جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • لوازم یدکی برلیانس را آنلاین بخرید!
    17 بهمن 1400 - 1:21
    شناسه : 193480
    0

    یدک مارکت به کمک شما آمده تا بتوانید لوازم یدکی برلیانس را در سایت با بهترین قیمت و اطمینان از اصالت کالا آنلاین خریداری کنید.

    پ
    پ

    - لوازم یدکی برلیانس را آنلاین بخرید! - برلیانس

    خرید لوازم یدکی برلیانس این روزها از هر کجای ایران ممکن است. فرقی نمی‌ کند کدام قطعه را نیاز دارید، با یک سرچ ساده در یدک مارکت می‌ توانید هر آنچه که اتومبیل تان نیاز دارد را به راحتی پیدا کنید و پس از مطالعه جزییات آن را آنلاین خریداری کنید. شرکت تولید کننده برلیانس در شهر شنیانگ چین قرار دارد. این شرکت مونتاژ اتومبیل‌ هایی نظیر بی ام و، میتسوبیشی موتورز، پورشه، تویوتا، پینفارینان و ایتال دیزاین را نیز انجام می دهد. برلیانس در سال 2009 بزرگ ‌ترین تولیدکننده خودرو در کشور چین بود. در این سال این شرکت بیش از ۱۵۰۰۰۰ ماشین سواری و ۸۰۰۰۰ مینی بوس را ساخت و در بازار چین به فروش رساند. در سال 2010 برلیانس رتبه اول خود را در چین از دست داد و اما در میان 10 تولیدکننده خودرو چین قرار گرفت. این شرکت با فروش نیم میلیون دستگاه رتبه نهم بازار خودرو چین را به خود اختصاص داد.

    اگر شما هم از جمله مشتریان این بازار هستید می‌توانید لوازم یدکی برلیانس H220، لوازم یدکی برلیانس H230، لوازم یدکی برلیانس H320 و لوازم یدکی برلیانس H330 را در سایت یدک مارکت خریداری کنید. با استفاده از فیلتر رنگ که در گوشه این صفحه قرار دارد می ‌توانید محصولات را بر اساس بی رنگ یا خام، کرم و مشکی مرتب کنید تا فقط همین موارد برایتان نمایش داده شود. آرم عقب برلیانس H320، آنتن برلیانس H320 اصلی، آینه بغل برلیانس H230، آینه بغل برلیانس H320، آینه دوربین دار برلیانس H230 و … تنها بخشی از مواردی هستند که می‌توانید به راحتی از سایت یدک مارکت خریداری کنید.

    خرید لوازم یدکی برلیانس h330

    احتمالا یکی از مهم‌ ترین مسائلی که همواره ذهن شما را هنگام خرید قطعات یدکی اتومبیل تان درگیر می‌کند، اطمینان از اصالت قطعه و همچنین پیدا کردن آن با قیمت مناسب است. یدک مارکت به کمک شما آمده تا بتوانید لوازم یدکی برلیانس را در سایت با بهترین قیمت و اطمینان از اصالت کالا آنلاین خریداری کنید. با در دست داشتن قطعه اصل کافی‌ست به نمایندگی مورد نظرتان مراجعه کنید و با خیال آسوده اتومبیل خود را تعمیر کنید. اما چرا باید قطعات برلیانس H330 را اصل بخریم؟ در ادامه به چند نکته مهم در این مورد اشاره می‌کنیم:

    • ممکن است قطعاتی در بازار پیدا کنید که قیمت کمتری دارند و اورجینال نیستند. اگر ماشین خود را دوست دارید به هیچ عنوان برای خرید این نوع لوازم یدکی وسوسه نشوید. شما برای خرید لوازم یدکی برلیانس H330 اصل مبلغ بیشتری پرداخت می ‌کنید، اما کیفیت و ماندگاری آن را تضمین می ‌کنید.
    • لوازم یدکی برلیانس H330 اورجینال از بهترین متریال ساخته شده و به همین علت شما تا مدت ‌ها نیازی به تعویض آن‌ها ندارید.
    • قطعا نصب لوازم یدکی اصل بسیار راحت‌تر از مدل غیر اورجینال خواهد بود و شما به دردسر نمی ‌افتید.

    پیش از خرید لوازم یدکی برلیانس H330 به نکات مهمی باید توجه کنید. به عنوان مثال باید در ابتدا از نیازهای خودرو خود اطمینان حاصل کرده و سپس به جست و جو و خرید آن در یدک مارکت بپردازید. دومین نکته ‌ای که باید به آن توجه کنید مطالعه نظرات خریداران است. با این کار می‌توانید خرید خود را با خیال راحت انجام دهید. سومین و آخرین نکته نیز این است باید پیش از خرید قطعات یدکی تخصصی مانند قطعات موتور و جلوبندی با یک مکانیک متخصص مشورت کنید.

    لوازم یدکی برلیانس h230 را ارزان بخرید

    احتمالا شما هم این روزها هنگام خرید یک از قطعات یدکی ماشین با قیمت‌های مختلفی رو به رو می‌شوید. بودن یک مرجع تخصصی فروش لوازم یدکی برلیانس H230 به شما کمک می‌کند تا هیچ چیز را گران نخرید. یدک مارکت لیست کاملی از لوازم یدکی تمامی مدل‌های برلیانس در اختیارتان قرار داده و شما می‌توانید بر حسب نیاز اتومبیلتان ارزان‌ ترین قطعه اورجینال را خریداری کنید. اما چه مواردی را می‌توانید از سایت ما بخرید؟ آینه بغل برلیانس H230 ، اکسل عقب، برلیانس H230 ، براکت وسط سپر، برلیانس h230، بلبرینگ چرخ جلو، برلیانس H230 ، بوش طبق برلیانس H230، پرژکتور، پلوس کامل، پیچ چرخ، تسمه دینام و جعبه فرمان لوازم یدکی برلیانس H230 هستند که می‌ توانید از سایت یدک مارکت آنلاین خریداری کنید.

    بورس لوازم یدکی برلیانس در تهران

    فرقی نمی ‌کند در تهران باشید یا در اصفهان، دیگر نیازی نیست به دنبال بورس لوازم یدکی برلیانس در تهران بگردید! در هر ساعت از شبانه روز وارد سایت یدک مارکت شوید، قطعه مورد نظر خود را جست و جو کنید و تنها با چند کلیک قطعه اورجینال مورد نظر خود را خریداری کنید. لوازم یدکی برلیانس H220، لوازم یدکی برلیانس H230، لوازم یدکی برلیانس H320 و لوازم یدکی برلیانس H330 با بالاترین تنوع و نازل ‌ترین قیمت در سایت یدک مارکت در دسترس شما قرار دارد.

    بررسی قیمت لوازم یدکی برلیانس h320

    پیش از خرید لوازم یدکی برلیانس H320 لازم است قیمت آن را در تمامی سایت ‌ها چک کنید. ما به شما تضمین می‌دهیم که هر چیزی که نیاز دارید را در یدک مارکت با بهترین قیمت بازار پیدا می‌کنید! برلیانس H320 نسخه هاچبک سدان برلیانس H320 است. این مدل برلیانس به دلیل ظاهر و استایل مناسبی که دارد، بخش عمده‌ای از بازار فروش اتومبیل‌های برلیانس را از آن خود کرده است. نکته ‌ای که باید بدانید این است برلیانس H320 از لحاظ فنی با سدان برلیانس H320 هیچ تفاوتی ندارد و تنها فرقی که این دو با یکدیگر دارند، در طراحی عقب خودرو است.

    در ابتدای کار برلیانس H320 با موتور 1.5 لیتری 4 سیلندر با قدرت 103 اسب بخار و گشتاور 138 نیوتن متر در بازار عرضه شد، همان موتوری که در تمامی خودروهای برلیانس استفاده شده است. پس از مدتی پارس خودرو نسخه جدیدی از برلیانس h320 با یک موتور 1.6 لیتری 4 سیلندر را عرضه کرد. خودرو جدیدی که پارس خودرو عرضه کرد قدرتی برابر با 114 اسب بخار، و گشتاوری معادل 154 نیوتن متر را فراهم می‌ کند. البته برای هر دو موتور دو جعبه دنده دستی و اتوماتیک نیز عرضه می‌شود. لوازم یدکی برلیانس H320 را برای هر یک از مدل‌ های مورد نظر خود در سایت یدک مارکت جست و جو کنید و با خیالی آسوده جنس اصل بخرید!

    راهنمای خرید لوازم یدکی برلیانس h220

    برلیانس H220 یکی از محصولات خوش‌ نام برلیانس است که نسبت به سری 300 از امنیت بالاتری برخودار است. سری H200 برلیانس تست ایمنی تصادف چین را با پنج ستاره ایمنی پشت‌سر گذاشته و از این نظر خریداران بیشتری برای خرید این مدل ترغیب می‌ شوند. برلیانس H220 از نیمه دوم سال 1395 در ایران آغاز شد و در حال حاضر رانندگان بسیاری این خودرو را برای خود انتخاب کرده ‌اند. اما برای خرید لوازم یدکی برلیانس H220 باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

    یکی از دغدغه‌ های خریداران برلیانس H220 پیدا کردن و خرید لوازم یدکی اورجینال این محصول است. شما می‌توانید به راحتی در سایت یدک مارکت هر آنچه را که برای خودرو خود نیاز دارید آنلاین خریداری کنید. یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید هنگام مراجعه به تعمیرگاه به آن دقت داشته باشید این است که آیا تعمیرکار مورد اعتماد شماست؟ در بسیاری از موارد قطعه خودرو شما نیازی به تعویض ندارد و قابل تعمیر است؛ اما تعمیرکار اصرار بر تعویض آن دارد. پیشنهاد می‌کنیم پیش از اقدام به تعویض هر یک از قطعات کارخانه ‌ای خودروتان حتما آن را به چند تعمیرکار مختلف نشان دهید.

    خرید لوازم یدکی برلیانس در کرج

    در هر کجای ایران که باشید فرقی نمی‌کند، خرید لوازم یدکی برلیانس از سایت یدک مارکت روز، ساعت و لوکیشن نمی‌شناسند! خودروتان چه چیزی نیاز دارد؟ همین حالا آن را در سایت یدک مارکت جست و جو کنید و بدون نیاز به مراجعه به فروشگاه‌ های متعددف تمامی موارد مورد نیاز خود را یک‌ جا خریداری کنید. در نوار بالای صفحه می‌توانید محصول مورد نظرتان را جست و جو کنید.روی گزینه دسته بندی کلیک کنید و مدل خودرو خود را انتخاب کنید؛ با این کار تنها لوازم یدکی مربوط به مدل خودرو شما نمایش داده می‌شود و در ادامه به راحتی می‌توانید خرید خود را آنلاین انجام دهید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.