×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

IMG 20220109 WA0027 - «لزوم‌ جوانگرایی و کادرسازی» -

پس از روی کارآمدن دولت سیزدهم، ظاهراً برخی اشخاص و احزاب به دنبال اعمال نظر در انتخاب و انتصاب مدیران ارشد و میانی در بدنه دولت در استان هستند.

باید توجه داشت و این فرصت را به نماینده عالی دولت در استان داد تا ایشان بتواند براساس اهداف بیانه گام دوم انقلاب اسلامی که در انتخاب مدیران جوانِ توانمند، متعهد به انقلاب و با رعایت کامل اصل شایستگی و تخصص، مستقلاً تصمیم گیری لازم را نماید. عطف به فرمایشات مقام معظم رهبری که می فرمایند “جوان های عزیز امروز نوبت شماست که وارد میدان علم و عمل و تقوا و سیاست و کار شوید” همواره مدیران کشوری و استانی باید به این باور برسند که حضور نیروهای جوان توانمند و انقلابی در کنار افراد کارکشته و با تجربه برای پیشبرد اهداف بیانه گام دوم انقلاب بسیار تاثیر گذار خواهد بود. در عین حال با استفاده از انگیزه نیروهای جوانِ متعهد به انقلاب که دارای انرژی بسیار زیادی هستند، می‌توان با بهره گیری از ظرفیت آنها برای حل مشکلات مدیریتی و معضلات جامعه گام های اساسی و بلندی را برداشت. علم مدیریت در تمام جهان سه ویژگی ذهنی خلاق و نو، انگیزه انکارنشدنی و انرژی فزاینده را سرمنشأ رشد و پیشرفت یک مجموعه می داند تنها در یک مدیر جوان قابل مشاهده است. بی شک بکارگیری جوان درعرصه مدیریتی باعث نشاط اجتماعی، قدرت ریسک پذیری و ایجاد انگیزه های مضاعفی برای جامعه می شود. واقعیت اینگونه است که باید از جوانان در سمت های مدیریتی استفاده شود و مدیران کارکشته و باتجربه اگر قصد خدمت دارند به عنوان مشاوران مدیران جوان منصوب شوند. لکن متاسفانه به دلیل نبود اعتماد و باورقلبی در مدیران و مسئولین دولت های قبل نسبت به جوانان انقلابی، امروز شاهد خلاء در این عرصه هستیم. خوشبختانه باروی کارآمدن دولت قوی با شعار جوان انقلابی متعهد همراه با تخصص، همه ما امیدواریم که آرمان ها و اهداف انقلاب و نظام جمهوری اسلامی تحقق پیدا کند و با وجود تمامی هجمه ها و فشارهای ناجوانمردانه دولت های استعمارگر بتوانیم با رهبری داهیانه رهبر انقلاب به راحتی از این پیچ تاریخی عبور کنیم.

مصطفی خانعلی‌نژاد
کارشناس ارشد مدیریت

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  1. زهرا فدایی مقدم

    با سلام….قطعا هر چه مدیران کشوری و استانی جوانتر باشند آن کشور بهتر و بیشتر رشد می‌کند. با این انتخاب شما خیلی از جوانان امید وار تربه زندگی کردن می‌شوند و انگیزه شان بیشتر می‌شود و از خیلی فسادها جلوگیری می‌شود.

  2. ناشناس

    سلام ان شاا… به فضل خدا این کشور که کشور ائمه اطهار وامام زمان است روز به وز با اتکا به جوانان خوش فکر ومومن وانقلابی وموثر ،رشد وپیشرفت کنه وبه جایگاه اصلی مردم این کشور برسم آمین

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.