×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

محمد نوری - چرا سلطانی‌فر را محاکمه نمی‌کنید؟/ خدا از این خیانت‌کاران نگذرد - محمد نوری

محمد نوری درباره حذف استقلال از مسابقات آسیایی و لطمه بزرگی که این موضوع به این باشگاه و هوادارانش می‌زند گفتگویی انجام داده که در ادامه می خوانید.

حذف استقلال از آسیا چه لطمه‌ای به این باشگاه می‌زند؟
دود این آتش بیش از هر کسی به چشم هواداران و دوستداران تیم استقلال می‌رود. آنهایی که دلشان به حال این باشگاه و استقلال می‌سوزد. متاسفانه آنهایی که در راس فدراسیون فوتبال و ورزش ایران نشسته‌اند کوچکترین ناراحتی از این بابت ندارند، چون می‌دانند هر کاری بکنند کسی آنها را محاکمه نمی‌کند.

به نظر شما چه کسانی مقصر این اتفاقات هستند؟
فدراسیون فوتبال در رأس همه مقصران است. مهدی تاج و آنهایی که همیشه از طرف فدراسیون با AFC مکاتبه می‌کردند و وعده و وعید می‌دادند که مشکلات حل می‌شود، مقصران اصلی حذف استقلال هستند. فدراسیون فوتبال بزرگترین خیانت را در حق باشگاه استقلال کرد و همین‌طور وزارت ورزش.

چرا وزارت ورزش را مقصر می‌دانید؟
آقای سلطانی فر با وعده‌های مکرر از مرداد به آبان، از آبان به اسفند و از اسفند به خرداد در سال‌های اخیر دائماً وعده خصوصی‌سازی می‌داد ولی هرگز این اتفاق نیفتاد. اگر استقلال خصوصی شده بود هیچ وقت به این شرایط دچار نمی‌شد. یک مدیر در یک شرکت خصوصی دلش نمی‌خواهد بزرگترین فرصت باشگاهش برای پیشرفت را از دست بدهد. خدا از این خیانت کاران نگذرد، همان‌هایی که باعث شدند استقلال به آسیا نرود. می‌دانید چه ضرر بزرگ مالی به باشگاه وارد شد؟ آقایانی که این بلا را سر استقلال آوردید، می‌دانید چه لطمه‌ای به هواداران این تیم زدید؟ البته بعید می‌دانم کوچکترین ناراحتی داشته باشید چون شما استفاده تان را از کنار این باشگاه‌ها و فوتبال ایران برده اید و به شهرت و پول و مقام رسیدید.

تبعات این اتفاق برای فوتبال ایران چیست؟
فوتبال ایران عقبگرد می‌کند. می‌دانید با این اتفاق چند سال به عقب می‌رویم؟ متاسفانه باید بگویم همین حالا هم در فدراسیون افرادی بودند که دلشان نمی‌خواست استقلال به لیگ قهرمانان آسیا برود و با ادامه همین روند مطمئنم استقلال سال بعد هم از رسیدن به مسابقات آسیایی باز می‌ماند. به خدا مردم ناراحت هستند. هواداران غصه می‌خورند. آقای سلطانی فر الان کجاست؟! چرا کسی این افراد را محاکمه نمی‌کند؟ چرا کسی از آنها سوال نمی‌کند؟ چرا در دورانی که استقلال می‌توانست بدهی‌هایش را بپردازد کمکش نکردید؟ حالا تیم با چه روحیه ای در مسابقات لیگ برتر حضور پیدا کند؟ همیشه باید یک سنگ بزرگ سر راه استقلال بیندازید؟

تازه نیوز

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.