×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رودسر ، کمال عباس نژاد رئیس این اداره با اعلام این خبر افزود : فیلم آذر با موضوع اجتماعی و با مدت دقیقه ۸۰ ، عصر جمعه ۱۷ دی ۱۴۰۰ در مجتمع فرهنگی هنری شهید آوینی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رودسر رونمایی و مورد استقبال علاقمندان به نمایش قرار گرفت.

وی گفت : لوکیشن این فیلم در روستای بازنشین بخش رحیم اباد شهرستان رودسر بوده که با حمایت و همکاری شورای اسلامی و شهرداری رحیم آباد و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودسر در سوم دی ماه سال ۱۳۹۹ استارت خورد.

عباس نژاد ادامه داد : علیرضا عیسی پور – منیره حسین زاده – مسعود ربیع پور – امیر روانان – ریحانه بیاتی و امیر خلقی ، بازیگران این مجموعه بودند که نویسندگی ، تهیه کنندگی و کارگردانی آن برعهده ابراهیم نعمتیان بود.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودسر در پایان گفت : تصویر برداری این مجموعه بر عهده احسان اسکندری ، صدابرداری آن بر عهده علیرضا دریا دل ، مدیر تدارکات حسن پلرودی و برنامه ریز و دستیار اول کارگردان را مهرزاد فکری ، مدیر تولید مسعود ربیع پور برعهده داشتند.

عکاس: مقداد غلامی

استقبال از آذر در رودسر 1 - استقبال از آذر در رودسر + گزارش تصویری - استقبال از آذر در رودسر 2 - استقبال از آذر در رودسر + گزارش تصویری - استقبال از آذر در رودسر 3 - استقبال از آذر در رودسر + گزارش تصویری - استقبال از آذر در رودسر 4 - استقبال از آذر در رودسر + گزارش تصویری - استقبال از آذر در رودسر 5 - استقبال از آذر در رودسر + گزارش تصویری - استقبال از آذر در رودسر 6 - استقبال از آذر در رودسر + گزارش تصویری - استقبال از آذر در رودسر 7 - استقبال از آذر در رودسر + گزارش تصویری - استقبال از آذر در رودسر 8 - استقبال از آذر در رودسر + گزارش تصویری - استقبال از آذر در رودسر 9 - استقبال از آذر در رودسر + گزارش تصویری -

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.