شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41453 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • قالیشویی های مجاز مازندران از نگاه قالیشویی قدیری
    20 دی 1400 - 20:01
    شناسه : 192321
    1

    برای انتخاب یک قالیشویی مجاز باید موارد متعددی که در این خبر برای شما بازگو کردیم را بررسی کنید تا بتوانید قالیشویی مجاز و غیر مجاز را از هم تشخیص دهید.

    پ
    پ

    carpet clean - قالیشویی های مجاز مازندران از نگاه قالیشویی قدیری - قالیشویی مجاز در مازندران

    در ایام عید گول تبلیغات فیک قالیشویی های غیر مجاز را نخورید! در روزهای  قبل عید نوروز به دلیل شلوغی بیش از حد که در شغل قالیشویی پیش می آید برخی افراد سودجو از این شرایط سواستفاده میکنند. البته کلاهبرداران در این حوزه به دوسته تقسیم می شوند، دسته اول قالیشویی های غیر مجاز هستند که به دلیل نداشتن کنترل کیفی درست در کارخانه موفق به کسب مجوز نشدند و به صورت غیرقانونی فرش می شویند دسته دوم هم کسانی هستند که کلا قالیشویی ندارند و فقط فرش ها را جمع میکنند تا به یک اندازه مشخصی که رسید به صورت ناگهان محو میشوند درواقع دسته دوم دزد هستند. که هر ساله شکایات بسیاری از این دسته افراد میشود.

    اگر به دنبال یک قالیشویی مجاز و معتبر در مازندران هستید قالیشویی قدیری مازندران بهترین انتخاب است. قالیشویی قدیری تقریبا 20 سال است که در مازندران در شهر ساری و قائمشهر فعالیت دارد و این کارخانه را با نام بهترین قالیشویی ساری و بهترین قالیشویی قائمشهر میشناسند.

    چگونه یک قالیشویی مجاز را از غیر مجاز تشخیص دهیم؟

    • اولین و بهترین راه استعلام قالیشویی از اتحادیه است، برای مثال همین قالیشویی قدیری را در نظر بگیرید، برای اینکه خیالتان از بابت مجاز بودن این قالیشویی راحت شود فقط کافیست با اتحادیه شهر هایی که این قالیشویی در آنجا شعبه دارد صحبت کنید، یعنی برای قدیری باید از اتحادیه 2 شهر قائمشهر و ساری به صورت جدا استعلام بگیرید. البته اگر فرش گران قیمتتان برای شما با ارزش است میتوانید این اندازه وقت بگذارید تا خیالتان راحت شود.
    • دومین گزینه 118 شهر شماست. معمولا 118 هر شهری موظف است شماره هر قالیشویی را با رویت پروانه کسب و تایید اتحادیه قرار دهد. اما از این روش فقط میتوانید شماره قالیشویی های معتبر را دریابید و کیفیت شستشو مشخص نیست که آیا درست انجام میشود یا خیر.
    • سومین گزینه از دوستان و آشنایان یا کسانی که فرش های خود را به تازگی شستند بپرسید، شاید انجام این کار برای شما سخت باشد اما روش مطمعنی است که به شما کمک میکند علاوه بر اعتبار قالیشویی، از کیفیت شستشو هم مطمئن شوید. البته یک سری از سایت ها هستند که زحمت این کار را برای شما می کشند در واقع لیست قالیشویی ها را قرار میدهند و دیگران در آن صفحه نظرات خود را نسبت به تجربه ایی که داشتند ثبت میکنند. یکی از بزرگترین سایت های معرفی قالیشویی در ایران سایت نقدونه است.
    شستشوی فرش دستباف

    شستشوی فرش دستباف

    نکته مهم: معمولا تبلیغات هایی که با شعار های عجیب مثل ارزانترین، تخفیف 50% یا قیمت شستشو را پایین تر از قیمت اتحادیه قالیشویان اعلام میکنند مشکوک هستند و نباید به آنها اعتماد کرد. قیمت هایی که اتحادیه اعلام میکند با بررسی هزینه های تمام شده است و اگر کسی پایین تر از این قیمت اعلام کند به این معنی است که یک جای کار میلنگه چرا که پایین تر از این قیمت اصلا صرفه اقتصادی ندارد. و در نهایت حتما قالیشویی هایی که برای تحویل فرش می آیند حتما صحت و سوق رسید را بررسی کنید تا متعلق به قالیشویی که تماس گرفتید باشد.

    تخفیف قالیشویی ویژه عید نوروز

    طبق آخرین خبری که از قالیشویی های موجود در استان مازندران به دست ما رسیده، با خبر شدیم که قالیشویی قدیری مازندران تخفیف ویژه ایی برای مشتریان هر دو شعبه خود یعنی شعبه ساری و شعبه قائمشهر قرار داده است. برای مشاهده تخفیفات کافیست به سایت قالیشویی قدیری مازندران مراجعه کنید. اگر فقط قصد شستشوی مبل در منزل را دارید به صفحه شستشوی مبل در منزل سایت قالیشویی مراجعه کنید. همچنین به یاد داشته باشید میتوانید نام قالیشویی قدیری را در جمع بهترین قالیشویی های مازندران مشاهده کنید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.