیز وجود دارد که شامل عدم دسته بندی درست مطالب، استفاده از کلمات ثقیل و سنگین حقوقی و کاربردی نبودن و… است. در این میان، موسسه حقوقی و داوری ترنم عدالت با هدف به کارگیری کارشناسان و مشاوران مجرب حقوقی با ساعتها کار طاقت فرسا سعی در ارائه مطالب کاربردی با زبانی آسان و گویا و عامه فهم ، تارنمای خود به آدرس taranom-edalat.com  را طراحی و در دسترس عامه مردم قرار داد.

حوزه های تخصصی این سایت شامل: حقوقی، کیفری، مهاجرت، ثبتی و امور بین الملل، دادخواستها و اوراق حقوقی و قراردادها می باشد.

در ترنم چه می گذرد؟

در موسسه حقوقی و داوری ترنم عدالت شما می توانید با دریافت مشاوره از وکلا یا کارشناسان حقوقی مجرب، ابتدا بررسی نمایید که آیا مشکل حقوقی یا قضایی پیش آمده برای شما قابل حل است یا خیر؟ آیا با هزینه ای که صرف می کنید به نتیجه مطلوب خود دست میابید یا خیر؟ در واقع، ما در ترنم ابتدا امکان سنجی می کنیم تا احتمال منتج به نتجیه شدن پرونده بررسی شود.  چه بسا موکلینی که به دلیل مراجعه خارج از موعد قانونی و یا عدم امکان پذیر بودن کار، پرونده آنها مورد قبول وکلای ترنم قرار نگرفت. اما این در حالیست که بسیاری از دوستان تنها و صرفا با انگیزه ارتقاء سطح مالی خود اقدام به قبول تمامی پرونده ها (حتی پرونده های لاینحل) می کنند.

کار خود را به صورت تخصصی در ترنم پی بگیرید!

شاید بسیاری از مردم عامه در سطح جامعه آشنایی کامل نداشته باشند که حقوق، علمی به شدت گسترده است. بنابراین، امکان این امر که یک وکیل در تمامی حوزه های حقوقی اعم از حقوقی و کیفری و ثبتی، خانوادگی، اسناد و… متبحر و متخصص باشد، امری دور از ذهن به نظر می رسد.

اما، در موسسه ترنم عدالت شما می توانید به فراخور پرونده خود که در جرگه امور حقوقی، کیفری، خانوادگی، ثبتی و… قرار می گیرد، پرونده را در اختیار وکیل متخصص قرار دهید. اینجاست که مجمع وکلا بسیار راه گشا برای شما خواهد بود.

22 2 - نیازهای حقوقی و قضایی خود را کجا دنبال کنم؟ - بهترین وکیل تهران

خدمات ترنم با قیمتی بسیار ارزان

در چند سال اخیر، متاسفانه شاهد گرانی فزاینده در میان خدمات و کالاها بودیم. موکلین نیز تحت تاثیر این فشار قرار گرفته و بسیاری از آنها نمی توانند حق الوکاله را پرداخت کنند.

در ترنم مطمئن باشید از منظر مالی در فشار نخواهید بود. بخش اعظمی ازحق الوکاله در ترنم پس از صدور رای به نفع موکل اخذ می شود. چه اینکه رضایت موکلینی که به ترنم مراجعه می کنند سرمایه و اعتبار گران قدر تری نسبت به دریافت حق الوکاله های گزاف و هنگفت برای ما به حساب می آید.

حق الوکاله قسطی چیست؟

بسیاری از افراد و موکلینی که در بادی امر به ما مراجعه می کنند به دلیل مال باخته بودن امکان پرداخت کمترین مبالغ را نیز ندارند. اینجاست که ترنم فکر همه چیز را کرده و این امکان را برای شما فراهم ساخته تا با پرداخت حق الوکاله به صورت قسطی امکان رسیدن به نتیجه مطلوب برای شما و البته برای تیم ما فراهم شود.

در ترنم خیالتان از روند پرونده و حق الوکاله راحت باشد. فراموش نکنید با برگ برنده به دادگاه بروید.

33 - نیازهای حقوقی و قضایی خود را کجا دنبال کنم؟ - بهترین وکیل تهران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.