×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر

11 3 - فولادسل، راهکاری مناسب برای خرید ایمن آهن‌آلات - خرید اعتباری

برای آنکه بتوانید به بازه‌ای باکیفیت‌ترین محصولات فولادی دسترسی پیدا کنید و آن‌ها را با قیمتی مناسب خریداری کنید، بهترین راه انتخاب یک درگاه خرید مطمئن است. فولادسل در جایگاه یک تأمین‌کنندهٔ باتجربه، به‌خوبی می‌تواند چنین جایگاهی را برای شما پر کند، چراکه در این راه، تجربه و مهارت را با یکدیگر آمیخته است. از طریق این مجموعه، می‌توانید به سبد متنوعی از محصولات فولادی دسترسی پیدا کنید که همگی با خدمات ویژه‌ای عرضه می‌شوند.

گفتنی است که همهٔ محصولات فولادسل، با نظارت کامل متخصصان به شکل دقیق بارگیری می‌شوند، فرایندهای مربوط به بسته‌بندی آن‌ها انجام می‌شود و در نهایت، به موقعیت موردنظر ارسال می‌شوند؛ این فرایند که به مدد سرویس پتروبار انجام می‌شود، قادر است محصولات فولادی را از انبارهای فولادسل به هر نقطه‌ای از کشور پهناور ایران ارسال کند.

علاوه بر این‌ها، اگر خرید خود را در فولادسل ثبت کنید، از خدمات زیر هم می‌توانید استفاده کنید:

  • طرح فروش اعتباری LC؛
  • کنترل کیفی پیش از ارسال بار؛
  • تضمین بهترین قیمت و بالاترین کیفیت؛
  • ارائه‌ی فاکتور رسمی.

خالی‌ازلطف نیست اگر بدانید که فولادسل علاوه بر یک درگاه مطمئن برای خرید، مرجعی جامع برای دریافت به‌روزترین قیمت‌های دنیای آهن‌آلات و همچنین، مطالعهٔ مقالات علمی در این زمینه است. از طریق وب‌سایت این مجموعه، می‌توانید هم از اطلاعات علمی جستارهای در زمینهٔ فولاد لذت ببرید و هم آخرین اخبار این عرصه را رصد کنید.

برای برقراری ارتباط با کارشناسان ما و دریافت پاسخی مناسب برای پرسش‌هایتان، پیشنهاد می‌کنیم با ما از طریق شمارهٔ ۰۲۱۷۴۴۸۶ در تماس باشید و لذت یک مشاورهٔ تخصصی را تجربه کنید.

22 4 - فولادسل، راهکاری مناسب برای خرید ایمن آهن‌آلات - خرید اعتباری

آشنایی مختصر با دسته‌بندی علمی ورق‌های آلیاژی

ورق‌های فلزی عموماً به شکل آلیاژی به بازار عرضه می‌شوند، چراکه نمونه‌های آلیاژی دارای خواص مکانیکی بالاتری هستند و از نظر ویژگی‌های فنی و ترمودینامیک هم قابل‌اتکاترند. همین مسائل باعث می‌شود که عموم متخصصان در صنایع گوناگون، از نمونه‌های گوناگون این محصولات بهره ببرند.

با این حساب، ما در جایگاه علاقه‌مندان به دنیای فولاد و یا خریداران بالقوه، باید آشنایی مختصری با یک دسته‌بندی صحیح از این محصولات داشته باشیم، تا بتوانیم به‌درستی انواع آن‌ها را تشخیص دهیم و در زمان خرید و استفاده، دچار سردرگمی نشویم. به همین دلیل، در ادامه تلاش می‌کنیم تا یک دسته‌بندی مختصر از این محصولات ارائه کنیم و محصولات رایج موجود در بازار، نظیر ورق سیاه، ورق آلیاژی CK45 یا ورق‌های بگیر و نگیر را در آن‌ها قرار دهیم.

ورق آلیاژی چیست؟

پیش از آنکه به سراغ معرفی این گروه‌بندی‌ها برویم، باید چند کلمه‌ای دربارهٔ این مسئله صحبت کنیم که اصلاً ورق آلیاژی چیست. به آن دسته از محصولات فولادی که با به‌کارگیری عناصر شیمیایی گوناگونی تولید می‌شود و اصطلاحاً درصدی ناخالصی در آن‌ها وجود دارد، آلیاژ می‌گویند. ورق‌های آلیاژی نیز آن گروه از مقاطع فلزی هستند که با استفاده از شمش‌های آلیاژی تولید می‌شوند و از عناصر شیمیایی گوناگونی نظیر کروم، نیکل، وانادیوم، مس، روی و سیلیکون در آن‌ها استفاده می‌شود.

ورق کم‌آلیاژ و آلیاژ

این گروه‌بندی یکی از مشهورترین روش‌های تقسیم‌بندی محصولات فلزی است که بر اساس تعداد عناصر شیمیایی تشکیل‌دهنده و درصد آن تعیین می‌شود. گفتنی است که به‌طورکلی عناصر شیمیایی گوناگون می‌توانند ۱ تا ۵۰ درصد از یک محصول را تشکیل بدهند و به طور تقریبی، اگر زیر ۱۵ درصد باشند، در گروه نمونه‌های کم‌آلیاژ قرار می‌گیرند. گفتنی است که بسیاری از گریدهای ورق سیاه جزو این دسته هستند.

ورق استنلس‌استیل

گروه خاصی از محصولات فولادی هستند که با به‌کارگیری درصد قابل‌توجهی از نیکل، کروم و گاهی مولیبدن تولید می‌شوند و مقاومت در برابر خوردگی و حرارت، یکی از بارزترین ویژگی‌های آن‌هاست. انواع ورق‌های بگیر، نگیر و نسوز که در سری‌های گوناگون نظیر ۳۰۰ و ۴۰۰ عرضه می‌شوند، در این دسته قرار می‌گیرند.

ورق کربنی

این گروه از ورق‌ها علاوه بر مقادیر عناصر شیمیایی گوناگون، دارای درصد بالایی از کربن نیز هستند و همین مسئله وجه متمایزکنندهٔ آن‌ها از سایر نمونه‌های آلیاژی می‌شود. گریدهای CK، نظیر ورق آلیاژی CK45 و CK70  نمونه‌های مشهوری از این دسته هستند.

سخن پایانی

برای آنکه بتوانید به دامنهٔ وسیعی از محصولات فولادی باکیفیت به همراه قیمتی مناسب دسترسی پیدا کنید، باید یک تأمین‌کنندهٔ مطمئن را در نظر داشته باشید که علاوه بر مهارت و تخصص، تجربهٔ مناسبی هم در این عرصه داشته باشد. فولادسل یک مجموعهٔ فعال در دنیای فولاد است که همهٔ این ویژگی‌ها را به همراه دارد و با به‌کارگیری تیمی حرفه‌ای از متخصصان دنیای فولاد، آمادهٔ خدمت‌رسانی به شماست.

_ فولادسل، تجربهٔ یک خرید امن _

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.