شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41462 تعداد نوشته های امروز : 9 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • چرا ماشین ساز را رئیس موتورسازی می کنید و موتور ساز را رئیس ماشین سازی!
    24 بهمن 1400 - 18:10
    شناسه : 193907
    0

    ظاهراً قرار نیست وضع آشفته و آلوده سیاسی گیلان که حالیه تبدیل به اسلحه شده و پیشانی مردم را هدف گرفته حل شود !

    پ
    پ

    IMG 20220213 WA0128 - چرا ماشین ساز را رئیس موتورسازی می کنید و موتور ساز را رئیس ماشین سازی! - محمد حامدی

    ظاهراً قرار نیست وضع آشفته و آلوده سیاسی گیلان که حالیه تبدیل به اسلحه شده و پیشانی مردم را هدف گرفته حل شود !
    مردم برای این مملکت زحمت کشیدند ،مقاومت کردند.از جان خود، همسر و فرزندانشان گذشتند که شما آقای مسئول ! بر مسندی بنشینی و دستوری ، حکمی و حرکتی با سلیقه و علائق شخصی خود صادر کنید، آن هم بدون توجه به منافع مردمی که کمترین خواسته بالحق آنها صداقت است!؟
    آقایانی که ادعای بزرگی می کنید، کجا هستید؟
    این مردم هر وقت پای آبروی نظام در میان باشد پای عرصه هستند تا مشت محکمی بر دهان یاوه گویان بزنند و وای به حال شما مسئولینی که نمک می خورید و نمکدان را میشکنید.
    آقای استاندار ، ریاست محترم جمهوری توسط همین مردم انتخاب شدند ، شما چطور به اعتراض مردم برای انتخاب افرادی که برای پست های مهم در نظر می‌گیرید توجه نمی کنید! چرا ماشین ساز را رئیس موتورسازی می کنید و موتور ساز را رئیس ماشین سازی!
    با فرض بر اینکه شما جایگاه ها را اشتباه گرفتید چگونه به این هم توجه نمیکنید که هنوز مدیرانی در برخی جایگاه ها وجود دارند که در دولت قبل مسبب بسیاری از مسائل بودند .
    مردم پای انتخابات رفتند چون دنبال تغییر بودند ، چگونه شما هنوز نتوانسته اید مدیرانتان را انتخاب کنید؟
    شایان ذکر است که یاد اور شوم ما در همین گیلان کسانی را داریم که همچنان نامشان بر سر زبان‌هاست.
    کسانی که برای جلو گیری از تجاوز دشمن به خاک مادریمان ،تمامشان را گذاشتند تا ذره ای از این خاک پهناور به چپاول دشمن در نیاید.
    ما در همین استان عزیزانی داشتیم که در گام بعدی انقلاب و در همین عصر جدید که دل کندن از آن بسیار سخت و دشوار است جان خود را برای دفاع از حرم دادند و نامشان همچون طاهرنیا ها ، کوچک زاده ها و … بر زبان ها باقی ماند

    جناب عباسی ،از شما که بگذرم بازهم دلم خون می‌شود از کسانی که در شورای شهر رشت رای اعتماد مردم را گرفتند اما همچنان مانند ادوار گذشته درگیر استیضاح هستند ! چندین سال هست که رشت توانمندی انتخاب شهردار را ندارد .
    انتخاب هم کنند فردای آن روز استیضاح می کنند !
    پس مردم در چه جایگاهی هستند!
    پس مردم کجای داستانات شماها هستند!
    لازم به ذکر هست که بنده نه مخالف جناب شهردار هستم و نه موافق ایشان ! بنده بعنوان یک شهروند ساده و یک شخص حقیقی بعنوان کسی که در این مملکت یک رای و یک نظر دارم از شما استاندار محترم انتظار دارم که شما به مبحث شهرداری رشت ورود کنید .
    شما وظیفه دارید جلوی بی ابرویی رشت و استان گیلان را بگیرید!
    با توجه به اینکه رشت و گیلانی که به فرهنگ و تمدن شهره داشت، رشتی که همیشه جزو اولین ها بوده،در حال حاضر درگیر حواشی هایی شده که آخرین هم نیست!
    بماند که از جوانان نخبه ، کاردان و توانمند استفاده نمی شود و فقط عزیزان تیم های انتخاباتی هستند که زحمت میکشند جایگاه ها را پوشش می دهند .
    در پایان بنده از صمیم قلب از شما مسئولینی که در سایه مردم بر مسند های مختلف نشستید ، خواهش میکنم اول از همه خدا و بعد مردم را در نظر بگیرید و در نهایت تلاش کنید حرکتی زیبا به یادگار بگذراید تا نامتان جاودان بماند که باور بفرمایید مردم ما قدردان هستند
    به امید روزی که ، خدایا چنان کن سر انجام کار ، تو خشنود باشی و ما رستگار
    شعاری بیش نباشد
    یا حق
    محمد حامدی
    فعال سیاسی ، اجتماعی


    پایگاه خبری تحلیلی با مردم : انتشار مطالب خبری و یادداشت های دریافتی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود و مسئولیت آن برعهده نویسنده است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.