شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41453 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • علت تاخیر در ازدواج جوانان، تغییر ادراک دختران ایرانی است!
    28 دی 1400 - 1:29
    شناسه : 192630
    0

    وحید یامین پور، معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان که به خاطر دیدار اخیرش با شاخ‌های اینستاگرامی مورد انتقاد و اعتراض شدید قرار گرفته بود، در جدیدترین اظهارنظر خود دختران را مقصر تاخیر در مسئله ازدواج جوانان خواند!

    پ
    پ

    پور - علت تاخیر در ازدواج جوانان، تغییر ادراک دختران ایرانی است! - یامین پور

    به گزارش «بامردم» به نقل از برترین‌ها: وحید یامین پور،معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان که به خاطر دیدار اخیرش با شاخ‌های اینستاگرامی مورد انتقاد و اعتراض شدید قرار گرفته بود، در جدیدترین اظهارنظر خود دختران را مقصر تاخیر در مسئله ازدواج جوانان خواند!

    یامین پور گفت: شاید به نظر برسد مسئله اصلی در ازدواج جوانان مسائل معیشتی باشد، در حالی که یافته‌ها نشان می‌دهد یکی از مهمترین عوامل فروپاشی خانواده‌ها و به تاخیر انداختن ازدواج، تغییر ادراکی است که در دختران جوان ایرانی از خود و نقش‌های اجتماعی که باید ایفا کنند و تخیلی که نسبت به آینده دارند رخ داده است.

    بررسی‌های میدانی هم تایید می‌کند که ازدواج آسان به معنای ازدواجی که در سن پایین و با سهولت در برگزاری و مناسک آن انجام می‌شود تابعی از توسعه نیست.

    تصور نکنیم که طلاق همیشه معلولی است از زیرساخت‌هایی که ما توان و امکان تغییر آن را نداریم و همیشه هم اینگونه نیست که تورم و مشکلات اقتصادی مسبب طلاق باشند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.