×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر

سایپا و ایرانخودرو - ریزش قیمت این خودروهای داخلی بعد از لغو تحریم ها - ریزش قیمت

بررسی قیمت ها در بازار خودرو از ریزش گسترده قیمت ها از آخرین روز هفته گذشته تا امروز حکایت دارد به طوری که در بین خودروهای رانا مدل پلاس سال ۱۴۰۰ آن از ۲۷۲ میلیون تومان در چهارشنبه هفته گذشته امروز به ۲۶۹ میلیون تومان رسیده است و مدل پلاس پانوراما سال ۱۴۰۰ آن نیز در این مدت یک میلیون تومان ارزان شده است و این خودرو در حال حاضر ۳۰۶ میلیون تومان قیمت خورده است.

در بین خودروهای ساینا نیز این ریزش قیمت ها به چشم می خورد به طوری که ساینا دنده ای مدل ۱۳۹۹ از ۱۸۵ میلیون تومان در چهارشنبه هفته گذشته امروز به ۱۸۴ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۰ آن نیز در این مدت یک میلیون تومان ارزان شده است و این خودرو در حال حاضر ۱۹۳ میلیون تومان قیمت خورده است.

ریزش گسترده قیمت ها در بین خودروهای دنا موجود در بازار نیز مشهود است به طوری که دنا پلاس دنده ای توربو مدل ۱۴۰۰ از ۴۸۰ میلیون تومان در آخرین روز هفته گذشته امروز به ۴۷۸ میلیون تومان رسیده است.

خودروهای سمند نیز در این مدت از کاهش قیمت ها در امان نبوده اند به طوری که سمند ال ایکس مدل ۱۳۹۹ از ۲۴۹ میلیون تومان در آخرین روز هفته گذشته امروز به ۲۴۷ میلیون تومان رسیده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.