×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

1 8 - بیشترین تخفیف رزرو هتل در استانبول، فلای تودی - بلیط استانبول

استانبول یکی از توریستی‌ترین شهرهای ترکیه و از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری نزد ایرانیان به شمار می‌رود. هنگام برنامه‌ریزی برای سفر به این شهر دوست‌داشتنی، یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌ها رزرو هتل در استانبول است. در این مطلب با ما همراه باشید تا با نحوه رزرو آنلاین هتل استانبول در فلای تودی به صورت کامل آشنا شوید و هنگام برنامه‌ریزی سفر، به راحتی بتوانید رزرو هتل را انجام دهید.

فلای تودی، جامع ترین سامانه رزرو آنلاین هتل استانبول

فلای تودی با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا و حذف واسطه ها توانسته است کامل ترین مرجع جستجو، مقایسه و رزرو هتل های خارجی و خرید بلیط هواپیما را راه‌اندازی کند. تنها کافیست هتل خارجی یا شهر مورد نظر خود مثل استانبول را مشخص کنید تا بتوانید مشخصات آن مانند تعداد تخت‌ها، امکانات، قیمت اتاق‌ها، موقعیت مکانی هتل و … را ببینید. پس از مقایسه قیمت و امکانات، به راحتی می‌توانید هتل خارجی مورد نظرتان را با بهترین و ارزان ترین قیمت به صورت آنلاین رزرو کنید.

در فلای تودی امکان انتخاب انواع اقامتگاه برای سلیقه‌های گوناگون و بسته به برنامه سفر افراد فراهم شده که می‌توان به راحتی رزرو آنلاین بهترین هتل های استانبول، هتل های ۵ ستاره و لوکس، هتل های ساحلی، هتل آپارتمان ها، ریزورت‌ها، سوئیت ها و هاستل ها را بصورت آنلاین انجام داد. علاوه بر آن، می‌توانید از تخفیف‌های ویژه‌ای که فلای تودی برای رزرو آنلاین هتل استانبول برای مخاطبان خود در نظر می‌گیرد، بهره‌مند شوید.

رزرو هتل استانبول در کوتاه ترین زمان

برای رزرو آنلاین هتل استانبول در سامانه فلای تودی کافیست به صفحه رزرو هتل مراجعه کرده و به قسمت رزرو هتل خارجی بروید. در این قسمت استانبول را به عنوان مقصد خود انتخاب کنید، تاریخ ورود و خروج را وارد کنید و کلید جستجو را بزنید.

در ادامه لیست کاملی از تمام مراکز اقامتی استانبول از هاستل، پانسیون و هتل آپارتمان گرفته تا هتل های پنج ستاره و لوکس، حتی هتل های دریایی، به ترتیب از ارزان‌قیمت‌ترین تا گران‌ترین قیمت به شما نمایش داده می‌شود. شما با مقایسه دقیق می‌توانید بهترین و مناسب‎ترین مکان برای اقامت را متناسب با بودجه و سلیقه خود انتخاب کنید.

2 1 1 - بیشترین تخفیف رزرو هتل در استانبول، فلای تودی - بلیط استانبول

راهنمای رزرو آنلاین هتل استانبول

هنگام رزرو آنلاین هتل استانبول، پس از جستجو در سایت فلای تودی، در نگاه اول می‌توانید ویژگی‌های محل اقامت مثل نام اقامتگاه، آدرس، قیمت، امتیاز کاربران و تصویر آن را ببینید. بعد از مقایسه کلی و انتخاب اقامتگاه مورد نظر، گزینه نمایش قیمت را بزنید تا وارد صفحه آن هتل شوید. در این صفحه می‌توانید اطلاعات کاملی از هتل مثل امکانات و خدمات آن، آدرس دقیق و موقعیت جغرافیایی هتل روی نقشه، مجموعه کاملی از تصاویر هتل، فاصله اماکن مهم و دیدنی استانبول تا هتل، قوانین و شرایط و اطلاعات کلی مورد نیاز را یک‌جا ببینید.

در قسمت جستجوی قیمت ها، بعد از انتخاب دقیق تاریخ، تعداد افراد و اتاق را وارد کرده و کلید نمایش قیمت‌ها را بزنید. در ادامه لیست کاملی از انواع واحدهای اقامتی موجود در هتل، شرایط کنسلی و هزینه رزرو آن نمایش داده می‌شود. با انتخاب هر واحد اقامتی، وارد صفحه رزرو آن شوید و با پر کردن اطلاعات مسافران و پرداخت هزینه، واچر هتل را به صورت آنی دریافت کنید.

بهترین زمان رزرو هتل استانبول

بهترین زمان سفر به استانبول در بهار (از آوریل تا می) و در پاییز (از سپتامبر تا اکتبر) است؛ در این ماه‌ها درجه حرارت هوا بین ۱۶ تا ۲۵ درجه سانتی‌گراد بوده و رطوبت نیز مطلوب است. در جولای و آگوست هوا گرم و شرجی و در زمستان بارندگی در استانبول زیاد است. اگر به زمستان، برف و سرما علاقه دارید، می‌توانید در زمستان به استانبول سفر کنید چراکه سفر در این فصل کم هزینه‌تر خواهد بود.

تابستان‌ها که هوای شهر گرم و مرطوب است، برای جذب توریست، انواع جشنواره‌های هنری و کنسرت‌های بزرگ جهانی را در استانبول بر پا می‌کنند. به صورت کلی اگر به دنبال رزرو هتل ارزان قیمت استانبول هستید، سفر در فصول کم‌تردد سال مانند زمستان به شما پیشنهاد می‌شود.

پرواز تهران استانبول با فلای تودی

فلای تودی علاوه بر اینکه مرجع ارزانترین قیمت رزرو هتل است، یکی از بهترین سامانه‌ها برای خرید بلیط هواپیما هم به شمار می‌‎آید. فلای تودی، بزرگترین و معتبرترین سایت فروش اینترنتی بلیط هواپیما در ایران، توانسته است با ارائه ارزانترین قیمت بلیط هواپیما از تمامی ایرلاین‌های معتبر جهان، محبوبیت بالایی در میان مسافران پروازهای داخلی و خارجی کسب کند. از این رو بهترین انتخاب برای رزرو بلیط هواپیما با قیمت مناسب، جستجو در صفحه پرواز خارجی فلای تودی است.

برای این کار کافیست در صفحه پرواز، مبدا و مقصد و تاریخ مدنظر خود را وارد کرده و کلید جستجو را بزنید تا تمامی پروازها به مقصد استانبول برایتان به نمایش درآید. برای مثال اگر قصد خرید بلیط پرواز تهران استانبول را دارید، در صفحه پرواز خارجی، مبدا تهران، مقصد استانبول و تاریخ سفر و سایر اطلاعات خواسته شده را وارد کنید و روی کلید جستجو بزنید تا لیست کاملی از همه پروازهای تهران استانبول به ترتیب از ارزان‌ترین تا گران‌ترین قیمت به شما نشان داده شود. در ادامه با مقایسه هزینه، شرایط و ساعت پرواز، بهترین و مناسب‌ترین گزینه را متناسب با شرایط خود انتخاب کنید.

3 1 1 - بیشترین تخفیف رزرو هتل در استانبول، فلای تودی - بلیط استانبول

پیشتیبانی ۲۴ ساعته فلای تودی

کارشناسان تیم پشتیبانی فلای تودی به صورت ۲۴ ساعته در هفت روز هفته آماده پاسخگویی به تمام سوالات شما هستند. اگر در هر مرحله از خرید بلیط هواپیما یا رزرو هتل، به مشکل برخوردید کافیست با تیم پشتیبانی تماس حاصل فرمایید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن مشکل شما برطرف شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.