شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • طراحی سایت رایگان با تمام امکانات
    23 بهمن 1400 - 11:29
    شناسه : 193857
    0

    اگر به دنبال آموزش طراحی سایت رایگان با تمام امکانات هستید، حتما این مقاله را تا انتهای مطالعه کنید. ما همه چیز را برای یادگیری شما فرا هم کرده ایم.

    پ
    پ

    11 5 - طراحی سایت رایگان با تمام امکانات - آموزش طراحی سایت

    اگر برای طراحی سایت رایگان فکر می کنید که نیاز به یک شخص یا شرکت برنامه نویسی دارید، درست فکر می کنید. اما ما اینجاییم تا به شما کمک کنیم بتوانید یکی از بهترین و لذتبخش ترین تجربه های خود را در طراحی سایت به دست آورید.

    طراحی سایت رایگان به کمک قابلیت های رایگان موجود در بستر وب.

    ساخت وب سایت رایگان با پسوند com

    به دنبال ساخت وب سایت رایگان با پسوند com هستید؟ این مقاله را تا به انتها دنبال کنید. فراموش نکنید که تمام راه های رایگان زیر بجز راه یادگیری و طراحی توسط خودتان و یا واگذاری طراحی سایت به شرکت های طراحی سایت، برای راه اندازی کسب و کار های درآمد زا پیشنهاد نمی شوند.

    به همین دلیل در ابتدا به این دو موضوع خواهیم پرداخت.

    22 6 - طراحی سایت رایگان با تمام امکانات - آموزش طراحی سایت

    ساخت سایت رایگان

    اگر وقت کافی برای یادگیری و راه اندازی کسب و کار اینترنتی خود دارید، بهترین روش برای ساخت سایت رایگان، فراگیری آموزش طراحی سایت اصولی است. آموزشی که شما را گام به گام به سمت حرفه ای تر شدن و تسلط کامل برای طراحی سایت هدایت کند.

    در این خصوص اگر علاقمند به یادگیری هستید، ما مجموعه آموزشی ها ساخت سایت رایگان آموزشگاه برنامه نویسی آریا تهران را به شما پیشنهاد می کنیم. آموزش هایی رایگان و در عین حال حرفه ای.

    برای دریافت این آموزش های روی لینک بالا کلیک کنید.

    طراحی سایت تخصصی

    اگر از بودجه لازم برای طراحی سایت برخودار هستید، و وقت کافی برای یادگیری و طراحی وب سایت توسط خودتان ندارید، بهترین راه، واگذاری طراحی سایت به شرکت های طراحی سایت است.

    یکی از بهترین و معتبرترین شرکت های طراحی سایت در تهران، شرکت دیجیتال مارکتینگ آریا تهران است. برای دریافت خدمات طراحی سایت تخصصی با ما تماس بگیرید.

    آدرس وب سایت: www.aryatehran.com

    شماره تماس: 02166919633 الی 6

    شماره موبایل: 09120145021

    33 3 - طراحی سایت رایگان با تمام امکانات - آموزش طراحی سایت

    ساخت سایت رایگان در گوگل

    خوب بریم سراغ ساخت وب سایت رایگان با پسوند com و فرایند های مربوط به آن.

    چگونگی ساخت سایت با پسوند com

    لازم به ذکر است که این دامنه مخفف کلمه commercial  یعنی تجاری است. اما این پسوند و دامنه را از کجا می توان تهیه کرد؟

    شرکت های بسیاری وجود دارند که می توان از آنها دامنه خریداری کرد و خدمات مناسبی گرفت. اول یک تحقیق انجام داده و یک شرکت یا سایت مناسب و معتبر را انتخاب کنید. سپس دامنه ی مورد نظر خود را به همراه پسوند com سفارش دهید.

    اگر قبلا سایتی با این دامنه و پسوند ثبت نشده باشد، شما می توانید به راحتی از دامنه و پسوند com استفاده کنید.

    پسوند دامنه com یا همان Commercial یک پسوند عمومی برای ثبت سایت می باشد. این پسوند بین المللی است و در سرتاسر جهان از محبوبیت فراوانی برخوردار است.

    برای ساخت سایت های بسیاری از این پسوند استفاده می کنند. برای همه ی افراد امکان ثبت سایت با این پسوند فرآهم شده است. همچنین می توان دامنه های فارسی را با این پسوند ثبت کرد.

    استفاده از Google Sites

    ابزار Google Sites شرکت گوگل ابزاری برای ساخت وب سایت می باشد که به خوبی در موتور های جستجو ایندکس می گردد. یکی از بهترین ابزار های ساخت وب سایت به صورت رایگان Google Sites است که البته قالب های گرافیکی ضعیفی دارد و در صورتی که قصد طراحی سایت گرافیکی دارید استفاده از این گزینه مناسب نیست.

    اول از همه به آدرس sites.google.com وارد شوید. در اینجا باید وارد حساب جیمیل شوید یا اگر حساب گوگل ندارید باید یکی بسازید.

    در این صفحه روی دکمه آبی رنگ Got it کلیک کنید تا صفحه اصلی سرویس گوگل Sites نمایش داده شود. حالا برای این که سایت‌ تان را بسازید باید موس را روی دکمه + در قسمت پایین سمت راست ببرید.

    بعد از آن دو گزینه نمایش داده می‌ شود که باید روی آیکون برگه یا choose template کلیک کنید. به این ترتیب صفحه انتخاب قالب سایت برای شما باز می‌ شود. در این صفحه با توجه به نوع سایتی که می‌ خواهید بسازید یکی از قالب‌ های گوگل را انتخاب کنید. با کلیک روی قالب مورد نظر به صفحه مخصوص ویرایش قالب وارد می‌ شوید.

     در این قسمت می‌ توانید بخش‌ های مختلف سایت‌ تان را شخصی سازی کنید. طراحی سایت با گوگل خیلی سخت و پیچیده نیست و فقط باید روی قسمت‌ های مختلف سایت کلیک کنید تا گزینه‌ های مربوط به تغییر آن ظاهر شود. هر سایت از قسمت‌ های مختلفی تشکیل شده است که باید به آن‌ ها توجه شود. مثلا هدر، فوتر و بخش محتوا قسمت‌ های اصلی سایت هستند.

     برای این که سایت خوبی داشته باشید باید در طراحی هر کدام از این قسمت‌ ها یکسری از موارد را رعایت کنید.

    قدم اول در طراحی سایت این است صفحه اصلی سایت را درست کنید. صفحه اصلی سایت تاثیر زیادی در جذب مخاطب دارد و لازم است در طراحی آن موارد مختلفی را رعایت کنید. مثلا حتما اطلاعات تماس‌ تان را در صفحه اول درج کنید.

    استفاده از وبلاگ ساز ها

    در صورتی که به دنبال سئو قویتر و بهتر جستجو شدن در موتور های جستجو هستید استفاده از این گزینه توصیه می گردد.

    از راحت ترین کارها برای ساخت سایت رایگان در گوگل که کم تر از ۱۵ دقیقه برای مبتدی زمان می برد. ساخت سایت به کمک وب لاگ های رایگان است. در این روش شما ابتدا می بایست وبلاگ رایگانی ساخته و سپس اقدام به اتصال دامنه به وبلاگ نمایید.

    سایت های وبلاگ ساز بسیاری در ایران و خارج از کشور موجود است که مشهورترین وبلاگ ساز های رایگان می توان به blogfa.com، blogfa blogsky و blog.ir اشاره کرد.

    برای آموزش ساخت سایت به روش تبدیل وبلاگ به وب سایت از آموزش های موجود در سایت www.aryatehran.com و یا www.atgo.ir و یا www.tele-teachers.com استفاده کنید.

    برای شروع از مقاله جامع ساخت وبلاگ شروع کنید.

    ساخت سایت با قالب رایگان وردپرس

    سیستم تولید محتوای وردپرس برای تمامی افرادی بمثل شما که هیچ اطلاعاتی از کدنویسی و برنامه نویسی ندارند بسیار مناسب است زیرا نه تنها به این افراد کمک می کند بدون سواد برنامه نویسی سایت بسازند بلکه خواهند توانست سایتی بسازند که برای اکثر کاربران جذاب و دیدنی باشد.

    برای یادگیری طراحی سایت با وردپرس هم می توانید از لینک بالا که آموزشی رایگان است استفاده کنید، و هم اگر وقت لازم را دارید در دوره های حضوری وردپرس آموزشگاه آریا تهران شرکت کنید. تا علاوه بر یادگیری، مدرک فنی حرفه ای دریافت نمایید.

    مدرکی بین المللی و قابل استعلام در اکثر کشور های جهان.

    برای ساخت سایت رایگان با قالب وردپرس، کافی است یک قالب رایگان و یا ارزان تهیه کرده و به راحتی در کمتر از 2 ساعت سایت خود را طراحی نمایید.

    همچنین برای یادگیری حرفه ای وردپرس، می توانید در دوره وردپرس مجتمع فنی آریا تهران شرکت کرده و خیلی سریه اولین آنلاین شاپ خود را راه اندازی کنید. توجه داشته باشید که ما در حال معرفی معتبرترین کلاس طراحی سایت تضمین استخدام به شما شما هستیم.

    برای اطلاعات بیشتر و خرید سایت آماده از اطلاعات موجود در سایت های زیر استفاده کنید.

    آدرس وب سایت: www.aryatehran.com

    آدرس وب سایت: www.atgo.ir

    آدرس وب سایت: www.tele-teachers.com

    شماره تماس: 02166919633 الی 6

    شماره موبایل: 09120145021

    ساخت وب سایت رایگان با سایت ساز ها

    یکی از راه های طراحی سایت رایگان، استفاده از سایت ساز ها می باشد. سایت سازهایی که به کمک پلتفرم های خود، این اجازه را به شما می دهند که به راحتی و بدون دانش فنی سایت خود را طراحی کرده و با هر دامنه ای استفاده کنید.

    Moonfruit یکی از سایت ساز های قدیمی اما به روز می باشد که قابلیت طراحی قالب هم در آن وجود دارد و به راحتی قادرید قالب مورد نظر خود را ایجاد کنید. البته دیتابیس قالب های پیش فرض نسبتا کامل و به روزی دارد و می توانید از قالب های آماده آن استفاده نمایید.

    Yola از جمله سایت ساز های رایگان و بسیار آسان می باشد که برای ایجاد سایت های با گرافیک نسبتا ساده مناسب می باشد.

    Webs یکی از معروف ترین سایت های ساخت وب سایت می باشد که به شما امکان ایجاد انواع مختلف سایت را می دهد. این وب سایت مدام در حال اضافه نمودن قالب ها و امکانات جدید است و تقریبا یکی از بهترین سایت ساز ها می باشد.

    44 3 - طراحی سایت رایگان با تمام امکانات - آموزش طراحی سایت

    برنامه ساخت سایت رایگان

    بهترین نرم افزاری که می توان با آن یک سایت حرفه ای راه اندازی کرد نرم افزار تحت وب وردپرس است. وردپرس یه نرم افزار رایگان تحت وب می باشد که با کمک مرورگر اینترنت اجرا می شود و پنل مدیریت و ساخت سایت مخصوص به خود را دارد.

    شعار وردپرس و البته آموزشگاه هایی که طراحی سایت با این سیستم را آموزش می دهند استفاده از نرم افزار طراحی سایت بدون کد نویسی است. فقط کافیست که بدانید وردپرس چطور کار میکند، بدون یک خط کد نویسی و در چند روز می توانید یک سایت کامل با این نرم‌افزار راه اندازی کنید.

     برای مطالعه راه های ارتباطی درج شده در وب سایت شرکت دیجیتال مارکتینگ atgo در اختیار شماست تا بتوانید سئوالات خود را مطرح نمایید.

    ساخت سایت رایگان با گوشی اندروید

    از طریق سایت های آنلاین ساخت سایت، می‌توانید به راحتی و بدون محدودیت با گوشی های اندروید نیز سایت بسازید. چطور؟

    کافی است به سایت های ساخت سایت بروید، روی دکمه ثبت نام کلیک کنید و بعد از وارد کردن مشخصات‌ تان، قالب دلخواه را از میان چندین قالب و ظاهر انتخاب کنید. به این ترتیب بدون نیاز به یهچ تجهیزات خاصی سایت شما ساخته می‌شود. البته کار های دیگری را هم باید روی سایت‌ تان انجام دهید. مثلا صفحه اصلی سایت را طراحی کنید، مطالب یا محصولات را وارد سایت کنید و صفحات مختلف مثل صفحه تماس با ما را بسازید.

    ساخت وب سایت رایگان خارجی

    همانطور که بالاتر در مورد سایت ساز های ایرانی صحبت کردیم در این قسمت برخی سایت ساز های خارجی معتبر را نیز به شما معرفی می کنیم.

    • ووکامرس
    • مجنتو
    • پرستا شاپ
    • اپن کارت
    • پورتال
    • هیکا شاپ
    • دروپال
    • شاپی فا
    • ویکس

    آموزش ساخت سایت رایگان با پسوند ir

    این روز‌ ها در دنیای اینترنت، وبسایت‌ های زیادی وجود دارند. در گذشته تعدادشان زیاد نبود، ولی امروزه به دلیل اینکه اینترنت بسیار گسترده شده، برای نام دامنه‌ ی سایت‌ ها از پسوند‌ های مختلفی استفاده می‌ کنند.

    بعضی از این پسوند‌ ها مانند .com و .org پسوند‌ های عمومی هستند و موضوعات مختلفی را در بر می‌ گیرند. بعضی از دامنه‌ ها هم محلی و بر اساس کشور هستند. مثلا دامنه‌ ی محلی کشور ایران ir و یا دامنه محلی کشور روسیه ru است. معمولا قیمت دامنه‌ های محلی از دامنه‌ های عمومی کمتر است.

     در این مقاله می‌ خواهیم نحوه ساخت سایت آی آر ir و استفاده از دامنه محلی کشور ایران، یعنی ir را توضیح دهیم. در ایران شرکت اصلی که این دامنه‌ ها را ارائه می‌دهد IRNIC نام دارد.

    البته نمایندگان فروش زیادی نیز این دامنه‌ ها را برای شما ثبت می‌ کنند، ولی فرض کنید که تصمیم داریم به طور مستقیم از ایرنیک دامنه را خریداری کنید و ایجاد شناسه کاربری نیک را انجام دهید. در نظر داشته باشید که روش ابتدایی یعنی ثبت دامنه با ایرنیک، روش رایگان نیست.

    ساخت سایت رایگان با دامنه ir

    برای ثبت دامنه IR باید در سایت ایرنیک مراحل ثبت ‌نام و ساخت حساب کاربری را طی کنیم. باید در سایت ایرنیک به نشانی nic.ir  وارد شویم و پس از ثبت‌­ نام و وارد کردن اطلاعات و تایید ایمیل، شناسه کاربری دریافت کنیم. سپس به پنل کاربری خود در این سایت وارد می­‌ شویم و از قسمت دامنه‌ها، گزینه ثبت دامنه را انتخاب می­‌ کنیم.

    در قسمت ثبت دامنه باید نام دامنه مورد نظرمان را وارد کنیم. اگر این دامنه قبلا ثبت شده باشد متاسفانه دیگر امکان خرید آن تا زمان آزاد سازی مجدد وجود ندارد. اما اگر این دامنه آزاد یا ثبت نشده باشد می توان مراحل خرید آن را انجام داد.

    در مرحله بعد باید تعیین کنیم که برای چه مدتی قصد ثبت کردن دامنه را داریم و می‌ توان مدت زمان آن را از یک سال تا چند سال تعیین کرد. پس از تایید مدت زمان، باید مرحله پرداخت را انجام نماییم. پس از پرداخت مبلغ تعیین شده، دامنه مورد نظر تحت مالکیت ما در می‌ آید.

    دامنه ir خریداری شده از زمان پرداخت به مدت ۲۴ الی ۴۸ ساعت، زمان برای فعال سازی نیاز دارد. در پنل کاربری سایت ایرنیک و در قسمت دامنه‌ های ثبت شده، می توان تعیین کرد که رابط کاربری این دامنه به چه صورتی باشد.

    اگر در قسمت رابط، گزینه “خودم” را انتخاب کنیم، تنها خودمان به تنظیمات دامنه دسترسی داریم. اما اگر گزینه ” خودم و دیگران” را انتخاب کنیم، خودمان و شرکت ارائه دهنده هاست به آن دسترسی خواهیم داشت.

    چگونه می ‌توانم یک وب سایت داشته باشم ؟

    پیش از آنکه به ساخت سایت مشغول شوید باید مشخص کنید که این وب سایت را برای چه منظور و هدفی می‌خواهید. یک وب سایت شخصی می‌خواهید که در آن به شرح تخصص‌ها و فعالیت‌های خود بپردازید؟ قصد راه اندازی وب سایت خبری دارید که در آن در ارتباط با موضوعی معین به شرح اخبار بپردازید و یا میخواهید برای محصولات خود یک سایت فروشگاهی راه اندازی کنید؟

    پس از تعیین هدف به سراغ روش‌های موجود برای ساخت سایت می‌رویم که به طور کلی چهار مورد بیشتر نیستند. ساخت سایت اختصاصی با کدنویسی اختصاصی، استفاده از cms های متداول، استفاده از سایت سازهای رایج و آخرین مورد استفاده از وبلاگ‌ها چهار روش ساخت سایت هستند که به جز مورد اول به سه مورد بعد میتوانید به راحتی وب سایت کاملا رایگان با پسوند com و یا سایت رایگان بدون پسوند را طراحی کنید.

    پس از ساخت سایت چه کارهایی باید انجام دهید؟

    تبلیغات و جذب بازدیدکننده اولین هدفی است که پس از ساخت سایت باید آن را تامین کنید. این کار می‌تواند به دو شکل انجام بگیرد.

    استفاده از تبلیغات اینترنتی و کمپین‌های تبلیغاتی: در این روش لازم است که از طریق تبلیغات بنری(تصویری)، تبلیغات کلیکی و تبلیغات رپورتاژ آگهی سایت خود را در سایر سایت‌ها معرفی کنید.

    مزیت این روش در این است که سریعا به نتیجه دلخواه خواهید رسید و بازدید بالایی دریافت خواهید کرد. اما عیب کار در اینجاست که تا زمانی که کمپین فعال تبلیغاتی داشته باشید پاسخگو خواهد بود و در صورت توقف تبلیغات که به دلیل هزینه نکردن بابت تبلیغات صورت می‌گیرد، دیگر نتیجه نخواهد داد.

    سئو و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو: این روش نسبت به روش قبل گزینه بهتری است. در این حالت شما سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه می‌کنید تا در کلمات مختلفی که جستجو می‌شود سایت شما در بالاترین سطح ممکن قرار داشته باشد.

    استفاده از این روش در دراز مدت پاسخ خواهد داد و نسبت به تبلیغات اینترنتی نیازمند صرف هزینه و زمان بیشتری است. اما بزرگ‌ترین مزیتی که دارد در دائمی بودن آن است.

    آدرس وب سایت: www.aryatehran.com

    آدرس وب سایت: www.atgo.ir

    آدرس وب سایت: www.tele-teachers.com

    شماره تماس: 02166919633 الی 6

    شماره موبایل: 09120145021 – 09374949774 – 09020055503

    ثبت دیدگاه

    2 دیدگاه برای “طراحی سایت رایگان با تمام امکانات”
    1. بهترین روش طراحی سایت رایگان اینه که وردپرس را یاد بگیرید و خودتون یه سایت شخصب بسازید. سایت ساز هایی مثل گوگل از نظر امکانات تقریبا هیچ چیزی ندران. وردپرس امکان اتصال به درگاه پرداخت و سایت فروشگاهی هم داره حتی

      پاسخ
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.