جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41452 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • آقای شریعتمداری! غرب ستیز بودنت را باور کنیم یا کامپیوتر‌آی مک آمریکایی روی میزت را
    16 بهمن 1400 - 15:14
    شناسه : 193438
    0

    آقای حسین شریعتمـــداری نمی‌توان شعار نه شرقی و نه غربی داد اما‌ آی مک آمریکایی روی میز گذاشت.

    پ
    پ

    مهدیزاده فرساد - آقای شریعتمداری! غرب ستیز بودنت را باور کنیم یا کامپیوتر‌آی مک آمریکایی روی میزت را - حسین شریعتمدارى

    کامبیز مهدیزاده فرساد در روزنامه آرمان ملى نوشت:

    آقای حسین شریعتمـــداری نمی‌توان شعار نه شرقی و نه غربی داد اما‌ آی مک آمریکایی روی میز گذاشت. بله برای اولین بار یکبار تعریف درستی ازیک عبارت داشتید، شعار «نه شرقی نه غربی» به معنای آن است که به کشوری وابستگی نداشته باشیم. باید با همه دنیا تعامل کرد؛ در این شکی نیست. اما نمی‌توانید تنها از شرق دفاع کنید و به غرب ناسزا بگویید ولی کامپیوتر آمریکایی روی میز بگذارید و زمانی که از شما سوال می‌کنند چرا ‌آی مک آمریکایی استفاده می‌کنید، می‌فرمایید سیستم کامپیوتری کیهان از 40 سال قبل از انقلاب‌ای بی‌ام و مکینتاش بوده است!

    این در حالی است که اولین مکینتاش در سال 1984 تولید شده یعنی 5 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی! مگر اینکه حضرتعالی از خیلی قبل‌تر از این در تیم تولید، پیش از ساخت این کامپیوتر بااستیو جابز همکاربوده باشید! با گذاشتن‌ ای مک آمریکایی روی میز مدیریت نمی‌توان شعار نه شرقی نه غربی داد. با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید تحریم‌های ظالمانه علیه ایران از بین رفت و پرونده ایران از فصل 7 شورای امنیت خارج شد. در مقاله‌ای اخیرا اشاره کرده بودید هیچ اتفاقی پس از برجام نیفتاد. اگر اتفاقی نیفتاده بود حضرتعالی چطور سوار هواپیمای ایرباس نو برجامی شدید؟ و البته باز هم در آن پرواز ژست غرب ستیزی گرفتید! هروقت روی میزتان کامپیوتر ساخت ایران گذاشتید و با هواپیمای غیر از غربی پرواز کردی، ما شعارهای شما را باور می‌کنیم. هرزمانی که مسلمانان اویغور را در چین می‌کشند واکنش نشان دادی و سکوت نکردی، ‌آن وقت…

    حرف‌هایت را باور می‌کنیم. در روزنامه کیهان با بیان صحبت‌های گمراه کننده و تشویش اذهان عمومی اعلام کردید که بنده آسانسوری بالا رفته‌ام و به دروغ و کذب اعلام کردید عضو هیات علمی شده‌ام. بنده از قبل از اینکه افتخار دامادی آقای دکتر روحانی را داشته باشم، دکتری تخصصی دارم، مدرک خلبانی در سال 1385 از مرکز آموزش‌های هوایی هما گذرانده‌ام، مشاور وزارتخانه نفت و رئیس نخبگان کشورهای اسلامی و قائم مقام معاون برنامه ریزی پژوهشگاه صنعت نفت کشور بوده‌ام. شما با چه تخصصی از سال 1372 بر مدیریت روزنامه کیهان تکیه زده‌اید؟

    این بنده خدا دارای8 مدال طلای جهانی از کشورهای مختلف نظیر کانادا، آلمان، آمریکا و…. هستم و پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در آمریکا در بین 90 کشور دنیا به اهتزاز در آورده‌ام و در عمل ثابت کرده‌ام روی پای خود ایستادن را و نه شرقی و نه غربی یعنی این. شما برای این کشور کجا افتخار آفرینی کرده‌اید؟ کجا پرچم ایران را بالا برده‌اید؟ امروز پس از نزدیک 30 سال مدیریت جنابعالی چه تحولی در روزنامه کیهان اتفاق افتاده است؟ سرنوشت مجلات آن و تیراژ روزنامه چقدر شده، چه دستاوردی داشته‌اید؟ دولت تدبیر و امید با بدترین وضعیت مالی دولت را از دولت قبل تحویل گرفت و با بهترین وضعیت مالی آن را تحویل آقای رئیسی داد که در تاریخ ایران کم نظیر بود رقمی بیش از 8 میلیارد دلار که دوستان‌تان با این پول تا امروز کشور را اداره کرده‌اند. در جای دیگر اشاره کردید تنها پس از چند ماه شرکت‌های غربی به بهانه خروج آمریکا از برجام کشور را ترک کردند، بفرمایید روسیه و چین برای ما چه کردند؟ چرا نفت ما را نخریدند؟

    آقای‌شریعتمداری راه پیشرفت کشور اعتماد به جوانان و علم است. همان‌طور که رهبر معظم انقلاب بارها بر آن تاکید کرده نه شرق برای ما آورده‌ای داشته و نه غرب. اما ضرر شرق کمتر از غرب نبوده است، چرا که خاک پاک ایران را از سرزمین مادری جدا کرده‌اند. بلایی که روس‌ها بر سردار ملی و سالار ملی ما آوردند فراموش نکرده‌ایم همان طور که کودتای 28 مرداد آمریکا و انگلیس را فراموش نخواهیم کرد.«نه شرقی نه غربی»؛ اما به این معنا نیست که با دنیا جنگ کنیم، بلکه به قول ستارخان که به پاختیانوف کنسول روس که می‌خواست بیرقی از کنسولگری روس سر در خانه ستارخان بزند، گفت: «من می‌خواهم هفت دولت به زیر بیرق ایران بیایند، من‌زیر بیرق بیگانه نمی‌روم.» این تفکر نه شرقی نه غربی است. ما نوکر ملتیم والسلام.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.