جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41358 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • لباس های ورزشی
    18 بهمن 1400 - 0:20
    شناسه : 193540
    1

    لباس کونگ فو در سبک انجام حرکات هنرهای رزمی اهمیت دارد و باید بسیار محکم و بادوام باشد تا بتواند حرکت لازم اندام و تنه و دست و پا بصورت همزمان را فراهم کند. لباس های کونگ فو دوخت تولیدی پارس رزم ما از فلامنت و دو تکه می باشد.

    پ
    پ

    ارائه دهنده لباس های ورزشی رزمی در کیفیت ها مختلفت برای فصل گرما و سرما همچنین سایز بندی های گوناگون پسرانه و دخترانه

    لباس کونگفو

    لباس کونگ فو در سبک انجام حرکات هنرهای رزمی اهمیت دارد و باید بسیار محکم و بادوام باشد تا بتواند حرکت لازم اندام و تنه و دست و پا بصورت همزمان را فراهم کند. لباس های کونگ فو دوخت تولیدی پارس رزم ما از فلامنت و دو تکه می باشد.

    کونگ فو - لباس های ورزشی - مسابقات ورزشی

    گلدوزی هم دارد این جنس شامل دو تکه و شامل پیراهن و شلوار می باشد. قیمت لباس کونگ فو در فروشگاه نسبت به فروشگاه های دیگر خیلی مقرون بصرفه تر است به دلیل جنس فلامنت پارچه مرغوب اعلا گلدوزی  بادوام تهیه شده است.

    پوشش و لباس فرد اثر مهمی در هنر های رزمی دارد و حرکاتی که در ورزش های رزمی انجام می شود با حرکات معمولی انسان در هنگام راه رفتن یا نشستن و انجام فعالیت های روزانه بسیار متفاوت است. لباس های مورد استفاده در هنر کونگ فو باید شرایط خاصی داشته باشد.

    باید بسیار محکم و بادوام باشد تا فضایی برای حرکت اندام ها و بالاتنه فراهم کند. قوس کمری از ستون فقرات حمایت می کند و از ستون فقرات در برابر نیروهای وارده انرژی برای حفظ دمای بدن و جلوگیری از اتلاف انرژی فیزیکی محافظت می کند. از فرم وزیبایی نسبت به فرهنگ جامعه (شأن انسانی ) برخوردار باشد .

    لباس کونگ فو با رعایت این اصول و با در نظر گرفتن فرهنگ ایرانی طراحی شده است، پیراهنی ساده و ساده که تمام نقاط بدن را می پوشاند و از اتلاف انرژی جلوگیری می کند.

    معمولاً از پنبه و الیاف طبیعی برای جذب عرق بدن درست می شود و معمولاً با ظرافت خاصی و دقت خاصی در طراحی لباس کونگ فو کار می کند. ضخامت کمر شلوار کونگ فو برای محافظت از مهره های کمری ستون فقرات طراحی شده است.

    از لغزش مهره ها روی هم و آسیب دیدن آنها در اثر فشار و فشار زیاد جلوگیری می کند.

    در ناحیه مچ پا شلوار کونگ فو کار ماهیچه های مچ پا و زرده را سفت می کند و از آسیب محافظت می کند. همچنین از هدر رفتن حرارت پاها جلوگیری می کند.

    زیرا اگر ته شلوار (مچ پا) باز باشد، با لگد زدن و لگد زدن به پا، گرمای پاها با ضربه به بیرون منتقل می شود که انرژی پاها را از دست می دهد و مفصل زانو را خنک می کند و در نهایت آسیب زانو.

    از نظر علمی رنگ مشکی انرژی را درخود نگه میدارد و از اتلاف انرژی جلوگیری می کند و از نظر فلسفی رنگ مشکی برترین بالاترین یعنی در مقابل تاثیر رنگ ها مقاومت می کند.

    و در کونگ فو، سیاه یک رنگ مقدس است. دلیلش این است که مشکی در مقابل رنگ های دیگر مقاومت می کند و تاثیر هر رنگی بی تاثیر است.

    بنابراین ما اصالت خود را در مواجهه با رنگ ها و ترفندهای عجیب و غریب مانند سیاه حفظ خواهیم کرد و رنگ فرهنگ فضایی را به خود نخواهیم گرفت. بلکه هویت فرهنگی خود را حفظ می کنیم و با همت خردمندانه و پایه های محکم انسانی از جهانیان می خواهیم که این فرهنگ (فرهنگ ایرانی) را دوست داشته باشند.

    انرژی را در متابولیسم هدر نمی دهند و آن را حفظ می کنند. از پیری زودرس، خستگی و دردهای عضلانی جلوگیری می کند و بدن را شاداب نگه می دارد.

    هلال با رنگ سرخ بالاتر از مشت مشخص کننده فلسفه خون کونگ فو، مبارزه برای آزادی انسان و مشت نشانه پرخاشگری نیست، بلکه حالتی تدافعی است که در شکل آن ظاهر می شود.

    رنگ سفید هلال پاکی صداقت استفاده صحیح از قدرت کنگفو در راه درست که در سمت چپ روی قلب قرار میگیرد و مشت دفاعی حفاظت از قلب است

    لباس ووشو

    لباس ووشو از نظر موادی که در ساخت آن ها استفاده می شود بسیار متنوع است. رنگ، جنس و حتی نوع لباسی که برای مسابقات یا کاربردهای مختلف دوخته می شود ممکن است از نظر ظاهر و جلوه متفاوت باشد. به طور کلی، طراحی لباس رزمی ووشو ممکن است با سایر لباس هایی که مشخصه سبک و تکنیک ورزشکاران است متفاوت باشد.

    ووشو - لباس های ورزشی - مسابقات ورزشی

    ممکن است مد ووشو ناشناخته باشد. به این لباس نظامی کونگ فو نیز می گویند. لباس های ووشو به دلیل تکنیک های مختلف مورد استفاده در ووشو بسیار متنوع است.

    مد ووشو بسیار متنوع است رنج فروشگاه های اینترنتی لباس ووشو این ادعا را تایید می کند. بنابراین بهتر است انواع لباس ووشو را بشناسید و سپس آن را به طور کامل خریداری کنید.

    ووشو ساندا فقط دو دست لباس دارد شلوار گرمکن و تی شرت دو مجموعه لباس خاص ساندا هستند. سایر تجهیزات مورد نیاز برای شرکت در تمرینات ساندا شامل کلاه ایمنی، دستکش بوکس، پد سینه و کاپ های محافظ است.

    هنگام خرید شورت و تی شرت ساندا باید به رنگ آنها توجه کرد زیرا رنگ این دو لباس باید یکی باشد.

    در بازی های تالو که ورزشکار باید حرکات و پرش های متعادل انجام دهد از تکنیک پرتاب و جارو زدن استفاده می شود. پس می توان گفت که لباس تالو با لباس ساندا متفاوت دارای 7 گره بند در جلوی پیراهن است این لباس می تواند آستین بلند یا کوتاه یقه آن هم به شکل یقه چینی است.

    طراحی خاص آستین های این لباس شما را پف کرده است به طوری که آستین های روی مچ به صورت غنچه ای به هم می رسند و به راحتی می توانید یک مشت بسازید. علاوه بر این، نوار سه سانتی متری مخصوص روی قسمت های مختلف لباس وجود دارد. رنگ این نوار ممکن است 3 سانتی متر با طرح های دیگر قطعات لباس متفاوت باشد.

    شلوار تالو به سبک طراحی شده است از بندهای استفاده شده در ناحیه کمر می توان برای سفت کردن شلوار یا کاهش فشار استفاده کرد. تنوع نسبت به سایر لباس های رزمی بیشتر است. برای طراحی کمربند لباس طرح خودش از مواد نرم استفاده شده است. زیرا لباس های بلند می توانند از هر نوع یا جنس باشند.

    شلوار مسابقه ای که برای سفت کردن آن از بند های مخصوص استفاده می شود شلوار را می توان از هر ماده ای ساخت. اما رنگ باید یکسان باشد و با سایر قسمت های لباس هماهنگ باشد.

    نوار مورد استفاده برای طراحی لباس ووشو مسابقه ای باید یک سانتی متر عرض داشته باشد. در نظر گرفتن کمربندهای نرم و تک رنگ نیز می تواند مکمل طراحی و تولید لباس ووشو باشد.

    قیمت لباس ووشو با توجه به موادی که در ساخت آن استفاده می شود تعیین می شود. هر چه کیفیت و دوام این لباس بالاتر باشد قیمت آن نیز بالاتر است. پس نمی توان با تکبر گفت که رنگ لباس ارزش آن را افزایش می دهد. همچنین قیمت ووشو زی بین المللی با نمونه های ساده خود قابل مقایسه نیست. بنابراین قیمت لباس های جهانی ووشو بسیار بالاست.

    لباس ووشو پارس رزم بسیار با کیفیت است. تا بتواند عمر مفید خود را تضمین کند. اگر می خواهید لباس ووشو را به صورت عمده بخرید، تولیدی پارس رزم انتخاب عالی است.

     لباس جودو

    لباس جودو با توجه به انواع محصولات رزمی با ویژگی های متفاوت در بازار و مبارزه انفرادی پارس به عنوان یکی از برندهای مطرح در زمینه تولید و پخش محصولات تخصصی رزمی، برای افراد با وزن متوسط ​​و سنگین بسیار مناسب است استراتژی ما کالاهای ورزشی با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب به جای کاهش استاندارد و تعدیل قیمت است.

    جودو - لباس های ورزشی - مسابقات ورزشی

    این مدل یونیفرم جودو پارس یکی از بهترین پیشنهادات رزمی برای ورزشکاران می باشد که طراحی و بهترین دوخت از بالاترین کیفیت و ماندگاری برخوردار بوده و محصولی ایرانی می باشد.

    جودو یکی از محبوب ترین ورزش های رزمی در جهان است و جایگاه ویژه ای در بین علاقه مندان به ورزش های رزمی دارد. از ویژگی های قابل توجه این بازی، لباس پوشیدن آن است

    لباس جودو یا به عبارت دیگر جودو از شلوار و یک ژاکت با استحکام از پنبه و کتان تشکیل شده است. علاوه بر این، کمربندهای رنگی روی ژاکت و دور کمر بسته می شود تا درجه ورزشکار را نشان دهد. آبی و سفید رنگ های اصلی لباس جودو هستند.

    لباس جودو در اوایل دهه 1900 معرفی شد. در آن زمان، سفید رنگ سنتی شلوار و ژاکت بود. در دهه 1980 جودو آبی در برخی مسابقات مجاز بود. از آن زمان، استفاده گهگاهی از جودوکاران زن سفید و آبی در بسیاری از محافل رقابتی رایج شده است.

    جودو یکی از اولین ورزش هایی است که سطح مهارت جودو را از طریق سیستم درجه بندی مشخص می کند. سیستم رنگ آمیزی اوراق رأی از ایالت به ایالت دیگر متفاوت است. ژاپن، ایرلند، استرالیا، ایالات متحده آمریکا، برزیل و برخی کشورهای اروپایی از درجه بندی های متفاوتی برای رنگ کمربند و سطح بازیکن استفاده می کنند.

    در این سیستم با افزایش مهارت جودوکار، رنگ کمربند او تغییر می کند و به امتیاز بالاتری ارتقا می یابد. طرح کلی کمربند در اکثر کشورها سفید، زرد، سبز، بنفش، قهوه ای (سه سایه) و مشکی است. واژه دان برای سطوح کمربند مشکی استفاده می شود. لازم به ذکر است که کمربند مشکی جودو دارای 10 دان می باشد.

    جودو یکی از قدیمی ترین ورزش های ژاپن است که توسط بنیانگذار جیگارو کانو پایه گذاری شده است. تصمیم گرفت سبک جدیدی خلق کند که بتواند نقش مهمی در ساختن نسل جوان جامعه داشته باشد.

    لباس کاراته

    لباس کاراته برای ورزشی به همین نام در کنار ده ها هنر رزمی مختلف در سراسر جهان وجود دارد در هر یک از این هنرهای رزمی سبک های مختلفی وجود دارد. کاراته یکی از محبوب ترین هنرهای جهان است و دارای شش سبک اصلی است. استفاده فقط از دست و پا بصورت مساوی بدون سلاح آن را منحصر به فرد می کند.

    کاراته - لباس های ورزشی - مسابقات ورزشی

    کاراته یک هنر رزمی است که در قرن هفدهم در ژاپن به رسمیت شناخته شد. گوچین فوناکوشی پدر کاراته مدرن است. کاراته، مانند دیگر انواع هنرهای رزمی، بر سیستم رتبه بندی رأی، قدرت ذهنی، هماهنگی و احترام تمرکز دارد.

    کاراته هنر رزمی دست خالی است تکیه بر قدرت ضربات دست و پا با حداق تعداد و حداکثر فشار زیرا به جای استفاده از سلاح های دست ساز که بدن آنها سلاح است. آنها انواع ضربات و همچنین بلوک ها را در موقعیت های دفاعی یاد می گیرند با قدرت بشکنند و خرد کنند.

    می توان گفت کاراته چیزی فراتر از یک ورزش است. در واقع یک روش زندگی است. زیرا از آموزه‌هایی استفاده می‌کند که به جنبه‌های اخلاقی و معنوی گرایش دارند تا مردم به بهترین دستور فرد تبدیل شوند. در عین حال، به کارآموزان آموزش داده می شود که چگونه به جای خشونت، از ضربات قوی استفاده کنند و از خود در برابر حمله دفاع کنند.

    لباس تکواندو

    لباس تکواندو رزرو شده با اشکال و اندازه ها طرح ها حتی از تولیدی به تولیدی از برند  تا برند و نوع طرح و شکل پارچه متنوع شده است. شامل لباس شلوار تکواندو و کمربند است. این لباس و استفاده از آن نه تنها در تمرینات بلکه در مسابقات نیز کاربرد دارد.

    تکواندو - لباس های ورزشی - مسابقات ورزشی

    لباس تکواندو به رنگ سفید است و با کمربند به دور کمر پوشیده می شود در رنگ های دیگری مانند مشکی نیز موجود است  مانند زرد قرمز و یا رنگ شلوار متفاوت که معمولا مربیان در حین تمرین از آن استفاده می کنند در مسابقات تکواندوکاران باید از رنگ سفید استفاده کنند.

    دو نوع است بصورت کلی اولی ضربدری و دومی یقه هفت رایج ترین نوع آن یا مبارزه ای است که تکواندوکاران در مسابقات از آن استفاده می کنند با برند ها و مارک های مختلف. اندازه های مختلف لباس تکواندو به گونه ای طراحی شده است که ورزشکاران می توانند از آنها در حین تمرین یا مبارزه برای نشان دادن آزادانه مهارت های رزمی خود بهر میبرند کنند.

    سبک و نخی معمولاً از پارچه نخی ساخته می شوند زیرا پارچه نخی به سرعت عرق بدن را جذب می کند و بدن را خنک می کند.

    لباس نینجوتسو

    لباس نینجوتسو مرموز مانند روشهای مبارزه ی آنها  تاکتیک ها و تاکتیک های غیرمعمول و جنگ چریکی نحوه ماموریت نینجوتسو را آموزش میدیدن بصورت مخفی و زیر نظر یک استاد  آنها از طریق اسرار با یکدیگر ارتباط برقرار کردند و اگر دستگیر شوند به دلیل افشای اسرار خود به شدت مجازات می شوند، اما چون نینجاها از این موضوع آگاه بودند و اسرار خود را فاش نکردند.

    نینجوتسو - لباس های ورزشی - مسابقات ورزشی

    برخی از خانواده های نینجا به دلیل جنگ داخلی در مناطق ایگا و کوگا ساکن شدند و نفوذ پیدا کردند.

    در سال 1581، ارتشی متشکل از 46000 از افراد با  نینجا جنگیدند که تنها 4000 نفر بودند از خیلی از آنها کشته شدند و بسیاری از نینجاها اسیر شدند و در نهایت در نبرد کشته شدند اما افرادی که زنده ماندند با افراد بومی زندگی کرده و هنر خود را به فرزندان آموختند

    مهارت های نینجوتسو علاوه بر آموزش تکنیک های رزمی سریع و موثر، دفاع شخصی، تکنیک های مبارزه و سلاح، نینجوتسو چیزهای زیادی را نیز آموزش می دهد که یک نینجا باید در طول زمان از آنها برخوردار باشد. مانند صبر تفکر تیز هوشی استفاده از هوش هیجانی در موقعیت های خطرناک تصمیم گیری صحیح و سریع

    ورزش نینجوتسو و نینجا کار شامل یک هنر با حرکات آزادانه و متحورانه و بدون محدودیت است، اما در مبارزات رسمی و باشگاه های بدون محدودیت نمی شود و شامل محدودیت های برای کنترل این هنر رزمی با قابلیت بالا می باشد در مسابقات نینجوتسو مبارزان به خاطر چند ضربه و اشتباه جدی مجازات می شوند.

    در نینجوتسو دانش آموزان از کمربند برای بهبود امتیاز خود مانند کاراته و تکواندو استفاده می کنند با این تفاوت که در نینجوتسو رنگ کمر به عنوان درجه بعد از شماره کمر ملاک درجه رتبه بندی است. در سیستم طبقه بندی نینجوتسو مبارزان به دو کلاس Q و Don تقسیم می شوند.

    آناتومی شناختی و نحوه برخورد با قسمت های حساس بدن در شرایط اضطراری یک نینجا باید بتواند به تنهایی خود درمانی کند پس باید آن را تمرین کنند.

     نینجا سوک هاتسومی برای ترویج و اجرای هنر نینجوتسو، هر ساله چندین رویداد برگزار می شود، از جمله رویداد شی دوشی کای که تعداد زیادی از خارجی ها در آن شرکت می کنند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.