یکشنبه, 9 اردیبهشت 1403 Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41475 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • مقایسه قیمت لوله پلی اتیلن مهم است یا کیفیت انواع لوله پلی اتیلن
    18 بهمن 1400 - 14:30
    شناسه : 193597
    0

    در سال های اخیر استفاده از لوله پلی اتیلن به قدری در صنعت و سایر محل ها افزایش یافته است که در این بخش سعی کردیم به چرایی افزایش مصرف بپردازیم

    پ
    پ

    لوله پلی اتیلن یکی از ملزومات صنعت می باشد که باید در خرید لوله پلی اتیلن به 2 نکته مهم توجه عمده شود؛ مقایسه قیمت لوله پلی اتیلن با این شرایط اقتصادی باید در اولویت مقایسه ها قرار بگیرد اما خرید لوله پلی اتیلن صرفاً برای ارزانی قیمت استراتژیک مناسبی نیست چرا که مد نظر قراردادن کیفیت لوله پلی اتیلن می تواند از هزینه های بلند مدت جلوگیری کند. پاپ لاین ارائه دهنده انواع لوله پلی اتیلن و اتصالات لوله پلی اتیلن در مقاله پیش این دو نوع مقایسه را برای آگهی هرچه بیشتر در اختیار شما قرارداده است؛ با ما همراه باشید.

    دلیل انتخاب لوله پلی اتیلن در صنعت چیست؟

    لوله پلی اتیلن در صنعت به روز دنیا برای انتقال انواع مختلف مایعات از نقطه ای به نقطه دیگر استفاده می شود؛ اما چرا با وجود انواع لوله استفاده از لوله پلی اتیلن با جنس پلاستیکی مرسوم شده است؟ در زیر به مهم ترین مزایای لوله پلی اتیلن اشاره کردیم:

    عدم رسوب گذاری به دلیل مسطح بودن-اتصالات لوله پلی اتیلن راحت- انعطاف پذیری

     -قابل بازیافت بودن استحکام بالا- مقاومت بالا

    تفاوت عمده لوله پلی اتیلن با سایر انواع لوله ها:

    1 7 - مقایسه قیمت لوله پلی اتیلن مهم است یا کیفیت انواع لوله پلی اتیلن -
    در سال های اخیر استفاده از لوله پلی اتیلن به قدری در صنعت و سایر محل ها افزایش یافته است که در این بخش سعی کردیم به چرایی افزایش مصرف بپردازیم؛ عمده ترین دلایل افزایش استفاده این لوله ها در صنعت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

    در آخرین نظرسنجی های صورت گرفته لوله های بتنی و لوله های فولادی در اولویت خرید صنعتگران برای انتقال رواناب ها بوده، اما با مقایسه لوله پلی اتیلن در مقابل مهم ترین خصاصیت آن ها که وزن کم می باشد لوله فولادی و بتنی محبوبیت خود را از دست داده است

    مشکل عمده رواناب ها (لوله های انتقال دهنده انواع مایعات) آسیب دیدگی در مقابل انواع تنش های دمایی می بود؛ به عبارتی گرمی یکباره لوله های سرد باعث آسیب دیدگی و ترک خوردگی لوله های بتنی و یا حتی فولادی می شد. در لوله های پلی اتیلن این مشکل کامل رفع شده و هیچ گونه تنش های دمایی باعث ترک خوردگی یا آسیب دیدگی نمی شود.

    در کجا می توان از لوله پلی اتیلن استفاده کرد؟

    خطوط اصلی پرفشار- انـتـقـال مـحـصولات نفتی – کاور کردن کابل و فـیبر نوری – لوله پلی اتیلن در کـشـاورزی-

    انتقال آب دریا و دیگر آبها – خطوط سیالات در فرآیندهای کارخانجات های شور

    خـطوط تـهویه مطبوع (HVAC)

    تشخیص لوله پلی اتیلن با کیفیت چگونه است؟

    برای تشخیص لوله با کیفیت و طول عمر بالا نیاز است که تست کنترل به طور دقیق صورت بگیرد و این موضوع از مهم ترین و ضروری ترین قسمت های کارخانه محسوب می شود. دقت این آزمایش ها نیاز از کیفیت نهایی لوله است. تست سنجش بر اساس معیارهای شیمیایی صورت می گیرد و همین‌طور استانداردهای جهانی برای این مدل از لوله ها ارزیابی می شود و بررسی آن بر اساس شرایط محیطی مختلف ارزیابی می شود.

    خواص فیزیکی و شیمیایی لوله های پلی اتیلن بسیار در آزمایشگاه ها بررسی می شود رویکرد سنجش و ارزیابی بسیار مهم است. اولین تستی که برای لوله پلی اتیلن صورت می گیرد درصد وزنی است که البته با عنوان درصد وزنی کربن نیز شناسایی می شود.

    پاپ لاین در این قسمت در نظر دارد برای مقایسه کیفیت انواع لوله پلی اتیلن به مواردی اشاره کنند که شما بهترین لوله پلی اتیلن از لحاظ کیفیت را با کمترین قیمت خریداری کنید

    مواد اولیه: نوع رزین و افزودنی شامل میزان و یکنواخت اضافه شدن آن و همچنین تقویت کننده (مثل پلی اتیلن تقویت شده با الیاف شیشه

    فرآیند تولید: این بخش از تولید به ماشین آلات و مهارت پرسنل فنی نیز بستگی زیادی دارد.

    عامل محیطی: کاربرد لوله های پلی اتیلن شامل لوله آب یا فاضلاب و حتی برای چه نوع مصرفی آب صنعتی و یا ..

    پرتو فرابنفش: کاربردهای خاص امواج رادیواکتیو ، امواج مغناطیسی و اثرات میکروبیولوژی

    عامل تنشی ( دما): در استاندارد عمر لوله پلی اتیلن با فرض دمای ۲۰ درجه ۵۰ سال تعیین شده است. در جایی که دما ۲۰ درجه نیست عمر لوله پلی اتیلن متفاوت خواهد بود. منظور از دما دمای سیال است نه محیط. اگر لوله پلی اتیلن روی زمین باشد دمال سیال با محیط یکی است ولی اگر زیر، زمین باشد دمای سیال کمتر از محیط است.

    نوسانات دمایی: درلوله های فاضلاب نوسانات دمایی وجود دارد ولی در لوله های آب وجود ندارد که این نوسان دمایی موجب فرسوده شدن لوله ها می گردد.

    بار استاتیک یا بار مرده: لوله‌ای که در زیر خاک قرار دارد به اندازه وزن خاک به آن فشار وارد می شود .اگر لوله تحت فشار سیال باشد؛ این دو فشار تاحدودی اثر هم را خنثی می کنند در غیر این صورت لوله ها آسیب می بینند.

    باردینامیکی یا بار ترافیکی: اگر لوله از مسیری رد شود که وسایل نقلیه عبور می کند فشار وارده بر آن بیشتر خواهد شد . تحمل این فشار برای لوله های فاضلابی که فشار سیال ندارد مشکل است

    2 - مقایسه قیمت لوله پلی اتیلن مهم است یا کیفیت انواع لوله پلی اتیلن -

    اتصالات پلی اتیلن

    برای برقراری اتصالات مختلف بین لوله ها اتصالات پلی اتیلن در سایز ها و طرح های مختلفی طراحی می شوند. از اتصالات پلی اتیلن معمولا برای سیستم های آبرسانی می توان است که با به کار بردن درست و مناسب ان می توان اتصال را با کیفیت مناسب برقرار کرد و از نشتی ها جلو گیری کرد. اتصالات پلی اتیلن معمولا به گونه ای طراحی نی شوند که کار را برای مصرف کنندگان راحت تر می کند و بین مصرف کنندگان محبوبیت زیادی پیدا کرده است. استفاده از اتصالات پلی اتیلن مزایای زیادی را به دنبال دارد که از جمله آن ها می توان استفاده راحت و بدون دردسر ان ها اشاره کرد. علاوه بر این، این محصولات معمولا بخاطر جنسی که دارند مقاومت زیادی را دارند. به این صورت که در برابر زنگ زدگی و فرسودگی و مواد شیمیایی که ممکن است با ان ها برخورد داشته باشند مقاومت زیادی دارد. این مساله سبب شده است که استفاده از اتصالات پلی اتیلن محبوبیت پیدا کند. سایت لوله پلی اتیلن انواع مختلف اتصالات پلی اتیلن را به مخاطبان خود معرفی می کند و این محصولات را با قیمت مناسب  نیز به مخاطبان خود ارائه می دهد..

    3 6 - مقایسه قیمت لوله پلی اتیلن مهم است یا کیفیت انواع لوله پلی اتیلن -

    لوله پلی اتیلن و همچنین اتصالات پلی اتیلن تولید شده در مجموعه پایپ لاین دارای کیفیت بالا هستند و مطابق با

    استاندارد روز دنیا و متناسب با انواع کاربرد و پروژه ها ی تولید و عرضه شده اند. در این مجموعه برای ساخت

    لوله و اتصالات پلی اتیلن از بهترین ابزار و تجهیزات استفاده می شود و تولیدات آن حاصل بروزترین تکنولوژی

    های ساخت لوله پلی اتیلن در دنیا هستند. به همین دلیل به شما پیشنهاد می کنیم برای خریدی مطمئن از خدمات این

    مجموعه با خیالی آسوده استفاده کنید.

     

    آدرس: تهران-خلیج فارس شماره(2) خیابان شهید بهشتی-پلاک 12

    شماره تماس: 02166264024 09120942139

    آدرس سایت https://pipline.ir

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.