جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41452 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • نکات مهم برای خرید گوشی موبایل
    27 دی 1400 - 1:27
    شناسه : 192583
    0

    قطعاً یکی از اولین مسائل در مورد انتخاب هر کالایی بخصوص برای ایرانیان قیمت است. ارزان بودن همیشه جذاب است، اما باید به این مسئله توجه داشته باشید که بسیاری از فروشگاه‌ها گارانتی‌های رسمی را برای کالاها ارائه نمی‌دهند.

    پ
    پ

    - نکات مهم برای خرید گوشی موبایل - خرید موبایل

    امروزه اینترنت، تبدیل به فضایی برای جستجوی قیمت‌ها، فروشگاه‌ها، لوازم و اجناس شده است. خرید موبایل نیز یکی از این موارد می‌باشد. تفاوتی ندارد که قصد خرید کدام مدل گوشی را در بازار ایران دارید، در نهایت احتمالاً شما هم عباراتی مانند: قیمت آیفون se128 و قیمت گوشی سامسونگ را در اینترنت جستجو می‌کنید و در پی فروشگاهی هستید که مناسب‌ترین قیمت را به شما ارائه می‌دهد. پیش از هر چیزی اجازه دهید چند فاکتور کلیدی و مهم در مورد تشخیص بهترین فروشگاه اینترنتی موبایل و سایت برای خرید گوشی را به شما شرح دهیم.

    قطعاً یکی از اولین مسائل در مورد انتخاب هر کالایی بخصوص برای ایرانیان قیمت است. ارزان بودن همیشه جذاب است، اما باید به این مسئله توجه داشته باشید که بسیاری از فروشگاه‌ها گارانتی‌های رسمی را برای کالاها ارائه نمی‌دهند. برخی از آن‌ها، متأسفانه گوشی‌های ری‌پک و مدل‌های استوک را به‌عنوان نمونه‌های پلمپ عرضه می‌کنند. بالاخره هیچ ارزانی بی‌حکمت نیست. اما دراین‌بین تعدادی از فروشگاه‌های موبایل حاشیه سود کم‌تری را در نظر گرفته و به دنبال جذب مشتری هستند. شما هم می‌توانید از این فرصت استفاده کنید.

    سفارش اینترنتی و قیمت گوشی سامسونگ سری A

    اینترنتی سامسونگ سریA - نکات مهم برای خرید گوشی موبایل - خرید موبایل

    تفاوتی ندارد که به دنبال استعلام قیمت آیفون se128 ، خرید a52s و یا هر گوشی دیگری هستید، در نهایت انتظار دارید که فروشگاه محصول را با بالاترین کیفیت، به‌صورت آکبند و با گارانتی در کم‌ترین زمان ممکن به دست شما برساند. در خریدهای اینترنتی باید به اصالت، سابقه و اعتبار فروشگاه دقت کنید. امروزه بسیاری از وب‌سایت‌ها و پورتال‌های فروشگاهی و آنلاین شاپ‌ها با نماد اعتماد پایگاه‌های اینترنتی از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت ساماندهی می‌شوند. در نتیجه اگر فروشگاهی این نماد را دریافت نکرده بود، کمی خرید از آن ریسک به نظر می‌رسد.

    قطعاً مشکل بسیاری از افراد در هنگام خرید اینترنتی محصولات رویه ارسال کالا است. امروزه از روش‌های ارسال اکسپرس و پستی با سرعت بالاتر استفاده می‌شود و این مشکل تا حد زیادی توسط فروشگاه‌های اینترنتی موبایل و لوازم جانبی حل شده است. همین‌طور ما همواره انتظار داریم در صورت بروز مشکل در هنگام خرید و پس از آن پشتیبانی پاسخگوی سؤالات ما باشد. امروزه روش‌های پشتیبانی به اشکال گوناگون انجام می‌گردد.

    سامسونگ A32 5G - نکات مهم برای خرید گوشی موبایل - خرید موبایل

    خرید گوشی‌های اندروید و آیفون با تخفیف

    تخفیف واژه جذابی که توسط فروشگاه‌ها برای جذب مشتریان انجام می‌شود. البته کسب‌وکارهای اینترنتی در حال حاضر رنگ و بوی تازه‌ای به این واژه داده‌اند و واقعاً آن را در فروش خود اعمال می‌کنند. زمانی که یک مدل جدید گوشی به بازار عرضه می‌شود معمولاً قیمت آن در تمامی فروشگاه‌ها کمی بالا است. در این شرایط همه ما به دنبال موبایل فروشی‌هایی هستیم که ارزان‌ترین قیمت را ارائه می‌دهند.

    بسته به نیاز کاربران اولویت‌های خرید موبایل متفاوت است، مثلاً اگر علاقه‌مند به یک گوشی جدید با بهترین تکنولوژی‌های ارتباطی و سرعت بالا هستید، خرید a32 5g 128 سامسونگ را به شما پیشنهاد می‌کنیم. شرکت کره‌ای سامسونگ سال‌هاست که در بازار ایران فعالیت می‌کند و در طول این مدت با معرفی سری A توانسته بخش عظیمی از بازار را به سمت خود جذب کند. حس اعتماد، اصالت و کیفیت در گوشی‌های این شرکت جز مهم‌ترین مقوله‌ها است. در رویه خرید اینترنتی تفاوتی ندارد که در کدام استان و شهر زندگی می‌کنید، باید محصول در کم‌ترین زمان تحویلتان گردد و حتماً سلامت فیزیکی نیز تضمین گردد.

    خرید موبایل‌های اپل و سامسونگ با پرداخت در محل

    بسیاری به روش‌های پرداخت از طریق درگاه‌های اینترنتی اعتماد ندارند، ترجیح می‌دهند کالا را درب منزل تحویل گرفته و سپس هزینه آن را پرداخت کنند. در این شرایط باید به دنبال فروشگاه‌هایی باشند که امکان پرداخت در محل را داشته و ترجیحاً تحویلشان نیز اکسپرس و سریع است. بسیاری از فروشگاه‌ها محصولات را دیر به پست تحویل می‌دهند و ازاین‌رو بسته در مدت زمانی طولانی‌تر به مشتری تحویل داده می‌شود. در نتیجه حتماً باید در این مورد پیش از ثبت سفارش از پشتیبانی فروش اطلاعات کسب نمود. ترجیحاً از فروشگاه‌هایی خرید کنید که ضمانت‌نامه اصل بودن و فاکتور تأییدیه کیفی را به‌صورت دیجیتال و یا فیزیکی در دسترس شما قرار می‌دهند.

    در فروشگاه‌های اینترنتی شما می‌توانید مشخصات و ویژگی‌های یک گوشی موبایل، تصاویر و بررسی آن را مشاهده و سپس با اطمینان خاطر سفارش دهید. ماکروتل یکی از مجموعه‌های باسابقه و بزرگ در زمینه فروش گوشی‌های اپل، سامسونگ، شیائومی و لوازم جانبی موبایل است و در این مسیر همواره سعی نموده تا بهترین قیمت‌ها را با مناسب‌ترین کیفیت به مشتریان در سراسر کشور بدون محدودیت زمانی و مکانی ارائه دهد.

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.