جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • نکاتی که به هنگام خرابی یخچال باید در نظر گرفت
    03 بهمن 1400 - 15:44
    شناسه : 192849
    0

    اگر یخچال فریزر شماهم به مشکل خورد و نیازمند تعمیر آن شدید این مقاله را تا پایان همراه ما باشید.

    پ
    پ
      • ۱۵۱۸۰۰ - نکاتی که به هنگام خرابی یخچال باید در نظر گرفت -

    خرابی یخچال:

    در ابتدا باید به این مورد بپردازیم که یخچال های به چند دلیل به مشکل میخورند. 

    اول از همه ایجاد صدای زیاد یخچال است که این میتواند مربوط به قسمت موتور یا فن یخچال باشد.

    دوم کارکردن یکسره یخچال است که باید حتما تنظیمات خاصی را برروی آن انجام داد

    سوم مشکلی که خیلی پیش می آید این مورد است که نوار دور درب یخچال خیلی زود کنده میشود و یا برفک ها به درستی عمل نمیکنند که باید حتما تحت نظر یک متخصص مشکل آن برطرف شود

    علت بعدی ممکن است به خاطر داغ شدن بیش از حد موتور باشد که شماا مجبور به تعمیر آن نماید

    در یخچال هایی که فریزر آن جداست، باید قسمت فریز و انجماد آن کنترل شود تا مشکلی نداشته باشد و به درستی عمل کند تا مواد غذایی را فاسد نکند.

    و درآخر مشکل بعدی که باعث میشود شما به فکر تعمیر یخچال بیفتید روشن نشدن یخچال میباشد.

    اگر هرزمان نیاز شد تا یخچال خودرا تعمیر کنید ما پیشنهاد میکنیم که از یک متخصص در این امر کمک بگیرید چرا که یخچال یک وسیله حیاتی و ضروری میباشد و خراب شدن آن باعث به وجود آمدن مشکلات بسیاری میشود.

    با رعایت چه نکاتی کمتر یخچال آسیب میبیند؟

    اول از همه باید به انرژی مصرف شده در یخچال توجه نمود. یعنی به هنگام خرید، یخچالی را انتخاب کنید که میزان مصرف انرژی آن خیلی پایین باشد.

    دومین نکته ای که باید رعایت شود مربوط به برق یخچال است که بالا و پایین شدن فشار برق ممکن است موتور یخچال را از کار بیاندازد. به همین خاطر توصیه میکنیم حتما از محافظ برای یخچال خود استفاده کنید.

    زمانی که خواستنید از یخچال استفاده کنید، به یاد داشته باشید که درجه ترموستات برق را باید به حالت متوسط قرار دهیم.

    اگر نیازمند این شدید که ترموستات یخچال را تعویض نمایید حتما از یک متخصص در این زمینه کمک بگیرید. پیشنهاد ما برای شما کارشناسان متخصص بلد سرویس میباشند که در زمینه تعمیر تمام لوازم های برقی خانگی از جمله یخچال به صورت حرفه ای وارد عمل میشوند و تمام مشکلات آن را پس از بازبینی، برطرف میکنند.

    درصورتی که دیدید یخچال شما برفک میزند باید به صورت دستی برفک زدایی کنید تا مشکل برطرف شود و اگر مشکل برطرف نشد حتما با متخصصین این امر تماس بگیرید.

    هنگامی که میخواهید یخ های برفک را جدا کنید اصلا از وسایل نوک تیز استفاده نکنید چراکه همین امر باعث میشود تا مواد به کار رفته در یخچال که اغلب از آلمینیوم هستند سوراخ شده و گاز یخچال به بیرون راه پیداکند.

    مصرف یخچال اگر در کنار دستگاه ها یا وسایل حرارت زا باشد افزایش پیدا میکند و پیشنهاد میکنیم تا از این کار اجتناب کنید.

    پیشنهاد ما برای مکان تعبیه شده برای یخچال این میباشد که سعی شود حتما حداقل 2 سانتی متر اطرف یخچال خالی باشد.

    نکته ی بعدی که مخصوص کسانی که غذاهارا به صورت گرم وارد یخچال میکنند. این کار باعث میشود که یخچال از انرژی بیشتری برای خنک کردن آن استفاده نماید و به همین خاطر خیلی زود به مشکل خورده و خراب میشود. پیشنهاد میکنیم از گذاشتن غذای گرم و آن هم بدون درپوش در یخچال خودداری کنید.

    اگر خواستید یخچال خودرا تمیز کنید حتما توجه نمایید که باید یخچال فریزر شما از برق کشیده شده باشد. یا حتی اگر یخچالتان را جابجا کردید حداقل باید 2 ساعت از زمان جابجایی بگذرد و سپس یخچال را به برق وصل کنید.

    اگر قصد مسافرت دارید و چند روزی در خانه نیستید سعی کنید درجه ترموستات یخچال را به میزان قابل توجهی کم کنید تا از مصرف انرژی بیهوده صرف نظر شود.

    در تمام موارد بالا ذکر کردیم که ممکن است یخچال در چه حالت هایی به مشکل بخورد و نیازمند تعمیر شود. در این خصوص پیشنهاد ما این است که با دیدن اولین علائم از یخچال و احتمال دادن به اینکه ممکن است خراب شود سریعا با کارشناسان بلدسرویس تماس گرفته و آنهارا مطلع نمایید. کارشناسان خبره و متخصص بلد سرویس با مهارتی که دارند خیلی سریع به محل مورد نظر رفته و مشکلات را بررسی کرده و اقدام به تعمیر مینمایند. 

    منبع: https://baladservice.com/

    ثبت دیدگاه

    1 دیدگاه برای “نکاتی که به هنگام خرابی یخچال باید در نظر گرفت”
    1. سلام
      هزینه تعمیر یخچال در صورت سوختگی موتور حدود چقدر است؟

      پاسخ
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.