چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41427 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • تاثیر رپورتاژ آگهی کسب و کار ها
    08 دی 1400 - 16:08
    شناسه : 191818
    0

    رپورتاژ اگهی را میتوان نوعی گزارش دانست که به منظور معرفی محصول یا خدمت، برند سازی، جذب کاربر و بهبود سئوی سایت در یک رسانه معتبر منتشر میشود.

    پ
    پ

    1399111910365990522183364 - تاثیر رپورتاژ آگهی کسب و کار ها -

    شاید تا کنون بسیار در رسانه های معتبری چون تلوزیون و مجلات اینترنتی و… شنیده و یا دیده باشیم که در قالب یک گزارش و یا یک خبر به توضیح یک محصول و یا یک خدمت خاصی اشاره میکنند. این نوع اخبار در واقع یک نوع تبلیغات هوشمند و برنامه ریزی شده ای است که در دنیای امروز تبلیغات دیجیتال، به آنرپورتاژ آگهیگفته میشود. در واقع رپورتاژ اگهی را میتوان نوعی گزارش دانست که به منظور معرفی محصول یا خدمت، برند سازی، جذب کاربر و بهبود سئوی سایت در یک رسانه معتبر منتشر میشود.

    رپورتاژ ها بسته به اولویت در هدف انتشار، با استراتژی های مختلفی نوشته میشوند. به طور مثال : در دنیای پر زرق و برق تبلیغات دیجیتالی مانند بنر و تبلیغات کلیکی که به طور مستقیم به تبلیغ یک محصول و یا سایت میپردازند گارد میگیرند، رپورتاژ آگهی هایی که باهدف جذب کاربر و مخاطب و یا برند سازی نوشته و منتشر میشوند معمولا در لفافه و به طور غیر مستقیم به محصول و خدمت خود معرفی میکنن. منبع : تسنیم

    رپورتاژ آگهی چگونه به گسترش و موفقیت کسب و کارها کمک می کند؟

    یکی از مهمترین عوامل موثر در موفقیت و پیشرفت کسب و کارهای کوچک و بزرگ، تبلیغات مناسب و پربازده می باشد. رپورتاژ های خبری، از راه های مختلفی به گسترش کسب و کار شما کمک می کنند، در ادامه چند مورد از تاثیرات رپورتاژ آگهی در پیشرفت مشاغل معرفی شده اند.

    1. با انتشار رپورتاژ های آگهی، افراد بیشتری از خدمات و کسب و کار شما باخبر می شوند.

    در گذشته صاحبان مشاغل با استفاده از روش های مرسوم تبلیغ، نهایتا موفق می شدند که محصولات و خدمات خود را در همان شهر خود و یا چند شهر اطراف ارائه دهند؛ اما به کمک روش های جدید مانند رپورتاژ آگهی به راحتی تمامی کاربران اینترنتی می توانند از محصولات و خدمات شرکت های گوناگون مطلع شوند. رپورتاژها را می توان به راحتی و با صرف هزینه ای مختصر در وب سایت های معتبر و پربازدید، منتشر کرد. به این ترتیب در مدت زمان اندکی تعداد افراد بسیاری از آن بازدید خواهند کرد. به ایتفاده از رپورتاژها می توانید کسب و کار خود را در شهرها و استان های بیشتری گسترش بدهید و حتی در حوزه بین المللی فعالیت کنید.

    2. رپورتاژ آگهی یک روش مطمئن و پربازده برای تبلیغ محصولات است.

    تبلیغ موثر، تبلیغی است که بتواند ضمن معرفی محصولات به افراد، مشتریان را مجاب کند که محصول معرفی شده برای آن ها مفید و کاربردی می باشد و به این ترتیب مشتریان را به خرید ترغیب کند. رپورتاژ آگهی اگر به شیوه مناسب بر طبق استانداردهای بازاریابی نوشته شود، این قابلیت را دارد که به کمک آن هم محصولات خود را معرفی کنید و هم افراد را به خرید و استفاده از محصول ترغیب کنید.
    از آنجایی که رپورتاژ آگهی مناسب در جلب نظر مشتریان موثر است؛ اغلب افراد برای معرفی محصولات خود از این روش استفاده می کنند. در چنین شرایطی که بازار تولید و خرید رپورتاژ آگهی بسیار داغ است، چگونه می توانید از سایر رقبا پیشی بگیرید و فروش خود را چند برابر کنید؟

    پاسخ این سوال بسیار ساده است، شما برای شکست رقبا در تبلیغات، دو عامل را در نظر بگیرید :

    1. نوشتن رپورتاژ بهتر و مناسب تر
    2. انتشار رپورتاژ در وب سایت های معتبر

    هر چقدر که یک رپورتاژ خوب در پیشرفت کسب و کارها تاثیر گذار است، یک رپورتاژ بد در آسیب زدن و تخریب اعتبار کسب و کارها موثر می باشد. بنابراین توصیه می شود که مسئله رپورتاژ آگهی را جدی بگیرید و در مورد نگارش آن بسیار دقت کنید. اگر خودتان در نوشتن رپورتاژ به اندازه کافی ماهر نیستید؛ بهتر است که این کار را به فرد متخصص بسپارید و یا حداقل در مورد اصول، قواعد و استاندارد های نگارش رپورتاژ آگهی کمی مطالعه کنید.

    3. رپورتاژ های آگهی سبب افزایش اعتماد مخاطبان می شوند.

    این روزها اغلب افراد نسبت به آگهی ها و بنرهای تبلیغاتی بی اعتماد هستند زیرا در چنین روش هایی، معمولا از شعار های عجیب و اغراق آمیز تبلیغاتی استفاده می کنند. بنابراین مخاطبان اصلا به چنین شعارهایی توجه نمی کنند. این روزها مردم پیش از خرید در مورد مزایا و معایب و سایر مسائل مربوط به محصولات، مطالعه و تحقیق می کنند و اینترنت و وب سایت ها به عنوان اولین و اصلی ترین مرجع جستجو و کسب اطلاعات، در این میان مهمترین نقش را دارد. سرعت و دسترسی ساده در فضای اینترنت به کاربران کمک می کند تا پاسخ سوالات خود را به راحتی و در کوتاه ترین زمان بدست بیاورند. بنابراین اگر بتوانید در رپورتاژ آگهی خود، توضیح دهید که محصول معرفی شده، چه مشکلاتی را برطرف می کند و چه کاربرد و مزایایی دارد، به راحتی نظر مخاطبان را به محصولات خود، جلب خواهید کرد. از طرفی اگر رپورتاژ شما در وب سایت های معتبر و معروف منتشر شده باشد، کاربران اعتماد بیشتری نسبت به آن خواهند داشت. به بیان دیگر اعتبار وب سایت ها به افزایش اعتبار محصول و کسب و کار شما کمک می کند.

    4.کسب بک لینک معتبر

    بک لینک ها یکی از اصلی ترین فاکتور های گوگل و دیگر موتور های جست و جو برای رتبه بندی وب سایت ها به شمار میروند. بک لنیک های backlinks دریافتی در رپورتاژ آگهی از طبیعی ترین شکل بک لینک ها به شمار میروند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.