×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 17 خبر

11 - کلینیک دندانپزشکی تاج - پزشکی

کلینیک دندانپزشکی تاج

در این مقاله به معرفی  کلینیک دندانپزشکی تاج خواهیم پرداخت. تیمی از دندانپزشکان مجرب که خدمات دندانپزشکی برتر را برای بزرگسالان و کودکان ارائه می دهد. کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی ما به کیفیت خدمات خود توجه ویژه ای دارد و در عین حال به بیماران خدمات دندانپزشکی با قیمت مناسب ارائه می دهد. ما مصمم هستیم که بهترین ها را در زمینه مراقبت های دندانپزشکی به شما ارائه دهیم.

لبخند شما امضای شماست

در کلینیک دندانپزشکی تاج، ما طیف وسیعی از درمان های دندانپزشکی زیبایی را ارائه می دهیم که ممکن است برای شما مناسب باشد. از روش های درمانی مختلفی مانند روکش دندان ، لمینت، زیرکونیا، کامپوزیت دندان، سفید کردن دندان‌، اصلاح طرح لبخند و ایمپلنت‌ دندان برای طراحی این امضای منحصر به فرد شما استفاده می نماییم. ما از آخرین فناوری برای ارزیابی لبخند شما استفاده می‌کنیم و بررسی می کنیم که کدام روش‌های درمانی برای لبخندی جذاب و با اعتماد به نفس بیشتر به شما کمک می‌کنند.

22 - کلینیک دندانپزشکی تاج - پزشکی

سفید و درخشان!

برای مشتریانی که به دنبال سفید و درخشان تر کردن رنگ دندان های خود هستند، ما سفیدترین سایه های رنگی را برای لمینت دندان های شما استفاده می کنیم. لمینت های استفاده شده در کلینیک از بهترین کیفیت و شناخته شده ترین برند های تولید کننده لمینت دندان تهیه می شود. کیفیت خدمات و حس مسئولیت پذیری کلینیک شبانه روزی تاج باعث می شود که همیشه به دنبال به دنبال بهترین لمینت دندان باشیم.

ما مراقبت و خدمات با کیفیت را به بیماران ارائه می دهیم

متخصصان دندانپزشکی کلینیک تاج از تکنولوژی های بروز استفاده می کنند و متناسب با نیازهای شما درمان های پیشرفته را ارائه می دهند. ما مراقبت های با کیفیت و خدمات برتر را در محیطی راحت و با قیمت مقرون به صرفه ارائه می دهیم. در کلینیک دندانپزشکی تاج ما متعهد هستیم که هر بازدید از کلینیک برای شما لذت بخش باشد. دندانپزشکی پیشگیرانه ما تضمین می کند که از دندان های شما مراقبت شود، سلامت دهان شما را حفظ کنیم و شما را از بیماری های لثه و پوسیدگی دندان دور نگه داریم.

لبخند رویایی خود را با دندانپزشکی تاج شکل دهید

هدف دندانپزشکان ما هدیه لبخندی زیبا برای شما می باشد. از ایمپلنت های دندانی گرفته تا سفید کردن دندان ، از روکش های دندانی گرفته تا روکش لمینت دندان، ما بهترین راه حل ها را برای لبخندی که همیشه آرزوی آن دارید، ارائه می دهیم. بلیچینگ دندان یک روش بسیار محبوب برای سفید کردن دندان ها و دستیابی به لبخندی سفیدتر است. متخصصان زیبایی کلینیک دندانپزشک تاج در جنت آباد پیشنهاد می کنند که از کامپوزیت دندان، بریج دندان ، لمینت سرامیکی یا سایر درمان های زیبایی استفاده کنید تا دندان ها و لثه های خود را قوی و سالم نگه دارید.

اصلاح و طراحی لبخند

اصلاح لبخند یا طراحی لبخند با استفاده از برنامه ریزی دقیق و تکنیک های نوآورانه لبخند شما را بازسازی می کند. عکاسی دیجیتال و اسکن سه بعدی دندان‌های شما این امکان را می‌دهد که طرح لبخند قبل از شروع هر درمان مورد تایید شما قرار گیرد.

33 - کلینیک دندانپزشکی تاج - پزشکی

یک لبخند کامل جدید در یک روز!

لبخندی بی نقص و بدون درد، به رنگی که شما انتخاب می کنید. کامپوزیت روش درمانی مناسبی است تا لبخند خود را به بهترین شکل ممکن تغییر دهید. می توان از آن برای بهبود لبخند به روش های مختلف استفاده کرد.

روشن کردن رنگ دندان ها

می توانید از کامپوزیت برای تغییر رنگ دندان های خود استفاده کنید.

فاصله دندان های خود را ببندید

استفاده از بریس را فراموش کنید و از کامپوزیت برای از بین بردن فاصه بین دندان های خود استفاده کنید.

ترک ها و ناهمواری ها را برطرف کنید

 کامپوزیت ونیر برای بازسازی ترک یا ناهمواری مورد استفاده قرار می گیرد.

ضمانت

ما به طور دائم بالاترین سطح استانداردها و مراقبت های فردی را برای بیماران خود تضمین می کنیم. کیفیت خدمات در کلینیک ما بالاتر و فراتر از سایر کلینیک های دندانپزشکی است!

نتایج سریع

بسته به ساختار استخوان شما امکان کاشت ایمپلنت فوری همزمان با کشیدن دندان وجود دارد و شما می توانید بلافاصله دندان های موقت خود را داشته باشید.

دندانپزشکی طرف قرار داد بیمه

کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی تاج از بیمه های درمانی مختلفی پشتیبانی می کند. در صورت عقد قرار داد با بیمه های درمانی مانند بانک ملی ، بیمه سرمد ، بیمه سینا ، بیمه آسیا ، بیمه تجارت نو، بیمه البرز، بیمه بانک تجارت و بیمه بانک مرکزی می توانید از مزایای این شرکت های بیمه در کلینیک تاج بهره مند شوید.

دندانپزشک ما مشکلات دهان و دندان شما را به سرعت درمان خواهند کرد

دندانپزشکان ما مشکلات دهان و دندان شما را به طور دقیق ارزیابی می کنند و درمان متناسب با آن را ارائه می دهند. برای رزرو ویزیت دندانپزشکی خود با ما تماس بگیرید و بخشی از بیماران راضی ما شوید. کلینیک دندانپزشکی تاج تمام روز های هفته و به صورت شبانه روزی به مراجعین خدمات ارائه می دهد.

44 - کلینیک دندانپزشکی تاج - پزشکی

آسایش و امنیت شما دغدغه ماست

ما عمدتاً بر ارائه بهترین تجربه به بیماران خود در طول مراجعه تمرکز می کنیم. جراحان دندانپزشکی ما از تکنولوژی پیشرفته برای ارائه درمان با کیفیت در محیطی راحت و آرام تاکید دارند. کارکنان ما متعهد به ارائه خدمات درمانی با کیفیت بالا برای تمام مشکلات دندانپزشکی شما هستند. ما همچنین تجربه زیادی در برخورد با بیماران مضطرب و عصبی داریم ، برای این بیماران ما اطمینان حاصل می کنیم که درمان به آرامی و راحت انجام می شود.

5 - کلینیک دندانپزشکی تاج - پزشکی

چرا کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی تاج را انتخاب کنید؟

  • ما خدمات دندانپزشکی خود را ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته به بیماران ارائه می دهیم.
  • بدون نیاز به ثبت نام برای بیماران در اولین مراجعه
  • درمان فعال در قرار ملاقات اضطراری انجام می شود. خدمات درمان ریشه ، کشیدن دندان و جراحی در همان روز در دسترس است.
  • آرامبخشی دندانپزشکی برای بیماران مضطرب و عصبی موجود است.
  • انجام خدمات دندانپزشکی توسط تیمی مجرب، با تجربه و متخصص در کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی تاج

مراقبت های فوری دندانپزشکی شبانه روزی

اکثر اوقات کلینیک های دندانپزشکی فقط ۱۰-۱۲ ساعت در روز کار می کنند. به ندرت بیشتر از ساعات کاری خود کار می کنند. اما آیا می دانستید که کلینیک دندانپزشکی تاج با بهترین خدمات ۲۴ ساعت شبانه روز آماده رسیدگی به مشکلات دهان و دندان شما می باشد؟

کلینیک های دندانپزشکی که به مدت ۲۴ ساعت باز هستند، برای خدمات اورژانسی به خصوص در ساعات ابتدایی شب بسیار مناسب هستند. اگر کودک شما نیاز به مراجعه فوری به دندانپزشک دارد، باید با اورژانس دندانپزشکی تاج تماس بگیرید. هدف اصلی تیم دندانپزشکی تاج کمک به تسکین درد شما در سریع ترین زمان ممکن است. اگر درد شدیدی را در فک یا دهان خود تجربه کردید، توجه داشته باشید که مراجعه سریع به دندانپزشک می تواند از مشکلات جلوگیری کند.

اگر به دنبال کلینیک دندانپزشکی هستید که انواع اورژانس های دندانپزشکی را در هر زمانی از روز بپذیرد، بهتر است به کلینیک شبانه روزی تاج مراجعه کنید. اگر یک مورد اورژانسی دارید که دیگر نمی‌توانید تا روز بعد صبر کنید، هر زمانی که خواستید به کلینیک ما مراجعه کنید.

تیم حرفه ای با تجربه

پزشکان ما در کلینیک دندانپزشکی تاج که به ارائه خدمات درمانی می پردازند، متشکل از تیمی مجرب از متخصصین و اساتید دانشگاهی می باشند.

استفاده از مواد با کیفیت

تمام مواد مورد استفاده برای درمان شما در کلینیک دندانپزشکی ما از محصولات با کیفیت بالا و تضمینی تشکیل شده است.

تجهیزات با کیفیت بالا

تمامی تجهیزات مورد استفاده در محیط های درمانی در کلینیک ما محصولاتی با کیفیت بالا و به روز هستند و به طور مداوم استریل می شوند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.