جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41452 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • کدام نهالستان برای خرید نهال گردو مناسب تر است
    22 دی 1400 - 8:58
    شناسه : 192365
    1

    خرید نهال گردو شاید یکی از سخت ترین کار هایی باشد که یک کشاورز می خواهد انجام دهد . چرا که گردو درختی دیربارده و البته حساس است که به تلاش زیادی نیاز دارد و شاید بعد از چند سال کشاورزه از ماهیت و چگونگی نهالی که خریده است آگاه خواهد شد . اما راه حل آسان است . نهالستان مناسبی را برای خرید نهال اانتخاب کنید.

    پ
    پ

    آرتین نهال - کدام نهالستان برای خرید نهال گردو مناسب تر است - از کجا نهال گردو بخریم

    به گزارش  آرتین نهال  با شروع مجدد فصل کاشت نهال  ، خرید نهال گردو  از نهالستان مناسب همچنان دغدغه برخی از کشاورزان و باغداران است . اما برای خرید نهال مناسب گردو باید چه کار کرد .

    به عبارتی سوالی که جواب های زیادی برای آن شنیده اید ویژگی هایی است که در هنگام خرید نهال گردو باید به آن توجه داشته باشید . شما می توانید با یک بررسی دقیق و مشاوره با کارشناسان آرتین نهال  مناسب ترین نهال را برای باغ گردو خود انتخاب کنید . خصوصا این که نهال گردو معمولا گرانتر از سایر نهال ها بوده و بازدهی آن معمولا دیرتر از سایر نهال ها مشخص می شود مشاوره خرید نهال اهمیت بیشتری می باید.

    در این بخش می خواهیم برخی از موارد مهم در خرید نهال گردو را با هم  بررسی کنیم . هرچند که این موضوع به حدی گسترده است که ما مجبوریم بخشی از این مقالات را در عناوین دیگری منتشر کنیم .

    گردو چندلر - کدام نهالستان برای خرید نهال گردو مناسب تر است - از کجا نهال گردو بخریم
    برای آشنایی با انواع ارقام گردو این بخش را مطالعه کنید.

    نهال گردو - کدام نهالستان برای خرید نهال گردو مناسب تر است - از کجا نهال گردو بخریم

    نهالستان مناسب خرید نهال گردو

    شاید  در بین جست  جو های متعدد بریا موضوع مقاله به این نکته توجه زیادی نکرده باشید . فارغ از نوع زمین شما بدانید که بالاخره نهال متناسب با آن پیدا می شود . همچنین از بین ارقام متعدد با تنوع بالایی که دارند لزوم یک تحقیق گسترده پیش از کاشت لازم است .

    با این حال به نظر می رسد کیفیت و سابقه عملی نهالستان می تواند بسیار مفید باشد . متاسفانه شاهد بوده ایم که برخی با صفحات مجازی  اقدام به فروش نهال می کنند . صفحاتی که به نهالستان های معتبر متصل نمی باشند و این ریسک خرید نهال به ویژه نهال گردو را به شدت افزایش می دهد.

    شاید نهال هایی مثل هلو یا شلیل به دلیل عمر کم قابل ریسک می باشند اما گردو این چنین نیست.

    پیشنهاد می کنیم در فصول  غیر کاشت نهال که نهالستان ها در حال پرورش ریشه ها می باشند با مراجعه حضوری و بررسی دقیق از نحوه فرآیند آنها آگاه شوید .

    همچنین مجوز های مربوطه و خواستگاه بذر را بررسی کنید . دقت شود که نگهداری از نهال ها سالم و با آبیاری تمیز انجام شود .
    نحوه نگهداری و دپو نهال ها نکته مهم دیگری است. شما با بازدید از نهالستان  می توانید  به سلامت فیزیکی و سالم بودن بدنه نهال  اطمینان پیدا کنید.
    در نهایل شما یم توانید با بررسی باغ هایی که از نهالستان مد نظر شما نهال خریده اند نتیجه میدانی عملکرد نهالستان را ببینید.

    از نهالستان ما بازدید کنید

    به عنوان نکته نهایی شما می توانید با هماهنگی قبلی از نهالستان آرتین نهال بازدید کنید . همچنین می توانید از طریق مشتریان قبلی ما در مورد کیفیت محصول ما اطمینان حاصل کنید.در همین راستا می توانید از طریق روش های ارتباطی سایت  به ویژه واتس آپ با ما در ارتباط باشید .برای کسب اطلاعات بیشتر و نحوه خرید نهال گردو به ما پیام دهید یا از طریق واتس آپ با ما در ارتباط باشید ، کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس خواهند گرفت.

    فردین محمدزاده        09141812003 

    آیدین محمد زاده        09143221260

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.