×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

photo 2022 02 07 18 07 50 - فولاد فاتح سوپرجام جنجالی/ نکونام از پرسپولیس انتقام گرفت - سوپرجام

به گزارش برنا؛ تیم فوتبال فولاد خوزستان با غلبه بر پرسپولیس فاتح سوپرجام شد. این دو تیم از ساعت ۱۷:۱۵ امروز به میزبانی سیرجان و در ورزشگاه شهید سلیمانی به مصاف هم رفتند که فولاد موفق شد با یک گل حریف خود را شکست بدهد و قهرمان سوپرجام شود.

بازی در نیمه نخست به طور متعادل آغاز و پیگیری شد و دو تیم در ابتدا جانب احتیاط را رعایت کرده و در حال ارزیابی یکدیگر بودند. نخستین موقعیت این دیدار را شاگردان نکونام روی دروازه پرسپولیس ایجاد کردند و موسی کولیبالی در دقیقه ۱۸ روی ارسال کرنر از جناح چپ دروازه سرخ‌ها، موفق شد نخستین گل بازی را با ضربه سر دقیق به ثمر برساند. با حرکت خوب آبشک در دقیقه ۲۶ فرصت مناسبی در محوطه جریمه پرسپولیس ایجاد شد اما حامد لک توپ را جمع کرد. حمله همه جانبه پرسپولیس در دقیقه ۲۸ در نهایت با شوت وحید امیری همراه بود که از کنار دروازه راهی اوت شد. کمال کامیابی نیا در دقیقه ۳۸ روی یک ضربه ایستگاهی موفق شد دروازه فولاد را باز کند اما کمک داور این گل را آفساید اعلام کرد و در ادامه هم اتفاق خاصی رخ نداد تا نیمه نخست سود شاگردان نکونام به پایان برسد.

پرسپولیس در نیمه دوم برای جبران نتیجه بازی هجومی تری را انجام داد و مهدی عبدی برخلاف نیمه اول، بیشتر صاحب موقعیت شد. در دقیقه ۵۴ عبدی سانتر سیدجلال حسینی را به صورت سرضرب روانه دروازه فولاد کرد اما توپ با اختلاف کم به اوت رفت. اتفاق بد برای پرسپولیس در دقیقه ۶۳ رخ داد، زمانی که شیری مدافع راست این تیم با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد و تیم گل محمدی ۱۰ نفره شد. گل محمدی برای جبران نتیجه در دقیقه ۷۰ دست به ریسک بزرگی زد و چهار تعویض همزمان انجام داد. او با بیرون کشیدن سیدجلال حسینی، علی شجاعی، رضا اسدی و حامد پاکدل، وحدت، منوچهر، امید عالیشاه و علی نعمتی را وارد زمین کرد تا روند بازی را تغییر بدهد. درگیری‌ها و تنش‌های بالای بازی در نیمه دوم باعث شد تا داور مسابقه کارت های زرد زیادی نشان بدهد که این موضوع اخراج دو مربی و همچنین اخراج حمید بوحمدان هافبک فولاد در دقیقه ۸۱ را به دنبال داشت. پرسپولیس با نزدیک شدن به پایان بازی با اضافه کردن علیرضا ابراهیمی به خط حمله در تلاش بود تا گل خورده را جبران کند اما این موقعیت‌ها نتیجه‌ای در پی نداشت. بهترین فرصت پرسپولیس دقیقه ۸۵ و موقعیت تک به تکی بود که عبدی به دست آورد اما این مهاجم توپ را گم کرد و این فرصت از دست رفت. در ادامه هم تلاش های پرسپولیس نتیجه نداشت تا فولاد در نهایت فاتح سوپرجام شود و جواد نکونام از یحیی گل محمدی انتقام بگیرد.

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.