جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • پیام تشکر و خداحافظی فرماندار سابق لاهیجان
    09 دی 1400 - 13:53
    شناسه : 191880
    0

    یونس محمودی فرماندار سابق لاهیجان با انتشار پیامی از مردم تشکر و خداحافظی کرد.

    پ
    پ

    تشکر و خداحافظی فرماندار سابق لاهیجان - پیام تشکر و خداحافظی فرماندار سابق لاهیجان - فرماندار سابق لاهیجان

    به گزارش «بامردم» در این پیام آمده است:

    بسم‌الله الرحمن الرحیم

    خداوند بزرگ را سپاس می‌گویم که در این سی و اندی سالی که گذشت لطف خود را چنان شامل حال من گردانید که به عناوین و سمت‌های مختلف، خدمتگزار مردمانی شریف، زحمتکش و بزرگوار در جای جای استان گیلان باشم و فرصتی در اختیارم نهاد تا آن‌چه می‌دانستم و می‌توانستم را در راستای پیشبرد امور مربوط به مردم به کار گیرم؛ «و َما تَوْفِیقِی إِلَّا بِاللَّهِ عَلَیْهِ تَوَکَّلْتُ».

    اکنون و‌ در آستانهٔ بازنشستگی امید دارم توانسته باشم در این سالیان قدمی هرچند کوچک در راه سازندگی، اعتلا و آبادانی کشوری بردارم که روزگار سختی را از سر گذارنیده‌ است. کار کردن در زادگاهم، استان زیبای گیلان، برایم لذت‌بخش و موجب افتخار بود. در تمام لحظات خدمتم چه آن هنگام که جوان بودم و در حال آموختن علم و کسب تجربه و چه هنگامی که پا به میانه‌سالی گذاشتم و تمام آن‌چه را که از علم و تجربه در اختیار داشتم با طیب خاطر در طبق اخلاص گذاشتم،
    هرچه کردم و هرچه گفتم از سر صدق بود و همهٔ تلاشم در مسیر حل مشکلات و گره گشایی از کار مردم.

    خدا را سپاس که در نتیجهٔ این سی سال و اندی خدمت صادقانه، به مرحمت و تفضل حضرتش، به گونه‌ای ادای وظیفه کرده‌ام‌‎ ‌‏که در پیش وجدان خود شرمنده نباشم.

    امیدوارم آن‌چه از گفتار و کردار داشته‌ام مورد رضایت ذات اقدس باری تعالی قرار گرفته باشد. باقی را -هرچه که هست- به داوری مردم واگذار می‌کنم.

    فرصت را مغتنم می‌دانم تا از مردم عزیز شهرها و شهرستان‌های محل خدمتم در گیلان به خاطر ‌ محبت‌های بی‌شائبه‌‌شان و همچنین از گروه‌ها و نهادهای اجتماعی و مدنی و ارگان‌ها و سازمان‌های دولتی و بخش‌های خصوصی و همهٔ همکارانم به خاطر مساعدت، همراهی‌، همدلی و لطف فراوان‌شان صمیمانه تشکر و نیز خداحافظی کنم و‌ از همه آنان می‌خواهم که قصورها را بر من ببخشایند.

    از سال‌های خدمت در رودبنه، خمام، رشت، شفت، خشکبیجار، آستانه اشرفیه، املش و لاهیجان‌ همه نیکی و خوبی در خاطر دارم و دعاگوی وجود شریف مردمان پر مهرشان هستم.

    از بارگاه خداوند متعال سلامتی و توفیق روزافزون‌تان را خواستارم و همگی‌تان را به خداوند بزرگ می‌سپارم.

    امید که مرا از دعای خیرتان محروم نفرمایید.

    بنده خدا
    یونس محمودی

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.