جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41363 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • حق مردم نیست از انتصابات خبر داشته باشند؟ / بر اساس کدام معیارها می‌گویید شهرداری لاهیجان عملکرد بهتری داشته است؟
    20 بهمن 1400 - 11:32
    شناسه : 193688
    0

    آقای سخنگو، فرمایش شما صحیح، اما آیا این حق مردم نیست که از این انتصابات خبر داشته باشند و مشاوران شهرشان را بشناسند؟ بدانند چه کسانی در برنامه‌ریزی‌ها، تصمیم‌گیری‌ها و … برای شهرشان نظر و مشورت می‌دهند!

    پ
    پ

    مردم نیست از انتصابات خبر داشته باشند - حق مردم نیست از انتصابات خبر داشته باشند؟ / بر اساس کدام معیارها می‌گویید شهرداری لاهیجان عملکرد بهتری داشته است؟ - شهرداری لاهیجان

    به گزارش «بامردم»، سخنگوی شورای شهر لاهیجان در پاسخ تلویحی به انتقادات از انتصاب یکی از مشاورین غیربومی شهردار گفته است: تفکر بومی و غیربومی در دنیای امروز منسوخ‌شده، چراکه دسترسی به اطلاعات در هر زمینه‌ای در دورترین نقاط دنیا با استفاده از تکنولوژی و اینترنت در کوتاه‌ترین زمان برای همه امکان‌پذیر شده است.

    وی با اشاره به اینکه همه انسان‌ها در هر زمینه‌ای برای پیشرفت و موفقیت در کارهای خود و بهتر شدن می‌توانند به هر صورت مشاوره بگیرند، تصریح کرد: شهردار لاهیجان هم از این قاعده مستثنی نیست و با توجه به زمان کوتاه حضور ایشان در مسند ریاست شهرداری لاهیجان، تفکرات ایشان در پروژه‌های مختلف، نشان از درایت و توانمندی و کاردانی دارد.

    سخنگوی شورای شهر اما در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: اینکه شهردار لاهیجان در کارهای خود از توانایی نیروهای متخصص و کارشناسان شهرداری و مشاورین بومی و غیربومی استفاده می‌کنند، برای شهر مثمر ثمر خواهد بود و ما شاهد بودیم شهرداری لاهیجان با مدیریت ایشان نسبت به شهرهای هم‌جوار عملکرد بهتری داشته است.

    حق مردم نیست از انتصابات خبر داشته باشند؟

    آقای سخنگو، فرمایش شما صحیح، اما آیا این حق مردم نیست که از این انتصابات خبر داشته باشند و مشاوران شهرشان را بشناسند؟ بدانند چه کسانی در برنامه‌ریزی‌ها، تصمیم‌گیری‌ها و … برای شهرشان نظر و مشورت می‌دهند! شما که خود میگویید: “امروزه دسترسی به اطلاعات در هر زمینه‌ای در دورترین نقاط دنیا با استفاده از تکنولوژی و اینترنت در کوتاه‌ترین زمان برای همه امکان‌پذیر شده است” چطور این انتصابات بدون اطلاع‌رسانی و در حالتی شبه مخفیانه انجام می‌شوند!

    ما نیز به‌عنوان یک شهروند از وجود این مشاوران عزیز خبر نداشتیم، فکر می‌کنیم سایر شهروندان نیز همین‌طور و به‌طور اتفاقی چشم یک عزیز رسانه‌ای به پست اینستاگرامی یکی از مشاوران گرامی برخورد و از انتصاب مشاور تهرانی آقای شهردار باخبر شدند. البته که آقای شهردار سریعاً واکنش نشان داده و گفتند این حق مدیران است و شهرداری مشاوران زیادی دارد. (در اینجا بخوانید)

    بر اساس کدام معیارها می‌گویید شهرداری لاهیجان عملکرد بهتری داشته است؟

    آقای سخنگو، شما عملکرد شهرداری عروس شهرهای گیلان را با شهرهای کوچک هم‌جوار مقایسه می‌کنید، شهرهایی که یکی از آن‌ها هنوز که هنوزِ شهردار ندارد و شهردار شهر دیگر نیز کمتر از یکی دو هفته است منصوب شده! این ها کنار، چگونه و بر اساس کدام معیارها می‌گویید شهرداری لاهیجان عملکرد بهتری داشته است؟

    چطور برخی سایت‌ها که نرخ حق‌الزحمه آن‌ها نیز بسیار بالا است، اخبار با کمترین ارزش خبری شهرداری را بازنشر می‌کنند!

    آقای سخنگو، چگونه است برخی سایت‌ها و رسانه‌های معروف که نرخ حق‌الزحمه آن‌ها نیز بسیار بالا است و همگان این را می‌دانند! این روزها پوشش‌دهنده اخبار شهرداری شده‌اند و از بازدیدهای معمولی گرفته تا دیدارهای عادی را تمام و کمال سفارشی پوشش می‌دهند! حتما این سایت‌ها نیز عاشق چشم و ابروی افراد هستند و به‌رایگان و بدون دریافت ریالی از بیت‌المال اخبار با کمترین ارزش خبری را در سایت‌هایشان بازنشر می‌کنند!

    درنهایت باید گفت “تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل”

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.