×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

بهترین لاستیک ایرانی برای پراید - بهترین لاستیک ایرانی برای پراید - لاستیک

به دلیل محبوبیت و زیاد بودن خودرو پراید همواره این دغدغه برای افراد ایجاد شده که بهترین لاستیک ایرانی برای پراید چه لاستیکی می باشد؟ ما در این مقاله قصد داریم به صورت جامعه به معرفی بهترین مارک لاستیک پراید پرداخته و همینطور انواع لاستیک خارجی برای پراید را مورد بررسی قرار دهیم.

در این مقاله آموزشی با گروه اخبار خودرو سایت nvdent.ir همراه باشید.

بهترین مارک لاستیک پراید

اگر بخواهیم انواع لاستیک پراید را از بهترین و قیمت مناسب ترین تا سطح پایین ترین لاستیک رده بندی کنیم به عنوان بهترین مارک لاستیک پراید باید لاستیک پراید رودستون را معرفی کنیم مارک لاستیک یکی از بهترین گزینه ها در خرید لاستیک برای پراید میباشد که پیشنهاد می کنیم حتماً مدل  Nblue HD Plus است. آن را یک بار امتحان کرده تا کارایی خوبی لاستیک را متوجه شوید.

یکی دیگر از بهترین مارک لاستیک پراید مدل لاسا دو حلقه ای می باشد. لاستیک خودرو لاسا در کشور اسپانیا تولید می شود که یکی از موفق ترین برند های ساخت لاستیک خودرو می باشد این برند دوستدار طبیعت بوده و با توجه به کمترین آسیب در طبیعت و منابع طبیعی تولید میشود که مصرف سوخت را کاهش داده و کمترین سطح تماس را با جاده دارد.

پس لاستیک خودرو لاسا را می توان یکی از بهترین برند لاستیک برای پراید شمرد  همینطور این برنده تولید کننده لاستیک گزینه عالی برای پراید ۱۳۲ می باشد.

بهترین لاستیک ایرانی برای پراید صبا

به دلیل بالا بودن هزینه لاستیک های خارجی افراد زیادی از مالکان خودرو پراید به خرید لاستیک ایرانی روی آورده اند و به دنبال بهترین لاستیک ایرانی برای پراید هستند یکی از بهترین لاستیک های ایرانی برای پراید صبا لاستیک بارز می باشد. لاستیک بارز کار خود را از سال ۱۳۶۰ آغاز کرده است و به عنوان یکی از پرفروش ترین لاستیک های ایرانی برای پراید شناخته می شود.

بهترین لاستیک برای پراید ۱۳۲ متعلق به شرکت کویر تایر می باشد شرکت تولید لاستیک کویر تایر یکی از موفق ترین شرکت ها در طی چند سال اخیر می باشد که به دلیل کیفیت بالای آن و همینطور استاندارد بودن لاستیک‌ها بسیار در بین مالکان خودرو شناخته شده است.

بهترین لاستیک برای پراید ۱۳۱

در این بخش قرار است با یکدیگر بهترین لاستیک برای پراید ۱۳۱ و همینطور هزینه و قیمت لاستیک پراید ۱۳۱ دولتی را مورد بررسی قرار دهیم.

بهترین لاستیک برای پراید ۱۳۱ برند ایران تایر می باشد شرکت تولید لاستیک ایران تایر یکی از قدیمی ترین ها در صنعت تولید لاستیک برای پراید ۱۳۱ می باشد اینترنت بسیار مقرون به صرفه بوده و از کیفیت بسیار بالایی برخورد دار می باشد.

قیمت بهترین لاستیک برای پراید - بهترین لاستیک ایرانی برای پراید - لاستیک

قیمت بهترین لاستیک برای پراید

همان طور که در قسمت های بالاتر نیز گفته شد قیمت و هزینه لاستیک متناسب با برند آن و همینطور کیفیت آن همواره متغیر می‌باشد اما اگر به دنبال قیمت مناسب ترین لاستیک ایرانی برای پراید هستید پیشنهاد میکنیم لاستیک ایران تایر را خریداری کنید چراکه لاستیک ایران تایر همواره بین مالکان خودروی ایرانی پرطرفدار بوده و جزو اولین گزینه آنها می‌باشد.

بهترین لاستیک ۱۷۵ برای پراید

یکی از بهترین لاستیک ۱۷۵ برای پراید برند آرتاویل تایر می باشد شرکت تولید کننده لاستیک آرتاویل تایر همواره با برند لاستیک گلدستون بین خودرو سواران ایرانی شناخته شده است که یکی از تولیدکنندگان بزرگ تایر و لاستیک ایرانی میباشد که امروزه می توان محصولاتش را در خودروهای تحویلی ایران خودرو و سایپا مشاهده کرد.

برای خرید لاستیک ۱۷۵ پراید وارد وب سایت www.nvdent.ir شوید.

یکی دیگر از برندها برای معرفی بهترین لاستیک ۱۷۵ برای پراید برند لاستیک پیروزی می‌باشد برنده لاستیک پیروزی فعالیت خود را از سال ۱۳۵۰ آغاز کرده است که همواره شهرت زیادی را در بین شرکت‌های تولید کننده تایر در ایران کسب کرده است.

لاستیک ۱۷۵ برای پراید بهتره یا ۱۶۵

اگر بخواهیم لاستیک ۱۷۵ و لاستیک ۱۶۵ برای پراید را با یکدیگر مقایسه کنیم باید بگوییم که اگر شما خودرو خود را از کارخانه سایپا خریداری کرده اید بهتر است که از لاستیک ۱۷۵ برای خودرو خود استفاده کنید چرا که این نوع لاستیک نسبت به لاستیک ۱۶۵ برای پراید پهن تر بوده و معمولاً از رینگ پراید جلوتر زده و از خوردن خودرو به جدول جلوگیری میکند.

لاستیک ۱۷۵ به دلیل پر بودن و همینطور گرفتن لرزش خودرو همواره بیشتر از لاستیک ۱۶۵ به زمین برخورد میکند البته این نکته را نیز باید بگویم که به دلیل بزرگ تر و پهن تر بودن لاستیک ۱۷۵ برای پراید وزن آن نیز نسبت به لاستیک ۱۶۵ بیشتر میباشد.

پس اگر بخواهیم یک نتیجه گیری کلی در رابطه با لاستیک ۱۷۵ برای پراید و همینطور لاستیک ۱۶۵ برای پراید بگیریم میتوانیم بگوییم که اگر می خواهید دست اندازها را نرم تر رد کنید از لاستیک ۱۶۵ استفاده کنید اما اگر دنبال یک لاستیکی پهن و مقاوم و با کیفیت بالاتر می گردید حتما از لاستیک ۱۷۵ برای پراید استفاده کنید.


✈️ ?مقایسه قیمت تور مسافرتی بین همه آژانس های ایران، اول مقایسه کن بعد تور بخر✈️ ?


مزایا و معایب لاستیک ۱۸۵ برای پراید

قبل از شروع به بررسی مزایا و معایب لاستیک ۱۸۵ برای پراید بیایید کمی با لاستیک ۱۸۵ آشنا شویم.

از جمله ویژگی های لاستیک ۱۸۵ می‌توان تن تر بودن این نوع لاستیک نسبت به لاستیک های دیگر را مثال زد.

لاستیک ۱۸۵ مقاومت و همینطور چسبندگی بیشتری نسبت به سایر لاستیک ها دارد از آنجا که هرچه لاستیک پهن تر باشد و توان تحمل وزن بیشتری را نیز دارد چسبندگی زیاد این نوع لاستیک نیز موجب می شود در زمین های خشک رانندگی نرم تر و آسان تر شود.

از جمله مزایای لاستیک ۱۸۵ برای پراید مدت زمانی است که در توقف کامل خودرو صورت می گیرد به عنوان مثال اگر شما از لاستیک ۱۸۵ برای پراید استفاده کرده باشید زمان کمتری نسبت به دیگر سایز تایر ها طول خواهد کشید تا خودرو شما پس از گرفتن ترمز متوقف شود.

اما یکی از معایب لاستیک ۱۸۵ برای پراید رانندگی با آنها در شرایط بارانی می باشد چراکه مسیرهای بارانی و لغزنده چسبندگی لاستیک را کمتر خواهد کرد و همین طور باعث ایجاد پوسیدگی زودرس در این نوع لاستیک می‌شود که در نتیجه ترمز گرفتن را برای راننده خودرو سخت تر خواهد کرد پس می‌توان گفت لاستیک ۱۸۵ برای پراید در مسیرهای خیس و بارانی مناسب نخواهند بود.

لاستیک ۱۷۵/۷۰r13  برای پراید

لاستیک ۱۷۵/۷۰r13 برای پراید یک نوع دیگر از لاستیکهای چهار فصل ایرانی می باشد که به دلیل فرمان‌پذیری عالی در پیچ ها و همینطور طراحی رویه ویژه آن رانندگی را آسان تر خواهد کرد یکی از ویژگی های این لاستیک منعطف بودن دیواره های آن و همین طور صرفه‌جویی محسوس سوخت ماشین و مقاوت غلتشی کم این نوع لاستیک می باشد.

پیشنهاد مطالعه: اگر صاحب ۲۰۶ هستید، شاید مقاله بهترین رینگ اسپرت ۲۰۶ برای شما جذاب باشد.

نرم ترین لاستیک ایرانی - بهترین لاستیک ایرانی برای پراید - لاستیک

نرم ترین لاستیک ایرانی

همان طور که در قسمت های بالاتر نیز نرم ترین لاستیک ایرانی و همینطور ویژگی آنها را مورد بررسی قرار دادیم باید بگوییم که اگر بخواهیم یک لیست از نرم ترین لاستیک های ایرانی تهیه کنیم باید این برند ها را داخل آنها قرار دهیم: برند لاستیک کویر تایر، برند لاستیک بازر، برند لاستیک یزد تایر.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نرم ترین لاستیک ایرانی وارد وب سایت www.nvdent.ir شوید.

سه برندی که در بالا گفته شد جزو نرم ترین لاستیک های ایرانی قرار گرفته اند چرا که این برندها علاوه بر کیفیت مناسب شان قیمت مقرون به صرفه ای نیز دارند و همینطور قدمت زیادی در حوزه تولید لاستیک ایرانی را دارا می باشند.

امیدواریم این مقاله به شما عزیزان کمک کرده باشد.

پیشنهاد مطالعه بیشتر:

خواندن مقاله مزایا و معایب لاستیک ۲۰۵ برای سمند

خواندن مقاله علت صدای جیر جیر چرخ جلو

خواندن مقاله نرخ اتحادیه نقاشی ماشین ۱۴۰۰

  1. اسکیپ روم معمایی

    خیلی عالی بود
    ممنون

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.