شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • پراید 100 میلیونی در راه است؟/ مردم منتظر باشند؟+جزییات
    07 دی 1400 - 9:23
    شناسه : 191786
    0

    یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس ضمن انتقاد از افزایش قیمت خودرو، عدم اصلاح قیمت‌ها را در نتیجه نبود اراده لازم برای اصلاح دانست.

    پ
    پ

    1 - پراید 100 میلیونی در راه است؟/ مردم منتظر باشند؟+جزییات - پراید

    به گزارش «بامردم» به نقل از ایسنا، حسین حاتمی، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، ضمن انتقاد از افزایش قیمت‌ها در بازار خودرو، و بیان این موضوع که اصلاح قیمت‌ها به نفع طبقه رانتخوار صورت گرفته، اظهار داشت: اگر قصد و اراده‌ای برای اصلاح قیمت‌ها وجود داشت، قیمت پراید باید زیر 100 میلیون تومان تعیین می‌شد.

    این نماینده مجلس در ارتباط با بودجه 1401 نیز از حذف ارز 4200 تومانی انتقاد کرد و با تاکید بر این‌که ابتدا باید یک برنامه جبرانی برای حذف این ارز صورت بگیرد، بیان داشت که مراقب باشید ترکش‌های حذف این ارز به نیازمندان و مستضعفان اصابت نکند.

    حاتمی در ادامه صحبتهایش خطاب به وزیر اقتصاد بر این نکته تاکید کرد که انتصاب عناصر فاقد صلاحیت و غیرمرتبط در ساختارهای اقتصادی حاکی از آن است که وزارت اقتصاد برنامه مشخصی برای ساختار به هم ریخته سازمان بورس و افزایش بی رویه نرخ ارز ندارد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.