×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

چمدون - زندگینامه چمدون زندگینامه چمدون - اهواز

چمدون در سال ۱۳۹۷ و در خانواده ای خلاق و دغدغه مند دیده به جهان گشود. در شرایطی که همه سایت های فروش بلیط هواپیما خدمات یکسانی ارائه می کردند چمدون تصمیم گرفت همان کار را به شیوه ای متفاوت انجام دهد. در واقع شما در سایت چمدون نیز با فروش بلیط هواپیما و رزرو هتل رو به رو هستید اما چیزی که‌ چمدون را از سایر سایت های رزرو آنلاین بلیط  هواپیما و هتل و شما را از سایر مشتریان مجزا می کند؛ هوشمندی است. در واقع خرید بلیط هواپیما ارزان به شهر اصفهان  به طور کلی مقوله پیچیده ای نیست و شما می توانید در کمترین زمان ممکن برای هر مسیری بلیط بخرید اما چیزی که در خرید بلیط هواپیما مهم است پیدا کردن بلیط ارزان است. بر خلاف تصور عموم مردم این موضوع اتفاقی نیست. راهکارهایی برای خرید بلیط ارزان هواپیما وجود دارد که هر کسی به شما نخواهد گفت و دقیقا نقطه تمایز چمدون اینجاست. چمدون ما نه تنها رمز و پیچیدگی ندارد بلکه اینجاست تا به شما کمک کند در بهترین زمان ممکن ارزانترین بلیط هواپیما را بخرید اما چگونه؟

  • پیش بینی قیمت

چمدون به عنوان اولین سایت ایرانی برای پیش بینی قیمت بلیط هواپیما پیش قدم شد. در چمدون با کمک هوش مصنوعی روند تغییر قیمت بلیط هواپیما را رصد می‌کند و به شما می گوید چه زمانی برای خرید بلیط ارزان مناسب است.

  • پیگیری قیمت

گاها پیش می آید که‌ هنگام‌ خرید بلیط هواپیما قیمت های موجود با قیمتی که شما تصور می کردید متفاوت باشد. در این مواقع شما می توانید در سایت چمدون با انتخاب گزینه پیگیری قیمت، قیمت مد نظر خود را به چمدون اعلام کنید تا زمانی که قیمت بلیط هواپیما به قیمت مد نظر شما رسید چمدون با ارسال پیامک به شما اطلاع دهد‌ تا برای خرید بلیط اقدام کنید. در ضمن اگر قیمت بلیط به قیمت مد نظر شما هم نرسد باز هم چمدون شما را مطلع خواهد کرد.

  • رزرو اتوماتیک

این ویژگی منحصر به فرد چمدون برای همیشه شما را از ترس از دست دادن بلیط ارزان قیمت راحت می کند. با گزینه رزرو اتوماتیک در واقع شما پس از مشخص کردن قیمت مد نظر خود برای یک‌ بلیط مثلا بلیط‌ هواپیما شیراز به تهران، وظیفه خرید این بلیط با قیمت مدنظرتان را به چمدون می سپارید و چمدون پس از رسیدن قیمت بلیط به قیمت انتخابی شما به صورت اتوماتیک آن بلیط را برای شما رزرو خواهد کرد.

هدیه چمدون 

  • تخفیف های غافلگیر کننده: فرض کنید که شما در این مدت قصد دارید بلیط هواپیما اهواز به تهران را از سایت چمدون خریداری کنید و بدون اینکه از قبل اطلاع داشته باشید چمدون روی  بلیط های این مسیر کد تخفیف اعمال می کند. این کد تخفیف ها در اینستاگرام چمدون به صورت کاملا اتفاقی در ساعات مختلف و به صورت محدود گذاشته می شود پس گوش به زنگ باشید.
  • هر روز یک بلیط رایگان: و خبر خوب بعدی اینکه از بین کسانی که در این مدت از سایت چمدون بلیط هواپیما خریداری کنند هر روز قرعه کشی می شود و هزینه بلیط یک نفر به حساب کاربری او در سایت چمدون برگردانده می شود‌. تصور کنید که بخت و اقبال با شما یار باشد و یک‌ سفر رایگان برنده شوید. شمایی که از لحظه تولد چمدون تا فوت کردن شمع سه سالگی همراه ما بودید و حتی شما که برای دریافت هدیه به جمع ما پیوستید:) امیدواریم بخت و اقبال با شما یار باشد و هدیه ناقابل ما به پاس خرید هوشمندانه بلیط هواپیما از سایت چمدون را پذیرا باشید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.