پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41357 تعداد نوشته های امروز : 9 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • پلمب یک داروخانه در رشت به دلیل فروش داروی قاچاق
    23 آذر 1400 - 9:09
    شناسه : 191365
    0

    مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان با بیان اینکه پس از بازرسی از یک داروخانه مقادیری داروی قاچاق کشف شد، گفت: این داروخانه متخلف به دستور رئیس شعبه سوم تعزیرات حکومتی پلمب و برای این داروخانه متخلف پرونده تشکیل شد.

    پ
    پ

    پلمب - پلمب یک داروخانه در رشت به دلیل فروش داروی قاچاق - پلمب

    به گزارش «بامردم» به نقل از فارس: مرتضی امینی با اشاره به پلمب داروخانه متخلف در گشت‌های تعزیرات اظهار کرد: حسب گزارش‌های مردم و در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان و کنترل و نظارت بر داروخانه‌های سطح شهر، گشت مشترک سیار اداره تعزیرات حکومتی با حضور رئیس شعبه تعزیرات حکومتی و بازرسان دستگاه‌های ذی ربط تشکیل شد.

    وی با بیان اینکه پس از بازرسی از یک داروخانه در رشت مقادیری داروی قاچاق کشف شد، گفت: این داروخانه متخلف به دستور رئیس شعبه سوم تعزیرات حکومتی پلمب و برای این داروخانه متخلف پرونده تشکیل شد.

    مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان با بیان اینکه‌ عدم حضور مسئول فنی در بعضی از داروخانه‌ها مایه نگرانی بوده و گشت از داروخانه‌ها نیز به این منظور انجام می‌شود، افزود: طبق قانون هر داورخانه باید حداقل یک نفر مسئول فنی داشته باشد و مسئول فنی مربوطه باید در تمام ساعات کار داروخانه حضور فعال و موثر داشته باشد و این باید مورد توجه شهروندان نیز قرار گیرد.

    امینی با تاکید بر لزوم حضور مسئول فنی در داروخانه‌ها برای نظارت بر روند فروش و تحویل دارو و نسخه پیچی دارو فروشان بیان کرد: نسخه بیماران و داروهای آن‌ها با نظارت مسئول فنی داروخانه‌ها به بیماران تحویل داده شود.

    مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان، مسؤولیت اشتباه در تحویل دارو به بیماران را متوجه مسئول فنی داروخانه دانست و گفت: متاسفانه گاها مشاهده شده که تحویل اشتباه دارو به بیمار مشکلات جبران ناپذیری برای وی در پی داشته است.

    امینی از شهروندان خواست تا درصورتی که داروخانه‌های سطح شهر، بدون حضور مسئول فنی اقدام به تحویل دارو می‌کند تعزیرات را مطلع کنند، افزود: شهروندان در صورت عدم حضور مسئول فنی داروخانه و یا فروش اقلام دارویی غیرمجاز مراتب را به سامانه ۱۳۵ اعلام کنند.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.