شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41453 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • لغو بازدید آقای وزیر علی رغم همه تمهیدات انجام شده / ملاقات با وزیر بهداشت به سبک بین مریض!
    08 بهمن 1400 - 19:26
    شناسه : 193068
    0

    مدیرعامل یک کارخانه تولیدی حوزه بهداشت و سلامت طی دلنوشته ای که در فضای مجازی منتشر نمود به انتقاد از وزیر بهداشت و تیم وی به دلیل عدم بازدید از این واحد علی رغم برنامه ریزی ها و  تمهیدات انجام شده پرداخت.

    پ
    پ

    photo 2022 01 28 12 25 48 - لغو بازدید آقای وزیر علی رغم همه تمهیدات انجام شده / ملاقات با وزیر بهداشت به سبک بین مریض! - بهداشت

    به گزارش «بامردم» در این متن که در برخی از  صفحات منتشر شده، آمده است:

    ملاقات با وزیر بهداشت !!

    ۱۵ روز پیش ، مدیر شهرک صنعتی سیاهکل به بنده گفتند که در فرمانداری ، تصمیم گرفته شده ، که در سفر قریب الوقوع ریاست جمهوری به استان گیلان ، فاز توسعه کارخانه لفاف خزر مورد بازدید قرار بگیرد تا با توجه به اهمیت تولیدات این شرکت ، بتوان گشایشی در رفع مشکلات و موانع تولید این واحد بوجود بیآید ..

    و دو روز بعد هم نمایندگانی از ریاست جمهوری و استانداری به سیاهکل آمدند تا ، مکان های پیشنهادی فرمانداری سیاهکل را برای روز بازدید ، از نزدیک رصد کرده و مورد بازدید و بررسی قرار بدهند ..

    نمایندگان مزبور بعد از یک بازدید دوساعته از واحد ما در شهرک سیاهکل ، ضمن با اهمیت دانستن فعالیت های تولیدی این واحد در زیر ساخت سلامت و درمان و رویت تعداد زیاد اشتغال ، بازدید از واحد لفاف خزر را در روز سفر ریاست جمهوری مورد تاکید و قطعی نمودند و قول دادند که سعی خواهند کرد که ترجیحا ، وزیر بهداشت برای بازدید به شهرستان سیاهکل و لاهیجان بیآید ..

    از آنروز به بعد ، بازدید های متعددی از ناحیه فرمانداری و روسای ادارات صمت و کار و تامین اجتماعی سیاهکل وشهرک های صنعتی استان از کارخانه ما انجام گردید تا همآهنگی ها برای اجرای هر چه بهتر بازدید نماینده رئیس جمهور صورت پذیرد .

    از سه شنبه گذشته هم (سه روز قبل ) ، رفت و روب و جارو کشی در شهرک انجام گردید و نخاله های ساختمانی با لودر و کامیون پاکسازی شدند و لامپ های تیر برق ها تعویض شدند ..

    از طرف دیگر معلوم شد که نماینده های اعزامی هم به قولشان وفا کردند و قرار شده که وزیر بهداشت به سیاهکل بیاید و اولویت شان هم بازدید از واحد ما باشد …

    ما هم روز پنجشنبه (دیروز ) را تعطیل کردیم تا بجایش ، امروز (جمعه) کار بکنیم تا وزیر بتوانند خطوط تولیدی و خطوط مونتاژ تجهیزات پزشکی و طرح توسعه را در حال کار مورد بازدید قرار دهند …

    کار های عمرانی و ساختمانی را تعطیل کردیم و یک برنامه ریکاوری و بازسازی و زیبا سازی را در مسیر ورودی جناب وزیر اجرا کردیم ..

    بدلیل نصب کامپوزیت به دیوار های ساختمان جدید ، سالن ورودی ما پر از داربست بود و البته دستگاه پنج لایه بزرگ و جدیدی هم که قرار بود بعد از راه اندازی نیاز کشور را برطرف بکند و حداقل یکصد اشتغال جدید بوجود بیآورد ودر حقیقت آس ما برای بازدید بود ، در همین ساختمان جدید و در در حال کامپوزیت شدن و میان داربست ها بود ..

    میز و صندلی و میکروفن و چند تلویزیون مدار بسته که سالن های تولیدی را همزمان نشان بدهد…قاری قرآن و آمدن هیات مدیره شرکت از مشهد به سیاهکل و خرید ابزار پذیرایی و حدود سی چهل میلیون تومان خرج و…الی آخر تا اینکه …..

    دیروز بعد از ظهر زنگ زدند که تیم امنیت و حفاظت جناب وزیر بهمراه جناب فرماندار ، در قالب هفت ، هشت اتومبیل برای ممیزی به کارخانه می‌آیند تا قبل از آمدن وزیر همه چیز را چک بکنند …

    فرماندار جلوی درب کارخانه از ماشین پیاده شدند و بعد از احوالپرسی با بنده که به‌ استقبالش رفته بودم، با لبخند و اعتماد بنفس زیادی به برادران حفاظت و امنیت وزیر فرمودند که محل کارخانه اینجاست و سپس بنده را به آقایان معرفی کردند ..

    برادران از بیرون و در خیابان به انبوه داربست های پروژه توسعه ما نگاهی کردند و همان جا (در خیابان ) ایستادند و بنده با اشاره فرماندار ، شروع کردم به توضیح دادن که این کارخانه کارش چیست و چی تولید می‌کند و ….

    ظاهرا هیچ کدام از آن آقایان ، از باب تخصصی با تولید این کارخانه آشنایی نداشتند و شاید فکر می‌کردند که یک واحد صنعتی پزشکی باید شبیه یک بیمارستان باشد …

    ظاهرا برای آنها طرح توسعه این واحد (سوله با ارتفاع ۱۲ متر و دستگاه با ارتفاع ۹ متر و طول ۱۵ متر ، که تنها دلیل کاندیدا شدن برای بازدید بوده اصلا مهم نبود ..

    با اصرار فرماندار و خواهش بنده ..موفق شدیم این حضرات را به داخل کارخانه بکشانیم …
    هرچه از پروژه و کاربرد تولیدات گفتیم ، توجهشان جلب نشد …

    بالاخره سرتیم اکیپ پیش قراولان وزیر فرمودند که بعلت فشرده بودن وقت و برنامه ها ، امکان بازدید جناب وزیر از این واحد مقدور نمیباشد ،

    به جناب فرماندار نگاهی کردم و برگشتم به این برادر که قد بلند و چهارشانه ای هم داشت ، گفتم :

    ولی ما سه روزه همه چیز را بهم ریخته ایم …
    کلی خرج کرده ایم ..
    کار ساختمانی پروژه را سه روز تعطیل کرده ایم …
    با اینکه سه شیفته مجبور به تولید بودیم ، بخاطر بازدید روز جمعه جناب وزیر ، امروز ( پنجشنبه) کارکنان را تعطیل کرده ایم تا جمعه بیایند …
    یعنی همه باد هوا ؟؟؟؟

    همان برادر بزرگه فرمود ،
    برای شما ۵ دقیقه وقت از وزیر میگیریم که صحبت های تان و خواسته هایتان را به ایشان بگویید و رو کرد به فرماندار ، که ایشان از صبح بیایند فرمانداری و قبل از جلسه شورای اداری و یا بین مریض یه ملاقات با وزیر داشته باشند …

    از ایشان تشکر کردم و بعدش هم رفتند…
    در دلم هزار تا فحش بخودم دادم و از اینکه مجددا ساده اندیشی کرده و به این جماعت اعتماد کرده بودم به خودم لعنت فرستادم …

    کمی دلخور و احساس سرخوردگی داشتم …همکارانم به من دلداری میدادند

    به دوست عزیزم آقای مهندس گرامی زنگ زدم و از ایشان خواستم ، قسمت‌های کوچکی از گزارشات تصویری تولید واحد ما را که زحمتش را در سیاهکل و مشهد کشیده بودند ، را در قالب یک کلیپ چند دقیقه ای آماده بکنند تا بتوانم در فضای مجازی به اشتراک بگذارم ، بلکه …خدا خواست و دست بدست شد و به رویت وزیر عزیز بهداشت مان برسد تا از موجودیت چنین واحد تاثیر گذاری در حوزه سلامت و درمان کشور مطلع بشوند و بدانند که دیگر نیازی به واردات کالاهای نامبرده شده در این گزارش نیست ، و حواس شان باشد که پس از لغو تحریم ها ، ارز ۴۲۰۰ تومانی کشور را برای واردات این نوع کالا ها ، به مافیا های دارو ندهند .

    آقای وزیر متاسفانه تولید کننده همیشه در این کشور مظلوم واقع می‌شود و هر کسی که زورش برسد، لگدی بر پیکر تولید و تولید کننده می‌کوبد..
    در حالیکه تولید ناخالص ملی ، رکن اصلی اقتصاد یک کشور محسوب می‌شود ..اشتغال و کارآفرینی فقط در حمایت از تولید و رونق تولید ممکن میگردد..

    آقای وزیر بهداشت ..
    میدانم که ماموریت شما بازدید های تخصصی در حوزه وزارتخانه شما نبوده و شما بعنوان نماینده معین رئیس جمهور به شهر ما آمدید …

    ولی خدا وکیلی ، بازدید شما از پل ناتمام میدان گیل لاهیجان که ده سال طول کشیده تا نصفش ساخته شود و نماد تدبیر و سخت کوشی مدیران و نمایندگان شهرم میباشد ، اینقدر مهم بود ؟

    مثلا امکان نداشت ، ضرورت تکمیل این پل و گزارش کسری بودجه این پروژه طلسم شده را به هیات دولت انتقال میدادید و بجایش بازدید از یک واحد صنعتی موثر در درمان کشور را لغو نمیکردید ؟

    خوشبو – مدیرعامل لفاف خزر
    جمعه ۱۴۰۰/۱۱/۸

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.