جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • قتل یکی از مدیران راه آهن توسط مهماندار اخراجی به ضرب گلوله / او نامادری‌اش را نیز کشت!
    06 دی 1400 - 17:25
    شناسه : 191752
    0

    مهماندار اخراجی یکی از شرکت‌های راه‌آهن پس از ورود مخفیانه به پارکینگ راه‌آهن یکی از مدیران شرکت را به ضربه گلوله به قتل رساند.

    پ
    پ

    یکی از مدیران راه آهن توسط مهماندار اخراجی به ضرب گلوله - قتل یکی از مدیران راه آهن توسط مهماندار اخراجی به ضرب گلوله / او نامادری‌اش را نیز کشت! - قتل

    به گزارش همشهری، این حادثه حدود ساعت ۳ بعدازظهر رخ داد و وقتی قاضی جنایی و کارآگاهان آگاهی در محل حادثه حاضر شدند معلوم شد که مقتول مدیر یکی از شرکت‌های راه‌آهن است که هنگام خروج از محل کارش و سوار شدن به ماشینش در پارکینگ راه‌آهن، هدف حمله مهاجم قرار گرفته و به ضرب گلوله کشته شده است.

    در حالی که تحقیقات اولیه از این حکایت داشت که عامل جنایت یک مهماندار سابق قطار بوده که مدتی قبل به دلیل تعدیل نیرو از آنجا اخراج شده است، دستور بازداشت وی صادر شد اما یک ساعت بعد خبر رسید که قاتل فراری به خانه پدرش در شرق تهران رفته و پس از درگیری با او، نامادری‌اش را به ضرب گلوله به قتل رسانده و متواری شده است.

    عامل جنایت که از دیروز تحت تعقیب پلیس بود، ساعاتی قبل با حضور در یکی از کلانتری‌های شرق تهران خود را تسلیم کرد و تحقیقات از او آغاز شده است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.