چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41421 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • تبلیغات گسترده
    13 بهمن 1400 - 11:48
    شناسه : 193248
    0

    در این مقاله، موضوع تبلیغات گسترده را مورد بررسی قرار می دهیم. همراه ما بمانید.

    پ
    پ

    در این مقاله، موضوع تبلیغات گسترده را مورد بررسی قرار می دهیم. همراه ما بمانید.

    برای انجام تبلیغات گسترده می توانید با شماره 09120647344 در تماس باشید.

    گسترده - تبلیغات گسترده - تبلیغات گسترده

    مقدمه

    معنای لغوی تبلیغات، (َAdvertising) بر گرفته از یک واژه لاتین به معنای چرخش ذهن به سمت و سو یا موضوع خاص می باشد. تبلیغات یک نیاز همگانی برای تمامی کسب و کارهاست.

    چه کسب و کارهایی که به تازگی کار خود را شروع کرده و یا حتی کسب و کارهایی که سال هاست فعالیت می کنند.

    اگر بخواهیم تعریف نسبتا جامعی از تبلیغات ارائه کنیم، می توانیم بگوییم تبلیغات، عبارت است از مجموعه روش هایی که با بهره گیری از آن یک محصول یا خدمات را به تعدادی از افراد معرفی می کنند.

    باید به این نکته اذعان داشت که تبلیغات یک تکنیک و یا به عبارت بهتر یک تخصص و کار حرفه ای است.

    بنابراین انجام آن باید  حتما توسط تیم های حرفه ای که از جمله بهترین آن ها تیم هشت را می توان نام برد، صورت پذیرد تا به اهداف مد نظر خود از تبلیغ دست یابیم.ازآنجایی که در دنیای کنونی، هر  حرفه و کسب و کاری برای موفقیت نیازمند تبلیغات است، و چه بهتر که این تبلیغات طیف گسترده ای از مخاطبان در بر بگیرد، در این مقاله کوشش می کنیم تا مفهوم جدیدی که امروزه کسب و کارها به منظور هر چه بیشتر و بهتر دیده شدن آن استفاده می کنند را معرفی کنیم. عنوان این مفهوم، تبلیغات گسترده است که امروزه به طرق و اشکال گوناگونی از آن به منظور معرفی یک کسب و کار و رونق بخشیدن به آن استفاده می شود.

    در همین ابتدا ذکر این نکته ضروری است که تبلیغات گسترده در کنار مزایای بسیاری که دارد، در واقع یک کار بسیار تخصصی است که تیم هشت به عنوان یکی از موفق ترین و با تجربه ترین گروه ها در این حوزه فعالیت دارد. تیم هشت متشکل از افراد بسیار خلاقی می باشد که کارنامه بسیار موفقی را در این زمینه دارد.

    روش های بسیار زیاد و متنوعی در زمینه تبلیغات گسترده وجود دارد که هر کدام از این روش ها را می بایست  با توجه به ویژگی های  کسب و کارمان مورد استفاده  قرار داده تا بتوانیم حداکثر بازدهی را داشته باشیم، تنوع زیاد روش های تبلیغات گسترده، خود نشاندهنده این موضوع است، که کار در این حوزه، تخصصی است و نیاز به دانش و تخصص زیادی دارد.

    بنابراین برای دستیابی به حداکثر بازدهی از تبلیغات گسترده، باید از راهنمایی های گروه های تخصصی مانند تیم هشت که دارای رزومه موفقی است،استفاده نماییم.

    عناوین مقاله:

    برتری تبلیغات گسترده نسبت به سایر روش های تبلیغاتی در چیست؟

    انواع روش های تبلیغات گسترده چیست و هر کدام چه مزایایی دارند؟

    آشنایی با تبلیغات گسترده در تلگرام

    انواع روش های تبلیغ گسترده در تلگرام

    سخن آخر

    گسترده آیلین وب - تبلیغات گسترده - تبلیغات گسترده

    برتری تبلیغات گسترده نسبت به سایر روش های تبلیغاتی در چیست؟

    اختصاص دادن زمان کمتر در تبلیغات گسترده نسبت به سایر روش های تبلیغات، بی تردید یکی از مهمترین مزیت های تبلیغات گسترده و صرفه جویی در زمان است.

    • به کمک تبلیغات گسترده می توانیم در کمترین زمان به معرفی خدمات، کسب و کار و کالای خود بپردازیم.
    • هزینه تبلیغ به میزان معناداری کاهش می یابد. همواره هزینه تبلیغات گسترده در مقایسه با سایر روش ها به میزان قابل توجهی کمتر است.
    • در تبلیغات گسترده، امکان هدف گذاری وجود دارد. در تبلیغات گسترده برای شما این امکان فراهم می باشد که مشخص نمایید در چه کانال ها، پیج ها  و چه طیف مخاطبینی، تبلیغات صورت گیرد. برای نمونه اگر کسب و کار شما در مورد مواد غذایی و آشامیدنی است، می توانید تعیین کنید که در همان پیج ها و یا کانال ها تبلیغات شما صورت پذیرد که مختص مواد غذایی وآشامیدنی است. به این ترتیب قابلیت تبلیغات هدفمند برای شما فراهم می گردد.
    • امکان بررسی و رصد بهتر و دقیق تر جایی که تبلیغات گسترده شما در آن صورت می گیرد، وجود دارد. در تبلیغات گسترده می توان اقدام به ارزیابی و بررسی دقیق پیج ها یا کانال هایی که تبلیغات شما در آن صورت می گیرد، نمود. مثلا از لحاظ نداشتن دنبال کننده های فیک و ساختگی، می توان آن را مورد ارزیابی قرار داد تا به این اطمینان خاطر برسیم که تبلیغات توسط مخاطبان واقعی دیده می شود. به عبارتی اعتبار این پیج ها و کانال ها را  مورد سنجش و ارزیابی قرار بدهیم.
    • امکان گرفتن بازخورد در تبلیغات گسترده. تبلیغات گسترده این مزیت را برای ما به ارمغان می آورد که با بررسی مواردی همچون میزان بازدید از تبلیغات بتوانیم تاثیر تبلیغات را ارزشیابی کنیم و با گرفتن بازخورد مناسب و تحلیل آن، سعی در اصلاح و یا ارتقای اثرگذاری تبلیغ خود نماییم.

    تیم هشت به عنوان یکی از مجرب ترین تیم های فعال در زمینه تبلیغات گسترده این امکان را برای ما فراهم می آورد که بتوانیم از مزایای تبلیغات گسترده به طور کامل بهره برده و منجر به ارتقاء کسب و کار و بالارفتن روز افزون بهره وری آن باشیم.

    انواع روش های تبلیغات گسترده چیست و هر کدام چه مزایایی دارند؟

    گستره زیادی در انواع روش های تبلیغات گسترده وجود دارد که ارسال پیامک انبوه، تبلیغات در شبکه های اجتماعی مثل واتس آپ، تلگرام و اینستاگرام، بخشی از این گستره ها می باشد. در این مقاله ما به صورت موشکافانه و تفصیلی تری به ویژگی ها و روش های تبلیغات گسترده در دو شبکه اجتماعی اینستاگرام و تلگرام می پردازیم.

    باور مجموعه های کاردان و تیم های با تجربه در زمینه تبلیغات گسترده مانند تیم هشت، که بدون شک از سرآمدترین و بهترین این قبیل مجموعه ها می باشد، این موضوع است که تبلیغات هزینه نیست، بلکه در واقع بهترین نوع سرمایه گذری برای ارتقاء یک کسب و کار است. تیم هشت با بهره گیری از تجربیات فراوان خود به خوبی به اهمیت این موضوع پی برده است که توان و قدرت تبلیغات در دنیای امروز بسیار شگرف و شگفت انگیز است.

    در واقع در دنیای امروزه موفقیت یک کسب و کار بدون انجام تبلیغات مفید و موثر امری بعید و دور از ذهن به نظر می رسد. البته هر نوع تبلیغاتی، موجبات رونق و موفقیت کسب و کار را فراهم نمی آورد. یک تبلیغات برای تاثیر گذاری مثبت، در موفقیت یک کسب و کار می باید هدفمند باشد. تیم هشت با بهره گیری از همین رویکرد تبلیغات هدفمند و برنامه ریزی شده، کسب و کارهای ناموفق را دگرگون کرده، در آن ها تحول ایجاد می نماید و سبب رونق کسب و کارهایی می گردد که شاید امید چندانی به موفقیت آن ها نبود.

    تیم هشت با رویکرد کم نظیر و روش های بکری که در زمینه تبلیغات گسترده دارد، به دنبال ایجاد تغییرات چشمگیر در کسب و کار هاست. بنابراین اگر این احساس را دارید که کسب و کارتان آن گونه که مد نظر شماست، پررونق و پربازده نیست، می توانید با تماس با کارشناسان تیم هشت و کسب راهنمایی و مشاوره از آن ها تغییرات شگفت انگیزی در کسب و کار خود ایجاد نمایید.

    گسترده تیم هشت - تبلیغات گسترده - تبلیغات گسترده

    آشنایی با تبلیغات گسترده در تلگرام

    تلگرام یکی از شبکه های مجازی است که محبوبیت و مقبولیت زیادی در بین کاربران در سراسر جهان به خصوص کاربران ایرانی دارد. سهولت کار با تلگرام از جمله ویژگی های مثبت آن است. این ویژگی، تلگرام را تبدیل به یک محل جالب توجه برای انجام تبلیغات گسترده نموده است. اکثر فروشندگان کالا و خدمات به پتانسیل بالای تلگرام در معرفی کالا و خدمات خود واقف بوده و سعی می کنند تا به بهترین نحو از آن برای رونق کار خود بهره ببرند. البته که سهولت کار با تلگرام به معنای این نیست که هر فرد یا گروهی می تواند به بهترین شکل برای رونق کسب و کار از آن استفاده کند. چرا که با وجود سادگی ظاهری آن، انجام تبلیغات گسترده در تلگرام نیازمند استفاده از تکنیک ها و ترفندهایی ویژه است که آشنایی با این تکنیک ها و ترفندهای ویژه و خاص برای دستیابی به موفقیت در فرآیند تبلیغ ضروری می باشد. تیم هشت، در واقع با بهره گیری از افراد متخصص و تحصیلکرده، یکی از بهترین تیم ها در زمینه انجام تبلیغات گسترده در شبکه اجتماعی تلگرام است.

    از دیگر مزایای تلگرام در حوزه تبلیغات گسترده، این است که پیام رسان تلگرام طیف بسیار متنوعی از خدمات را آن هم به صورت کاملا رایگان، در اختیار کاربران خود در سراسر جهان قرار می دهد. از نظر سهولت دسترسی نیز تلگرام از جایگاه مناسبی در میان سایر پیام رسان ها برخوردار است. به همین علت این پیام رسان گزینه مناسبی براای انجام تبلیغات گسترده می باشد. همین ویژگی ها باعث شده است که  تلگرام با وجود فیلتر بودن در ایران، همچنان یکی از محبوب ترین پیام رسان ها در بین کاربران ایرانی باشد. این پیام رسان از  سال 2013 فعالیت خود را آغاز نموده است. بیشتر کسب و کارهای جدید  در ایران از آن به منظور انجام تبلیغات گسترده استفاده می کنند.

    محبوب ترین و موثرترین روش تبلیغات گسترده در تلگرام، انجام تبلیغات گسترده در کانال ها می باشد. گروه های بزرگ با تعداد اعضای زیاد نیز یکی از مکان های مناسب برای انجام تبلیغات به صورت گسترده است. طیف بسیار متنوعی از کانال ها و گروه ها به صورت تخصصی وجود دارد که شما می توانید با توجه به ماهیت کسب و کار خود به انجام تبلیغات در آن ها بپردازید. مثلا اگر کسب و کاری در حوزه مواد غذایی دارید، تعداد کثیری از کانال ها و گروه ها در این حوزه به صورت تخصصی وجود دارد که می توانید با بررسی آن ها اقدام به معرفی و تبلیغ کسب و کار خود نمایید.

    دیجیتال مارکتینگ هشت - تبلیغات گسترده - تبلیغات گسترده

    انواع روش های تبلیغ گسترده در تلگرام

    روش های متنوعی برای انجام تبلیغات گسترده در تلگرام صورت می گیرد که هر کدام دارای مزایا و معایب خاص خود نیز می باشد. یکی از این روش های تبلیغاتی، پست آزاد می باشد. دراین روش، ادمین یک کانال و یا گروه، این اجازه را دارد تا در هر زمان و یا هر تعدادی، پست تبلیغاتی در کانال یا گروه خود قرار دهد. مزیت این روش ارزان بودن آن است. در عین حال این روش به دلیل عدم تنوع و کسالت آور بودن، سبب کم شدن اعتبار کانال و کاهش تعداد اعضای آن می شود.

    شیوه دیگر مورد استفاده در زمینه تبلیغات، روش پست دارای محدودیت یا ویژه است. در این شیوه ادمین کانال در بین پست های عادی خود پست تبلیغاتی قرار می دهد که اعضای کانال در حین دیدن پست های عادی کانال، پست تبلیغاتی را نیز مشاهده می نمایند و پس از بازخورد گیری از میزان، استقبالی که از پست تبلیغاتی صورت گرفته است، اقدام به ری شات پست می نماید. این شیوه از جمله بهترین روش های تبلیغات گسترده در تلگرام به حساب می آید.

    دیگر روش مورد استفاده در تبلیغات گسترده در پیام رسان تلگرام، گذاشتن تبلیغ در آخرین پست می باشد. در این روش ادمین کانال تبلیغ مورد نظر را به عنوان آخرین پست کانال خود، برای مدت زمان محدود و از قبل تعیین شده مثلا از ساعت 10 شب تا 10 صبح قرار داده و در این محدوده زمانی پس از پست تبلیغی، هیچ پست دیگری بارگذاری نمی شود. این شیوه تبلیغ، به نسبت دو روش قبلی، بازدهی مطلوب تری دارد. چون تعداد زیادی از اعضای کانال، پست شما را در مدت زمان مشخصی به صورت اختصاصی می بینند. در عین حال این روش به نسبت دو روش دیگر مستلزم پرداخت هزینه بیشتری می باشد.

    آشنایی با تبلیغات گسترده در اینستاگرام

    یکی از شبکه های اجتماعی که امروزه بسیار زیاد در کانون توجهات قرار دارد، شبکه اجتماعی اینستاگرام است. این شبکه اجتماعی با توجه به تعداد بسیار زیاد مخاطبان و تنوع آن ها، محل بسیار مناسبی برای انجام تبلیغات گسترده است.

    البته تبلیغات گسترده در اینستاگرام به سادگی تلگرام نیست و نیاز به داشتن سطح بالاتری از تخصص و دانش می باشد. تیم هشت از جمله گروه های نام آشنا در عرصه تبلیغات گسترده به ویژه در اینستاگرام می باشد که قادر به ایجاد تحولات شگرفی در کسب و کارها با بهره گیری از این دست تبلیغات می باشد.

    بسیاری از برندها و کسب و کارها با بهره بردن از همین تبلیغات گسترده در اینستاگرام، به جایگاه بسیار قابل توجهی در حوزه کاری خود دست یافته اند که هیچ متد یا شیوه دیگری نمی توانست چنین دستاوردی را آن هم در مدت زمانی اندک به ارمغان بیاورد. هدفمندی تبلیغات در اینستاگرام مهم ترین مزیت آن به حساب می آید. یعنی با بهره گیری از تبلیغات گسترده در اینستاگرام، می توان دقیقا به طیفی از مشتریان دست یافت که خواهان همان خدمات و محصولات هستند. این موضوع باعث کاهش هزینه در تبلیغات می گردد.

    متداول ترین روش تبلیغاتی در اینستاگرام،  قرار دادن بنر تبلیغاتی خود در صفحات پر بازدید می باشد. بسیاری از افراد معروف در اینستاگرام دارای صفحات اختصاصی هستند که این امکان را برای یک کسب و کار فراهم می آورد که بتواند از طریق صفحات افراد معروف یا محبوب، در اصطلاح سلبریتی به تبلیغ خود بپردازد.

    روش ها و شیوه های گوناگونی برای تبلیغات در اینستاگرام وجود دارد. مثلا انتشار پست که یک روش متداول و عالی برای تبلیغات گسترده به ویژه  کسب و کارهای کوچک تر می باشد.

    از دیگر شیوه ها، تبلیغات ویدئویی می باشد که در محدوده زمانی یک دقیقه ای تهیه می گردد و اثرگذاری فراوانی دارد. همچنین پست های تبلیغاتی به صورت آلبوم عکس از دیگر گزینه های در دسترس است. گذاشتن استوری از دیگر روش های تبلیغات گسترده در اینستاگرام است.

    تیم 8 - تبلیغات گسترده - تبلیغات گسترده

    سخن آخر

    همان گونه که بیان شد، تبلیغات گسترده در اینستاگرام بسیار متنوع است و با توجه به ماهیت  هر کسب و کاری، باید روش متناسب با همان کسب و کار را نیز برای انجام تبلیغات گسترده استفاده نمود.

    تیم هشت که از جمله بهترین تیم های حال حاضر در تبلیغات گسترده است، می تواند کمک شایانی در زمینه تبلیغات گسترده به انواع مختلف کسب و کارها نماید و موجب رونق این کسب و کارها با استفاده از تبلیغات گسترده گردد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.