جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • سیستم گرماتاب لوله‌ای چیست؟ / آشنایی با برند گرماسان
    07 دی 1400 - 7:45
    شناسه : 191767
    0

    گرماتاب نام سیستم گرم‌کننده‌ای می‌باشد که برای تامین گرمایش سوله، گرمایش کارخانه‌جات، گرمایش گلخانه و… به‌کار می‌رود. بهترین نوع این گرمایش تابشی را شرکت گرماسان تولید و عرضه می‌نماید.

    پ
    پ

    11 10 - سیستم گرماتاب لوله‌ای چیست؟ / آشنایی با برند گرماسان - گرماتاب

    گرماتاب چیست؟! تامین گرمای محیط‌های کار و البته سالن‌های تولید، همواره دغده مهم مدیران و کارفرمایان بوده است. در فصل سرما این دغدغه مهم‌تر از قبل احساس می‌شود و اگر گرمای موردنظر تامین نشود راندمان کاری و تولیدی نیز پایین می‌آید. امروزه شرکت گرماسان مطمئن‌ترین سیستم‌های گرمایش تابشی را تولید می‌نماید و با انتخاب محصولات این برند، خیال‌تان از گرمایش محیط خود راحت خواهد بود.

    در ادامه، تیم محتوای گرماسان توضیحاتی در خصوص سیستم هیتر تابشی لوله‌ای که به آن گرماتاب نیز می‌گویند آماده کرده است تا شما با این محصول بیشتر آشنا شوید و در نهایت محصول موردنظر خود را خریداری نمایید.

    تمامی سیستم‌های گرمایشی ما، دارای پیشرفته‎ترین تکنولوژی روز دنیا هستند و چناچه با مطالعه این مقاله، قصد خرید هرگونه سیستم گرمایشی را دارید، برند گرماسان با مجرب‎ترین کادر، آماده خدمت‌رسانی می‎باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر کافیست به سایت www.GARMASUN.com مراجعه کنید و یا با شماره 22229176-021 تماس بگیرید.

    22 12 - سیستم گرماتاب لوله‌ای چیست؟ / آشنایی با برند گرماسان - گرماتاب

    سیستم گرماتاب

    هیتر تابشی گازی لوله‌ای از سیستم‌های گرمایشی به روزی هستند که با نام و برند شناخته شده گرماسان شناخته شده‌اند. از مناسب‌ترین و ارزان‎‌ترین سیستم‌هایی محسوب می‌گردند که در بخش‌های صنعتی و نیمه صنعتی  و حتی اماکن تجاری،  فضای باز و نیمه باز کاربرد دارند. در حالت کلی هیترهای تابشی از سیستم‌هایی هستند که بدون اشغال فضای اضافی و به دور از دسترس در ارتفاع یعنی بر روی سقف نصب می‌شوند. ساخت این تجهیزات با الهام از خورشید انجام گرفته است و به روش تابشی گرما را انتقال می‌دهند. بدین صورت عمل می‌کنند که با تابیدن بر روی اجسام باعث جذب گرما در آن‌ها شده و به اطراف ساطع و با این عمل محیط گرم می‌شود.

    هیتر تابشی لوله‌ای U شکل

    این نوع سامانه‌های گرمایشی در مدل‌ها و ابعاد متفاوتی ساخته می‌شوند. انرژی‌ای که این تجهیزات از آن جهت تامین گرما استفاده می‌کنند انرژی الکتریکی و گاز می‌باشد. هیتر تابشی گازی لوله‌ای U شکل همان گونه که از نام آن نیز مشخص است با استفاده از سوخت گاز تامین می‌گردد. دلیل اصلی نام گذاری این سیستم نیز لوله بکار رفته در این سیستم گرمایشی شکل U مانند است.

    مدل‌های هیتر تابشی U:

    این مدل گرماتاب با طول کمتر و عرض بیشتر، مناسب جهت سالن‌های با ارتفاع زیاد مناسب سالن‌های صنعتی و ورزشی می‌باشند. مدل U هیتر تابشی لوله‌ای با ظرفیت حرارتی متنوع و در 5 مدل با توجه به نیاز کاربری شما طراحی شده‌اند.

    33 6 - سیستم گرماتاب لوله‌ای چیست؟ / آشنایی با برند گرماسان - گرماتاب

    ویژگی‌های عمومی بخاری تابشی لوله‌ای گرماسان

    استانداردها:

    گرماسان تنها دارنده نشان استاندارد ملی ایران و استاندارد CE اروپا و صادرات به کشورهای خاورمیانه و شرق اروپا می‌باشد.

    گارانتی:

    ۵ سال گارانتی تعویض که شامل تمامی قطعات دستگاه می‌گردد. همچنین لوله‌های تابشی این دستگاه دارای ۱۰ سال گارانتی تعویض می‌باشد.

    گرماتاب چند منظوره

    شرکت شایانیر صنعت آرتان به عنوان یکی از تولیدکنندگان پیشرو بخاری لوله‌ای در کشور، تیم ما توانایی ایجاد یک بخاری لوله‌ای تابشی بصورت سفارشی را برای پروژه و نوع کاربری شما دارد. خواه به گرمایش مستقیم و موضعی همچنین گرمایش تابشی با مخلوط هوا و گاز نیاز داشته باشید. بخاری‌های لوله‌ای ما می‌توانند نیازهای کاربران را با کاربرد خاص شما را برآورده کنند.

    شما خواننده محترم این مطلب برای کسب اطلاعات بیشتر با مطالعه مجله گرماسان اطلاعات کافی از سیستم گرمایش تابشی گرماسان و تماس با کارشناسان فروش ما از قیمت مناسب انواع بخاری لوله‌ای بدست‌ آورید.

    44 2 - سیستم گرماتاب لوله‌ای چیست؟ / آشنایی با برند گرماسان - گرماتاب

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.