×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

گروه ایزی آنلاین به عنوان یکی از شرکت های پیشتاز در صنعت تکنولوژی در چهارمین نمایشگاه کار ایران با هدف کار آفرینی و آموزش نیروی حرفه ای فناوری اطلاعات حضوری چشمگیری داشته است.در ادامه با مدیران این گروه مصاحبه داشته ایم.

محمد مهدی علی قارداش مدیر عامل گروه ایزی آنلاین در خصوص هدف از شرکت در این رویداد گفت: گروه ایزی آنلاین همواره معتقد به گسترش کسب کار خود و همچنین ایجاد شغل و کار آفرینی در حوزه فناوری اطلاعات بوده است به همین سبب با شرکت در این رویداد مراحل جذب نیروی کار حرفه ای و همچنین جذب و آموزش نیرو های بدون سابقه را فراهم آوردیم. مدیر عامل گروه ایزی آنلاین همچنین از رونمایی پرتال استعلام قیمت مخصوص شرکت های خصوصی با ارائه پیش فاکتور رسمی به صورت آنلاین خبر داد.

گروه ایزی آنلاین 1 - حضور پر رنگ گروه ایزی آنلاین در چهارمین نمایشگاه کار ایران - استعلام قیمت

کیمیا کلانتری مدیر واحد تولید محتوا گروه ایزی آنلاین در خصوص این رویداد افزود جذب و آموزش نیروی کار مشتاق در حوزه تولید محتوا یکی از اهداف این گروه می باشد ما در محیط کاری پویا و دوستانه همواره در تلاشیم تا با ایجاد علاقه در این حوزه بهترین خروجی را در اختیار مشتریان خود قرار دهیم.

گروه ایزی آنلاین 2 - حضور پر رنگ گروه ایزی آنلاین در چهارمین نمایشگاه کار ایران - استعلام قیمت

مرضیه جهانیان مدیر طراحی سامانه های اداری در خصوص رونمایی از سامانه استعلام قیمت نکاتی را خاطر نشان کرد: این سامانه به سادگی به کمک شرکت های خصوصی آمده و موجبات استعلام بهترین قیمت ها به صورت رسمی را فراهم آورده است . وی در خصوص زمان پاسخگویی استعلامات افزود استعلام های وارد شده در زمان اداری در ۱۵دقیقه پاسخ داده خواهد شد.

گروه ایزی آنلاین 3 - حضور پر رنگ گروه ایزی آنلاین در چهارمین نمایشگاه کار ایران - استعلام قیمت

علیرضا صفائیان مدیر بخش پشتیبانی در خصوص روش آموزش منابع انسانی گفت : گروه ایزی آنلاین با آموزش جامع به نیرو های بدون سابقه آن ها را برا حضور در بازار کار آماده کرده و همچنین با جذب نیرو های آموزش دیده موجبات کار آفرینی را نیز فراهم می کند.

گروه ایزی آنلاین 4 - حضور پر رنگ گروه ایزی آنلاین در چهارمین نمایشگاه کار ایران - استعلام قیمت

کیانا ایزدی مدیر بخش طراحی وب سایت در خصوص جذب طراحان وب سایت گفت : بخش طراحی گروه ایزی آنلاین با ایجاد کار تیمی و طراحی اختصاصی همواره به دنبال جذب حرفه ای ها بوده است از این رو در این رویداد با گزینش افراد حرفه ای گام های خود در زمینه گسترش این بخش را فراهم آوردیم.

محمد مهدی علی قارداش مدیر عامل گروه ایزی آنلاین خاطر نشان کرد اعتماد ، تجربه و تخصص سه رکن اصلی ایزی آنلاین می باشد که همواره میکوشیم تا با ارائه خدمات با بالاترین کیفیت کسب و کار مشتریان خود را به روز نگه داریم .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.