شنبه, 6 مرداد 1403 Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 42789 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2422×
تبلیغات گسترده
24 بهمن 1400 ساعت: 11:24
شناسه : 193885
3

در این مقاله در خصوص تبلیغات گسترده صحبت خواهیم نمود. ما را همراهی نمایید.

پ
پ

1 12 - تبلیغات گسترده - تبلیغات

در این مقاله در خصوص تبلیغات گسترده صحبت خواهیم نمود. ما را همراهی نمایید.

مقدمه

تبلیغات گسترده یا تبلیغات انبوه، اصطلاحی است که بیشتر صاحبین کسب و کار در فضای اینترنت با آن مواجه می شوند. این شیوه تبلیغاتی مختص بستر اینترنت است و این امکان را ایجاد می کند که کسب و کار به بهترین شکل و به تعداد مخاطبین بیشتری معرفی شود.

همانند سایر مباحث در دنیای دیجیتال و اینترنت، تبلیغات گسترده نیز امری تخصصی بوده و هر چند در ابتدا انجام آن ساده به نظر می رسد، اما برای دریافت بهترین نتیجه و رسیدن به اهداف تبلیغات باید توسط متخصصین این امر و مطابق اصول انجام گیرد.

در این مقاله علاوه بر توضیح کامل تبلیغات گسترده، انواع آن و شبکه هایی که می توان تبلیغات را در آن انجام داد، به معرفی بهترین گروه در زمینه اجرای پروژه های تبلیغاتی به صورت انبوه نیز خواهیم پرداخت.

 

فهرست:

  • تبلیغات گسترده چیست؟
  • تبلیغات گسترده به چه صورت انجام می شود؟
  • تبلیغات گسترده از طریق چه شبکه هایی قابل انجام بوده و ویژگی هر کدام از این شبکه ها چیست؟
  • مزایای تبلیغات گسترده چیست؟
  • برای نتیجه گیری بهتر از تبلیغات گسترده، به چه نکاتی باید توجه کرد؟
  • محتوا برای انجام تبلیغات گسترده در چه قالب و به چه صورت انتشار پیدا می کند؟

2 7 - تبلیغات گسترده - تبلیغات

تبلیغات گسترده چیست؟

دنیای اینترنت، دنیایی وسیع و پیچیده است و هنوز هم بسیاری از مزایا و کاربردهای آن برای افراد ناشناخته می باشند. اگر صاحب کسب و کاری هستید و به دنبال تبلیغ کسب و کار خود در فضای اینترنت بوده باشید، احتمالا با اصطلاح تبلیغات گسترده روبرو شده اید. همان طور که می دانید، تبلیغات بهترین روشی است که در مدت کوتاه باعث آشنایی تعداد زیاد مشتریان با کسب و کار شما شده و سود کسب و کار شما را تضمین می کند. حال اگر این تبلیغات به صورت انبوه و گسترده انجام شود، تاثیر آن چندین برابر خواهد شد.

تبلیغات به چه معناست؟

تبلیغات مجموعه ای از تکنیک هاست که با به کارگیری آن ها می توان کسب و کار خود اعم از فروش محصول، ارائه خدمات و … را به مشتریان جدید معرفی کرد. تکنیک هایی که به منظور انجام این کار مورد استفاده قرار می گیرند، مشتریان را به خرید محصول شما ترغیب می کنند. بنابراین تبلیغات را می توان فرآیند اثرگذاری بر ذهن نیز معرفی کرد. در صورتی که این فرآیند به درستی انجام شود، کسب و کار به سودآوری خواهد رسید.

مفهوم تبلیغات گسترده

رایج ترین شکل های تبلیغات، تبلیغات تلویزیونی و بیلبوردهای سطح شهر می باشند. امروزه اما تبلیغات با توجه به پیشرفت تکنولوژی و ورود ابزارهای جدید، سبک و سیاق جدیدی پیدا کرده است.

در دسترس قرار گرفتن اینترنت به صورت عمومی و استفاده همه جانبه از آن باعث ورود کسب و کارها به این بستر شده و طبیعتا زمانی که کسب و کار به نوعی در بستر اینترنت فعالیت کند، این امکان وجود دارد که تبلیغات آن نیز در همین بستر انجام شود.

تبلیغات گسترده، روشی در تبلیغات با استفاده فضای اینترنت و نرم افزارهای ارتباط جمعی است که برند تجاری را به طور انبوه به تعداد کثیری از مشتریان معرفی می کند.

با توجه به تخصصی بودن تبلیغات، این کار باید توسط متخصصین این حوزه انجام شود. از بهترین تیم ها برای انجام پروژه های تبلیغات گسترده می توان تیم هشت را معرفی کرد.

3 7 - تبلیغات گسترده - تبلیغات

تبلیغات گسترده به چه صورت انجام می شود؟

تبلیغات گسترده روشی جدید نیست. استفاده از این روش در تبلیغات عمری طولانی داشته و در گذر زمان بسته به امکانات، تنها تغییراتی در نحوه انجام آن صورت گرفته است. آشناترین نوع تبلیغات گسترده، تبلیغات پیامکی است که در آن، متن تبلیغاتی به طور همزمان برای تعداد زیادی از مخاطبین ارسال می شود. تبلیغات ایمیلی از دیگر روش های انجام تبلیغات انبوه است که نسبت به پیامک، امکانات بیشتری برای تبلیغ کسب و کار دارا می باشد. امروزه اما تبلیغات گسترده در شبکه های اجتماعی انجام می شود.

شیوه انجام تبلیغات گسترده

نرم افزارهای مختلفی در بستر اینترنت وجود دارند که می توان کسب و کار خود را از طریق آن ها شروع کرده یا گسترش دارد. وب سایت ها، قدیمی ترین بستر اینترنتی برای انجام کسب و کار می باشند که با وجود کارایی بالا، تبلیغ آن ها چندان ساده نبود. رایج ترین نوع تبلیغ وب سایت ها، تبلیغات کلیکی بود که با کلیک در بخشی از سایت های مختلف، تبلیغ سایتی دیگر برای کاربر نمایش داده می شد. این روش با وجود هزینه نسبتا زیاد، بازدهی چندانی نداشت. چون بسیاری از کاربران، صفحات باز شده جدید را بررسی نمی کردند.

بعد از وب سایت ها، نرم افزارهای ارتباطی دومین ابزار پرکاربرد در کسب و کارها می باشند.

مزیت مهم این شبکه ها استفاده انبوه از آن هاست. تلگرام، اینستاگرام، واتساپ و … از جمله نرم افزارهایی هستند که با ورود به بستر اینترنت، نقش مهمی در پیشرفت کسب و کارها داشته اند.

تبلیغات گسترده امروزه با استفاده از این نرم افزارها انجام می شود. کاربری و استفاده وسیع از این نرم افزارها بدون محدودیت جغرافیایی باعث نتیجه بخشی بیشتر تبلیغات در این فضاها می شود.

استفاده از نرم افزارهای اجتماعی در راه اندازی و گسترش کسب و کارهای اینترنتی، نیاز به آشنایی کامل با آن ها دارد. همچنین می توان راه اندازی کسب و کارها در ابزارهای اینترنتی را به تیم های متخصص در این زمینه سپرد. از بهترین تیم ها برای گسترش کسب و کارهای اینترنتی و مدیریت آن ها، می توان به تیم هشت اشاره کرد.

4 2 - تبلیغات گسترده - تبلیغات

تبلیغات گسترده از طریق چه شبکه هایی قابل انجام بوده و ویژگی هر کدام از این شبکه ها چیست؟

برای انجام تبلیغات گسترده، روش های مختلفی وجود دارد. رایج ترین شکل تبلیغات گسترده در اینترنت، استفاده از نرم افزارهای ارتباطی و شبکه های اجتماعی است. هر شبکه اجتماعی دارای ویژگی های مختلفی است و بسته به ویژگی های آن، تاثیر بر تبلیغات گسترده متفاوت خواهد بود. به عبارت دیگر با انتخاب هر شبکه اجتماعی، نوع خاصی از تبلیغات قابل استفاده بوده و معرفی محصولات و کسب و کار به مشتریان با شکل به خصوصی انجام می شود. در ادامه به معرفی پرکاربردترین شبکه های اجتماعی برای تبلیغات گسترده خواهیم پرداخت.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.