پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41350 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • یک مجله طراحی پر از مطالب آموزشی
    06 دی 1400 - 11:10
    شناسه : 191734
    0

    امروزه یادگیری مباحث مختلف کمی آسون تر شده است، این را به لطف وجود آموزشگاه ها و سایت های آموزشی آنلاین بدانیم. امروز میخواهیم به مجله آموزشی پارسی طرح ایرانیان بپردازیم.

    پ
    پ

    پارسی طرح ایرانیان یکی از شرکت های مطرح در سطح اینترنت است که به شاخه های مختلف گرافیکی، آموزشی و طراحی می پردازد. این شرکت کار خود را از سال ۹۸ آغاز نموده و تا امروز با اهداف مختلف مسیر خود پیش گرفته است.

    55 1 - یک مجله طراحی پر از مطالب آموزشی - بنر

    خدماتی که ما در این شرکت میبینیم ساخت بنر های گیف است که در کنار این محصولی که ما به می فروشد محصولات یا خدمتی مانند لوگو – کارت ویزیت – کاتالوگ – بروشور – طراحی سایت های html و css – طراحی صفحات اینستاگرام و … هم ما جزو این محصولات می بینیم.

    اما وجود یک مجله پربازدید و مفید شاید نقطه ی عطف و تمایز این شرکت طراحی باشد. ما وقتی وارد وبلاگ سایت پارسی طرح ایرانیان می شویم مطالب بسیار جدیدی میبینیم که اگر به تاریخ آن ها دقت کنید متوجه بروز بودن این سایت می شود.

    مطالبی که در حوزه های مختلف ما شاهدش هستیم و میبینیم درباره خیلی از مسائل صحبت می کنند مانند مباحث دیجیتال مارکتینگ ، آموزش سئو، محصولات گرافیکی ، طرح لایه باز گرافیکی ، آموزش طراحی سایت و خیلی موارد دیگر که ما میبینیم در این مجله تبلیغاتی مقاله منتشر می شود.

    آموزش های این بخش در لینک زیر قابل مشاهده است :

    https://parsitarh.ir/category/web-design-tutorials/

    آموزش طراحی سایت در مجله پارسی طرح

    در مجله پارسی طرح ایرانیان یکی از مهمترین بخش ها آموزش طراحی سایت به صورت رایگان است، برای افرادی که توان پرداخت هزینه های آموزشی را ندارند این بخش می تواند مفید واقع شود. برای مثال در پارسی طرح ایرانیان آموزش  HTML,CSS  که به نوعی پایه ی اکثر زبان های برنامه نویسی است شروع شده و تا امروز ما میبینیم که چند مطلبی در این باره منتشر شده است .

    آموزش سئو سایت در پارسی طرح ایرانیان

    سئو سایت را نمی توانیم ندیده بگیریم، می دانیم که چقدر افراد این روزها به دنبال این هستند که کار سئو سایت انجام دهند یا رتبه آن ها توسط اصول و استاندارد های سئو افزایش یابد، پس به خوبی متوجه این موضوع هستیم که اهمیت علم و تخصص سئو چقدر می تونه برای افراد در حوزه وب مهم باشه.

    پارسی طرح ایرانیان به خوبی این فصل های آموزشی رو شروع کرده و ما میبینیم که چند مطلبی در بخش مربوطه منتشر شده.

    آموزش های سئو پارسی طرح ایرانیان هم در این بخش می تونید ببینید:

    https://parsitarh.ir/category/seo-taturials/

    آموزش های تبلیغاتی پارسی طرح ایرانیان :

    اموزش های تبلیغاتی یا دیجیتال مارکتینگ بسیار مهم برای کسانی که دنبال تبلیغ دادن و فروش بیشتر هستند، مثلا کسب و کار هایی که در حوزه وب فعالیت می کنند می تواند مشتری هدف این بخش باشند.

    تیم پارسی طرح ایرانیان موردی که خیلی خوب توانسته روی آن تمرکز داشته باشد و مفید واقع شود، مباحث دیجیتال مارکتینگ است. این مباحث خیلی خوب می تونه در رشد و توسعه فروش شرکت ها کمک کند.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.