×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

11 1 1 - چگونه در آزمون آیین نامه رانندگی قبول شویم؟ - آموزش آیین نامه

اگر تا به الان بارها در آزمون آیین نامه رانندگی مردود شده اید و به دنبال بهترین روش یادگیری و قبولی آیین نامه رانندگی هستید در ادامه با ما همراه باشید. در این مطلب می خواهیم بهترین و کاربردی ترین روش یادگیری آیین نامه و قبولی در امتحان آیین نامه را به شما معرفی کنیم.

موثرترین و بهترین روش یادگیری آیین نامه

اگر می خواهید در کوتاه ترین زمان آیین نامه رانندگی را یاد بگیرید و در اولین امتحان آیین نامه براحتی قبول شوید توصیه می کنیم از دوره آموزش آیین نامه با نمونه سوالات امتحان آیین نامه سایت مهد علم استفاده کنید.

دوره آموزش آیین نامه به گونه ای است که با مشاهده آن دیگر نیازی به خواندن کتاب آیین نامه نیست. در واقع این آموزش بصورت ویدیویی می باشد و تمام مطالب کتاب آیین نامه پایه سوم را بصورت تصویری آموزش می دهد.

مزایای دوره آموزش آیین نامه رانندگی:

۱- با مشاهده این آموزش دیگر نیازی به مطالعه کتاب آیین نامه نیست.

۲- در کمترین زمان می توانید کل کتاب آیین نامه را بصورت ویدیویی یاد بگیرید.

۳- گلچینی از مهمترین نمونه سوالات امتحان آیین نامه را نیز یاد می گیرید.

قبولی در امتحان آیین نامه رانندگی را براحتی تجربه کنید

می توان گفت مهمترین دلیل مردودی بسیاری از افراد در امتحان آیین نامه شیوه ی یادگیری آنهاست. از آنجایی که حجم کتاب آیین نامه پایه سوم بیش از ۲۰۰ صفحه می باشد بنابراین یادگیری آن از طریق مطالعه کار سخت و زمان بری می باشد. در واقع یادگیری آیین نامه از طریق مطالعه دارای مزایا و معایب مختلفی است که در ادامه به دو عدد از معایب آن اشاره می کنیم.

۱- اولین مورد این است که یادگیری آیین نامه از طریق مطالعه نیازمند صرف زمان و انرژی بسیار زیادی است. به گونه ای که باید چندین روز از وقت خود را صرف خواندن کتاب بکنید تا بتوانید تمام مطالب را در ذهن خود بسپارید.

۲- دومین مورد نیز این است که از آنجایی که در یادگیری از طریق مطالعه بسیاری از مطالب در حافظه کوتاه مدت مغز ثبت می شود بنابراین خیلی زود بسیاری از مطالبی که یاد گرفته اید را فراموش خواهید کرد.

بنابراین به این نتیجه می رسیم که بهترین و موثرترین و کارآمدترین روش یادگیری آیین نامه استفاده از دوره آموزش تصویری آیین نامه است. با مشاهده این آموزش در کمترین زمان می توانید آیین نامه را یاد بگیرید و با خیالی راحت در امتحان آیین نامه شرکت کنید.

22 1 700x321 1 - چگونه در آزمون آیین نامه رانندگی قبول شویم؟ - آموزش آیین نامه

گلچینی از مهمترین نمونه سوالات امتحان آیین نامه

یکی دیگر از مزایای این دوره این است که علاوه بر یادگیری تصویری آیین نامه با گلچینی از مهمترین نمونه سوالات امتحان آیین نامه نیز آشنا می شوید.

خواندن نمونه سوالات آیین نامه یکی دیگر از روش های موثر برای یادگیری آیین نامه است. البته باید این نکته را در نظر داشته باشید که خواندن نمونه سوالات مهم و با کیفیت است که به شما در یادگیری آیین نامه کمک می کند.

ما در این دوره سعی کردیم گلچینی از مهمترین نمونه سوالات آیین نامه رانندگی را با جواب به شما آموزش دهیم تا بتوانید بهترین عملکرد را در آزمون آیین نامه داشته باشید.

33 1 700x334 1 - چگونه در آزمون آیین نامه رانندگی قبول شویم؟ - آموزش آیین نامه

نمونه سوالات آیین نامه با جواب

همانطور که گفته شده در این دوره گلچینی از مهمترین نمونه سوالات آیین نامه رانندگی آموزش داده می شود. یکی از مهمترین مزایای این دوره این است که تمام سوالات توسط مدرس آموزش داده می شود. به گونه ای که ابتدا مطالب کتاب آموزش داده می شود و سپس نمونه سوال مربوط و مرتبط با آن بخش توسط مدرس توضیح داده می شود و پاسخ صحیح سوالات نیز بررسی می شود.

یادگیری سریع علائم و تابلوهای کتاب آیین نامه

با مشاهده این دوره خیلی سریع و راحت می توانید تمام علائم و تابلوهای راهنمایی و رانندگی موجود در کتاب آیین نامه را یاد بگیرید. در این دوره تمام علائم و تابلوها بصورت جداگانه با تصاویری بهتر و با کیفیت تر توسط مدرس به شما آموزش داده می شود. در واقع برای یادگیری علائم، تابلوها، خط کشی ها و رنگ ها کافیست فیلم ها ی این دوره را با دقت نگاه کنید.

آموزش در این دوره به گونه ای است که ابتدا با رنگ ها، علائم، خط کشی ها و تابلوها آشنا می شوید و سپس سایر بخش های کتاب آیین نامه به شما آموزش داده می شود.

سوالات متداول:

چگونه می توانم دوره آموزش آیین نامه سایت مهد علم را تهیه کنم؟

این دوره یکی از محصولات و آموزش های سایت مهد علم می باشد که برای تهیه آن باید به سایت مهد علم مراجعه کنید.

چه مواردی در دوره آموزش آیین نامه آموزش داده می شود؟

همانطور که در ابتدا گفته شده این دوره بصورت ویدیویی می باشد و تمام مطالب کتاب آیین نامه رانندگی پایه سوم را بصورت ویدیویی آموزش می دهد.

این آموزش برای چه افرادی مناسب است؟

دوره آموزش آیین نامه برای افرادی که قصد دارند در امتحان آیین نامه پایه سوم شرکت کنند مناسب است. با مشاهده این دوره در کمترین زمان می توانید آیین نامه رانندگی را یاد بگیرید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.