پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41355 تعداد نوشته های امروز : 7 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • سرویس اشتراکی ویدئو دالفک
    30 بهمن 1400 - 10:48
    شناسه : 194180
    0

    با مراجه به وب سایت دالفک، شما با انبوهی از ویدیو ها با موضوعات متنوع رو به رو خواهید شد که می توانید بنا به سلیقه ی خود هر کدام را که دوست دارید.

    پ
    پ

    01 2 - سرویس اشتراکی ویدئو دالفک - اشتراک ویدیو

    امروزه سرویس های اشتراک ویدیو از اهمیت بسیاری برخوردارند. چرا که با افزایش سرعت اینترنت مردم خیلی راحت تر می توانند به تماشای ویدیو بپردازند. سرویس های اشتراک ویدیو در جهان بسیار پرطرف دار هستند و عمدتا مراجعه کنندگان زیادی نیز دارند.

    یکی از محبوب ترین سرویس های جهانی برای پخش ویدیو در جهان یوتیوب می باشد که روزانه میلیون ها ویدیو در آن به اشتراک گذاشته می شود.

    ویدیو ها عمدتا می توانند بسیار مفید باشند. چرا که هر نوع مطلبی را می توان در قالب فیلم به مخاطب نشان داد. یکی از سرویس های بسیار مطرح ایرانی که در زمینه اشتراک ویدیو فعالیت می کند. سرویس اشتراک ویدیو دالفک می باشد.

    با مراجه به وب سایت دالفک، شما با انبوهی از ویدیو ها با موضوعات متنوع رو به رو خواهید شد که می توانید بنا به سلیقه ی خود هر کدام را که دوست دارید. انتخاب و تماشا نمایید. اگر به نوع خاصی از ویدیو ها علاقه مند باشید. می توانید با مراجعه به قسمت دسته بندی سایت ویدیو مورد علاقه خود را انتخاب نمایید.

    مثلا اگر به موضوعات ورزشی علاقه مند هستید. می توانید از قسمت دسته بندی سایت این موضوعات را انتخاب نمایید. یا اگر به موضوعات تفریحی یا آموزشی علاقه دارید. می توانید آن دسته را برگزینید. نکته ی بسیار جالب در این وب سایت این است که تنوع ویدیو ها به قدری بالاست که در هر زمینه می توانید ساعت ها به تماشای ویدیو بپردازید.

    بدین منظور هم اکنون میتوانید انیمیشن پت و مت را آنلاین تماشا کنید.

    یکی از قابلیت های این وب سایت این است که شما خود نیز می توانید در وب سایت ثبت نام نموده و به انتشار ویدیو های خود اقدام کنید. برای این کار کافی در صفحه ی ثبت نام مشخصات خود را وارد نموده و صفحه ی کاربری خود را ایجاد کنید.

    در صفحه ی ثبتی شما بایستی یک نام کاربری برای کانال خود ایجاد کنید. هم چنین از شما خواسته می شود. تا ایمیل و رمز عبوری برای حساب کاربری خود وارد نماید. پس از ثبت نام می توانید به راحتی وارد وب سایت و کانال شخصی خود شوید و اقدام به انتشار ویدیو های خود نمایید.

    هم چنین اگر به دنبال ویدیوی خاصی می گردید که ممکن است نتوانید میان انبوه ویدیو ها آن را پیدا کنید. می توانید از باکس سرچ بالای سایت نام ویدیو را جست و جو نموده و اقدام به تهیه ی آن کنید.

    ویدیو های ترند روز نیز در این وبسایت قرار میگیرند که به عنوان نمونه انیمیشن پهلوانان درحال حاضر رتبه اول imdb در انیمیشن های سریالی میباشد که در این وبسایت برای تماشای آنلاین در دسترس میباشد

     وقتی روی هر ویدیو کلیک می کنید. وارد صفحه ی مخصوص به آن خواهید شد. در این صفحه می توانید به تماشای ویدیو بپردازید. هم چنین در منوی سمت چپ ویدیو های مرتبط نیز برای شما لیست شده که می توانید پس از مشاهده ی ویدیوی مورد نظر خود به تماشای آن ها نیز اقدام کنید. پس از آپلود ویدیو در سایت دالفک شما می توانید این ویدیو را در وبسایت خود به نمایش بگذارید.

    معمولا صاحبان سایت های اینترنتی برای نمایش ویدیو در وب سایت خود از سرویس های اشتراک ویدیو استفاده می کنند. چرا که ویدیو های طولانی معمولا فضای زیادی را اشغال می کنند و هزینه ی هاست و دامین را بسیار افزایش می دهند.

    به همین منظور اکثر سایت های اینترنتی ترجیح می دهند تا ویدیو های خود را در یک سرویس اشتراک ویدیو آپلود و سپس برای نمایش در سایت خود با یک کد اقدام کنند.

    02 2 - سرویس اشتراکی ویدئو دالفک - اشتراک ویدیو

    از سوی دیگر سرویس دالفک می تواند مکانی برای نگه داری ویدیو های شما نیز باشد. شما می توانید ویدیو های خود را در سرویس دالفک ذخیره و هر زمان به آن نیاز داشتید. اقدام به دانلود آن نمایید. در این سرویس قابلیت اشتراک گذاری ویدیو در سایر شبکه های اجتماعی مانند تلگرام نیز مهیاست.

     وقتی در سرویس اشتراک ویدیو دالفک یک کانال ایجاد می کنید. یک صفحه ی شخصی به شما اختصاص داده خواهد شد. در این صفحه کلیه ی ویدیو هایی که به مرور زمان آپلود می کنید. قرار خواهد گرفت.

    هم چنین شما قادرید. لیست های پخش با موضوعات متنوع ایجاد نمایید. یکی از نکات جالبی که در صفحه ی اختصاصی شما وجود دارد این است که شما می توانید در این صفحه آدرس وب سایت خود را درج نمایید و به این ترتیب از طرق این صفحه نیز ترافیک قابل توجهی را به وب سایت خود منتقل نمایید.

    از دیگر قابلیت های بسیار جالب سرویس اشتراک ویدیو دالفک می توان به ایجاد فهرست های پخش اشاره نمود. به این ترتیب شما می توانید ویدیو های مرتبط خود را در یک دسته جای دهید که این امکان باعث نظم و ترتیب بخشیدن به کانال شما در وب سایت دالفک می گردد.

    هم چنین یک دکمه با مضمون دنبال کردن در کانال شما وجود دارد که به این ترتیب افراد علاقه مند می توانند کانال شما را دنبال کنند و از ویدیو های تازه آپلود شده ی شما دیدن نمایند. در کانال شخصی شما آمار بازدید ویدیو های شما نیز مشخص است که می توانید بررسی کنید که ویدیو های شما از ابتدا تا کنون چند بار توسط کاربران مختلف مشاهده شده اند.

     سرویس اشتراک ویدیو دالفک محیطی مناسب برای انتشار ویدیو های شما به صورت رایگان می باشد. این فضا به شما کمک می کند تا بتوانید بدون کوچکترین هزینه ای تمامی فیلم های خود را در اینترنت منتشر نماید و توسط کدهایی که در داخل سایت موجود است. در مکان های مختلف از جمله وب سایت شخصی به نمایش گذارید. سرویس دالفک از نظر فضا هیچ محدودیتی ندارد و شما قادرید هر میزان ویدیو با هر حجمی که نیاز دارید را در این فضا آپلود کنید.

    جمع بندی کلی: سرویس های اشتراک ویدیو از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند. این سرویس ها به شما این امکان را می دهند تا به راحتی فیلم های خود را در فضای مجازی به اشتراک بگذارید. یکی از سرویس های بسیار حرفه ای در این زمینه سرویس اشتراک ویدیو دالفک می باشد.

    سرویس دالفک هیچ محدودیتی در آپلود ویدیو نداشته و شما قادرید. هر تعداد ویدیو که نیاز دارید را در آن آپلود نماید. همچنین می توانید با دریافت کد آن را به راحتی در وب سایت شخصی خود به نمایش گذارید.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.