شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41462 تعداد نوشته های امروز : 9 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • در سال 2022 چه چیزی یاد بگیریم؟
    14 بهمن 1400 - 11:51
    شناسه : 193310
    0

    توانایی شوخ طبعی ریشه در توانایی تشخیص پوچی، شانس، شرایط، تونالیته، انتخاب زبان و تاکید دارد. اینها همه به طور مستقل مهارت های قدرتمندی هستند، اما در کنار هم، اساس شوخ طبعی را تشکیل می دهند.

    پ
    پ

    grow - در سال 2022 چه چیزی یاد بگیریم؟ -

    1. لاستیک پنچر را عوض کنید

    پنچر شدن لاستیک ها یا ناراحتی های احمقانه یا مشکلات جدی هستند. تفاوت بین این دو اغلب در توانایی رفع سریع آنهاست.

    حتی با بهبود فناوری تایرها و لاستیک‌های «ران فلت»، هر از گاهی لاستیک پنچر می‌شود. و البته، قانون مورفی اطمینان حاصل می کند که لاستیک های پنچر شده در ناخوشایندترین زمان ممکن می آیند.

    برای تعمیر لاستیک های پنچر شده خود به خدمات خودرو اعتماد نکنید. این یک فرآیند بسیار آسان است و شما را از اتکا به دیگران باز می دارد.

    علاوه بر این، یادگیری مهارت تعویض لاستیک های پنچر شده ممکن است چند دلار در هزینه های شما صرفه جویی کند.

    1. مهارت شوخ طبعی را به دست آورید

    شما در یک جزیره بیابانی با دو نفر گیر افتاده اید. یکی آزار دهنده است و یکی خنده دار. تقریباً همه ترجیح می دهند در کنار مردی که دارای حس شوخ طبعی خوبی است گیر بیفتند. بهترین اپلیکیشن انگلیسی

    توانایی شوخ طبعی ریشه در توانایی تشخیص پوچی، شانس، شرایط، تونالیته، انتخاب زبان و تاکید دارد. اینها همه به طور مستقل مهارت های قدرتمندی هستند، اما در کنار هم، اساس شوخ طبعی را تشکیل می دهند.

    وقتی بتوانید از طنز به طور مؤثر در نوشتار، گفتار و اجتماع استفاده کنید، خود را کالایی می‌بینید که به دنبال آن هستید، مانند آخرین غرفه همبرگر قبل از رسیدن به یک جامعه کاملاً وگان.

    1. یک باتری مرده را راه اندازی کنید

    کسی در این سیاره، در همین لحظه، باتریش مرده است. بدتر این است که آنها احتمالا حتی کابل جامپر هم ندارند. تعمیر باتری مرده به آسانی یک لاستیک پنچر شده نیست زیرا ذاتاً به شخص دیگری نیاز دارد. آدرس به انگلیسی را بلد باشید تا به دیگران کمک کنید.

    اما اگر طرف مقابل فقط باتری برای ارائه داشته باشد چه؟ یا واقعاً نمی دانید چگونه کابل ها را تنظیم کنید؟ آیا آماده خواهید بود که کابل ها را بچسبانید، مراحل را طی کنید و ماشین خود را راه اندازی کنید؟ یا کنار جاده رها می شوید؟

    1. یاد بگیرید آتش را روشن کنید (در هر مکانی)

    وقتی در بیابان هستید، یکی از مهم ترین منابع آتش است. برای تصفیه آب به آتش نیاز دارید. برای گرما به آن نیاز دارید. برای ترساندن حیوانات وحشی به آن نیاز دارید.

    اکثر مردم فکر می کنند که روشن کردن اتش یک مهارت دشوار برای یادگیری است.

    خب، اکثر مردم اشتباه می کنند. روشن کردن آتش از ابتدا بسیار ساده است. با چیزی بیش از اصطکاک، جریان هوا، سوختن و جرمی برای نگه داشتن شعله.

    1. از یک بحران بزرگ جان سالم به در ببرید

    می دانم که برای هر نوع بحران بزرگ جهانی به طرز غم انگیزی آماده نیستم. اما مانند بسیاری از چیزها، آموزش هایی وجود دارد که می توانم برای دریافت آموزش های مورد نیاز در صورت وقوع غیرقابل تصور، استفاده کنم.

    من یک آدم خوش بین هستم. من دوست ندارم به پیشگویی های عذاب و غم جهان (آنگونه که ما می شناسیم) به دلیل بحران ارزی، جنگ، حملات شیمیایی، هسته ای،بیولوژیکی به پایان برسد فکر کنم، و به طور کلی باور ندارم. پدیده آب و هوای غیرطبیعی یا هر موقعیت فاجعه دیگری. اما این واقعیت باقی می‌ماند که راه‌های بد بسیاری وجود دارد که جهان می‌تواند در چند دقیقه به بدترین حالت تغییر کند.

    من فکر نمی کنم هیچ وقت این اتفاق بیفتد. اما خوب است که درک درستی از آنچه باید انجام دهم و چگونه می توانم به خانواده ام کمک کنم تا در صورت وقوع غیرقابل تصور و باور نکردنی زنده بمانم، خوب است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.