×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

گرفتن مدرک icdl فنی و حرفه ای - رپورتاژ مدرک icdl برای استخدام بانک - ICDL

اگر در حال استخدام شدن در بانک هستید، شاید به دنبال مدرک icdl برای استخدام بانک باشید. نگران نباشید، سریع ترین راه رسیدن به مدرک ICDL فوری را به شما پیشنهاد خواهیم داد.

قبل از شروع توضیحات، اگر در مورد مهارت های هفتگانه و ICDL اطلاعاتی ندارید، پیشنهاد می کنیم مقاله ICDL چیست را مطالعه کنید. در این مقاله بطور مفصل در مورد مفاهیم موجود در دوره ICDL و اهمیت آن توضیح داده شده است.

مدرک ICDL چیست

برای بسیاری افراد سوال است که مدرک icdl چیست ؟ در جواب سوال مدرک ای سی دی ال چیست باید گفت که مدرک ICDL تاییدی بر دانش دادرنه مدرک بر مجموعه از تمام دوره های زیر است.

  • مبانی کامپیوتر
  • ویندوز
  • اینترنت
  • ورد
  • اکسل
  • پاورپوینت
  • اکسس

در واقع عبارت ICDL کوتاه شده عبارت International Computer Driving License می ‌باشد. ای سی دی ال بیانگر هفت مهارت اصلی برای استفاده از کامپیوتر است که به وجود آمدن سازمانی را نتیجه شده است که وظیفه آن تایید مهارت افراد است.

کاربرد مدرک icdl

شما با اخذ مدرک ICDL به کارفرما و مدیران شرکت های مختلف، می فهمانید که شما به عنوان یک کاربر رایانه، توانایی انجام تمام امور کامپیوتری کارمندی را دارید. این مدرک نشان دهنده توانایی های اداری کار با کامپیوتر است. به همین دلیل نیز برای استخدام بسیار ضروری می باشد.

چگونه مدرک icdl بگیریم

همانطور که می دانید، مدرک Icdl  یکی از مدارک ضروری برای قبولی در آزمون های استخدامی و استخدام در شرکت های دولتی و خصوصی است. اما کدام مدرک icdl مورد تایید سازمان اداری و استخدامی است؟ در این متن یکی از بهترین مراکز تهران برای دریافت سریع مدرک ICDL را به شما معرفی می کنیم.

گرفتن مدرک icdl چقدر طول میکشه - رپورتاژ مدرک icdl برای استخدام بانک - ICDL

مدت زمان گرفتن مدرک icdl

مدت زمان گرفتن مدرک ICDL به توانایی شما بستگی دارد. با توجه به توانایی شما ۲ حالت وجود دارد

  • شما به مفاهیم مهارت های هفتگانه آشنایی دارید
  • شما به مفاهیم مهارت های هفتگانه آشنایی ندارید

اگر شما به مفاهیم مهارت های هفتگانه آشنایی دارید می توانید از خدمات دریافت مدرک ICDL فوری استفاده کنید. برای اطلاعات بیشتر وارد صفحه مدرک ICDL شوید.

اگر شما به مفاهیم مهارت های هفتگانه آشنایی ندارید، می بایست در دوره های آموزش ICDL مجموعه آریا تهران شرکت کرده و پس از گذراندن یک دوره ۳ ماهه می توانید هم مدرک داخلی ICDL و هم مدرک بین المللی را دریافت نمایید.

دریافت مدرک icdl بدون کلاس​

اگر به دنبال دریافت مدرک ICDL بدون کلاس هستید، ما یکی از معتبر ترین آموزشگاه های ICDL تهران را به شما معرفی می کنیم.

آموزشگاه کامپیوتر آریا تهران یکی از معتبرترین مراکز اخذ مدرک ICDL فوری در تهران بوده و به عنوان یکی از بهترین مراکز آموزش مهارت‌های هفتگانه ICDL در غرب تهران شناخته شده است.

مجتمع فنی آریا علاوه بر برگزاری دوره های آموزش کامل ICDL ، دوره های فشره ICDL را بصورت کاربردی و بازار کاری در تهران بصورت حضوری و آنلاین برگزار می کند.

برای دریافت مدرک icdl بدون کلاس و اطلاع از زمان آزمون ICDL فنی و حرفه ای با ما تماس بگیرید. اما پیشنهاد ما شرکت در دوره ICDL و دریافت مدرک فنی حرفه ای است.

مدرکی بین المللی و قابل ترجمه، که یاری گر شما در مهاجرت نیز خواهد بود.

هزینه مدرک icdl

هزینه مدرک ICDL شاید دغدغه بسیاری از کسانی باشد که علاقمند به دریافت این مدرک کامپیوتر هستند. خوب است بدانید که هزینه دریافت مدرک ICDL در اموزشگاه ها بسیار ناچیز است و اگر از قبل اطلاعات کافی برای شرکت در این ازمون داشته باشید مشکلی از بابت پرداخت هزینه های ازمون نخواهید داشت.

مسئله دردسرساز، پرداخت هزینه کلاس های مهارت های هفت گانه است که با توجه به اموزشگاهی که برای دریافت آموزش ها به آن مراجعه می‌نمایید تعرفه متفاوتی وجود دارد. با توجه به این مسئله ما آموزشگاه ICDL آریا تهران را به شما معرفی می کنیم.

برای شرکت در دوره ها با شماره تماس های ۰۲۱۶۶۹۱۹۶۳۴ الی ۶ تماس گرفته و یا  وارد لینک وب سایت آموزشگاه آریا تهران ( www.aryatehran.com ) شوید.

مدرک icdl برای استخدام بانک - رپورتاژ مدرک icdl برای استخدام بانک - ICDL

گرفتن مدرک icdl فنی و حرفه ای

همانطور که گفته شد، گرفتن مدرک icdl فنی حرفه ای تهران یک از دغدغه ها و الزامات تمام افرادی است که قصد استخدام در شرکت های مختلف خصوصی و دولتی را دارند. چرا؟

چون یک مدرک بین المللی بوده و نتنها برای تمام ارگان های دولتی و خصوصی داخلی معتبر است، بلکه برای مهاجرت و سازمان های خارجی نیز معتبر و قابل استعلام است.

اگر شما به هر دلیلی فرصت شرکت در کلاس های ICDL را ندارید و می خواهید اقدام به دریافت مدرک معتبر ICDL نمایید می توانید در سریع ترین زمان، یکی از معتبر ترین مدرک های ICDL را که قابل استعلام می باشد از آٰریا تهران دریافت نمایید. برای دریافت گواهینامه معتبر ICDL و ارزان همین حالا با شماره های آموزشگاه آریا تهران تماس بگیرید.

همانطور که گفته شد گرفتن مدرک ICDL از الزامات و مدارک مورد نیاز استخدام در شرکت ها و ادارات دولتی است. هرچند شرکت های خصوصی نیز نسبت به این امر بسیار سخت گیر تر هستند.

البته باید بدانید که گرفتن گواهینامه icdl به تنهایی رکن استخدام در بسیاری از شرکت ها نمی باشد و عموما داشتن تخصص هایی در زمینه های دیگر نیز  واجب است.

دیگر نگران دریافت مدرک ای سی دی ال نباشید. اخذ مدرک icdl در کوتاه ترین زمان را با ما تجربه کنید. اگر به دنبال مدرک icdl مورد تایید سازمان اداری و استخدامی هستید همین حالا تماس بگیرید. همچنین می توانید از نمونه سوالات ICDL فنی و حرفه ای استفاده کنید.

سرفصل دوره های icdl فنی حرفه ای

مواردی که در این دوره از کلاس ها به شما آموزش داده خواهد شد، کاملاٌ بر اساس سرفصل های رسمی و بین المللی ICDL در سال ۲۰۲۰ بوده و شامل موارد زیر است

  • یادگیری سخت افزار
  • یادگیری نرم افزار
  • آموزش کار با سیستم عامل کامپیوتری
  • آموزش استفاده از اینترنت
  • مهارت های کار با نرم افزار های آفیس
  • آموزش اکسل آموزش ورد ( قطعا اکسل یک نرم افزار پرکاربرد است، مقاله اکسل چیست را مطالعه کنید)
  • آموزش اکسس
  • آموزش پاورپوینت ( پاورپوینت یک نرم افزار قدرتمند و جذاب است، حتما مقاله پاورپوینت چیست را مطالعه کنید.)
  • آموزش شبکه کامپیوتری
  • آموزش فن آوری اطلاعات و ارتباط
  • آموزش امنیت و قانون در حفاظت از داده های کامپیوتری

استعلام مدرک icdl فنی حرفه ای

گواهینامه های مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه ای به صورت الکترونیکی صادر و به مهارت آموختگان داده می شود. متقاضیان به منظور اخذ این گواهینامه باید ابتدا هزینه ای را پرداخت و سپس گواهی خود را از طریق قسمت استعلام گواهینامه های سایت سازمان فنی و حرفه ای دانلود و پرینت کنند.

به منظور راحتی داوطلبان راهنمای تصویری نحوه استعلام گواهینامه مهارت فنی و حرفه ای را در زیر ارائه کرده ایم تا متقاضیان پس از اعلام نتایج آزمون های فنی و حرفه ای بتوانند گواهینامه خود را به راحتی دریافت نمایند.

  1. در ابتدا به سایت سازمان آموزش فنی و حرفه ای مراجعه کرده و بر روی گزینه پرداخت الکترونیکی جهت دریافت کد شناسایی کلیک نمایید.
  2. اطلاعات خواسته شده را تکمیل نموده و سپس کد شناسایی مشخص شده را برای خود یادداشت نمایید.
  3. هزینه دریافت گواهینامه فنی و حرفه ای که معمولا تا ۱۰۰ هزار تومان است را پرداخت کنید.
  4. دوباره به صفحه اصلی سایت سازمان فنی و حرفه ای مراجعه کرده و گزینه استعلام گواهینامه را انتخاب کنید.
  5. بر روی استعلام گواهینامه جدید کلیک کنید تا صفحه زیر به نمایش درآید.
  6. بعد از ثبت اطلاعات و انتخاب گزینه جستجو، گواهینامه داوطلب به صورت زیر قابل دریافت و پرینت می باشد.

دریافت مدرک icdl رایگان

دریافت مدرک icdl رایگان فقط یک دورغ بزرگ است. مدرک ICDL یک مدرک معتبر بین المللی است که برای دریافت آن می بایست به مراکز معتبر مراجعه کرد. بنابراین به هیچ وجه نمی توان آن را رایگان دریافت نمود.

مدرک icdl برای استخدامی آموزش و پرورش

پیرو اطلاعیه  شماره ۳۰۷۳۹مورخ  ۱۶ / ۴ / ۹۹  در خصوص گواهینامه مهارت های هفتگانه icdl کلیه همکاران جدید الاستخدام می توانند جهت گذراندن دوره های  مهارت های هفتگانه  icdl  که الزام استخدام می باشد از طریق موسسات دارای مجوز از سوی سازمان امور اداری و استخدامی کشور در حیطه فناوری اطلاعات اقدام به گذراندن دوره نمایند و گواهینامه موسسات را دریافت و نسبت به ارائه و تحویل آن به کارگزینی محل خدمت خود اقدام نمایند و از مراجعه  جهت تایید گواهینامه های مذکور به اداره برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی ( کارشناس اجرای دوره های آموزشی ) خودداری نمایند.

بدیهی است شرکت در مؤسسات و مراکز آموزشی مصوب که مجوز فعالیت در سایر حیطه های آموزشی از سازمان اداری و استخدامی کشور کسب نموده اند، موضوعیت  ندارد. لذا صدور گواهی نامه ICDL توسط مراکز مزبور که مجوز فعالیت در حیطه فن آوری اطلاعات را ندارند وجاهت قانونی نداشته و فاقد اعتبار می باشد.

فرهنگیان محترم جهت گذراندن دوره icdl در موسسات تعیین صلاحیت شده حق انتخاب داشته و می توانند درهریک از موسسات مورد تایید سازمان امور اداری و استخدامی دوره های مذکور را بگذرانند.

یکی از مجموعه های مورد تایید در تهران، آموزشگاه فنی و حرفه ای آریا تهران است. این آموزشگاه با مجوز سازمان فنی و حرفه ای علاوه بر مدرک داخلی ICDL توانایی اعطای مدرک بین المللی ICDL را نیز دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید:

آدرس وب سایت: www.aryatehran.com

شماره تلفن:  ۰۲۱۶۶۹۱۹۶۳۳ الی ۶

شماره موبایل: ۰۹۰۲۰۰۵۵۵۰۳ و ۰۹۳۷۴۹۴۹۷۷۴

مدرک icdl برای استخدامی نیروی انتظامی

داشتن مدرک آشنایی با کامپیوتر یا همان ICDL یکی از مدارک مورد نیاز و اجباری برای استخدام در نیروی انتظامی (ناجا) می باشد.

گذاراندن این دوره آموزشی و تسلط بر مباحث ارائه شده علاوه بر موفقیت در مرحله استخدام در مراحل بعدی نیز موجب بکار گیری متقاضی در پست های اداری بجای پست های عملیاتی میگردد.

پس این فرصت و امتیاز طلایی را از دست نداده و با شرکت در دوره ی آموزشی مربوطه در آموزشگاه کامپیوتر آریا تهران در سریع ترین زمان ممکن گواهینامه ICDL را دریافت نموده و از هم اینک به فکر ارتقا جایگاه شغلی خود باشید. برای رسیدن به اهدافتان کافیست یک قدم بردارید ، با ما تماس بگیرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید:

آدرس وب سایت: www.aryatehran.com

شماره تلفن:  ۰۲۱۶۶۹۱۹۶۳۳ الی ۶

شماره موبایل: ۰۹۰۲۰۰۵۵۵۰۳ و ۰۹۳۷۴۹۴۹۷۷۴

مدت زمان گرفتن مدرک icdl - رپورتاژ مدرک icdl برای استخدام بانک - ICDL

گرفتن مدرک icdl چقدر طول میکشه

اگر برای استخدام به دنبال اخذ مدرک ICDL هستید، شاید سوال شما این باشد که گرفتن مدرک icdl چقدر طول میکشه ؟ در این مقاله بطور مورد مدرک فوری ICDL و شیوه گرفتن آن صحبت شد.

زمان گرفتن مدرک ICDL از ۲ روز تا ۲ ماه متناسب با توانایی شما متغیر است.

دانلود نمونه سوالات مهارتهای هفتگانه icdl با جواب

آموزشگاه کامپیوتر آریا تهران علاوه بر برگزاری دوره های حضوری و آنلاین ای سی دی ال، ارائه دهنده خدمات آموزشی مثل نمونه سوالات مهارتهای هفتگانه icdl با جواب نیز هست. شما با مراجعه به سایت رسمی آموزشگاه آریا تهران می توانید پکیج جامع نمونه سوالات مهارت های هفتگانه icdl که شامل سوالات تستی و تشریحی است را دریافت کنید.

این پکیج به درد افرادی می خورد که قصد شرکت در آزمون فنی حرفه ای و یا آزمون های استخدامی را دارند. برای دریافت این پکیج می توانید با شماره های آموزشگاه هم تماس بگیرید.

اخذ مدرک ای سی دی ال در غرب تهران

اگر به شرکت در دوره آموزشی مهارت های هفتگانه icdl علاقمند هستید می توانید از دوره های آموزشی آموزشگاه آریا تهران استفاده کنید. کلاس های ICDL در آموزشگاه کامپیوتر آریا تهران به دو شکل برگزار می شود:

  • دوره های حضوری
  • دوره های آنلاین

آموزش ICDL رایگان  برای گرفتن مدرک icdl غیر حضوری

اگر به یادگیری ICDL علاقمند هستید یک راه دیگر نیز هست و آن استفاده از خدمات آموزش کامپیوتر رایگان آریا تهران است. اگر به وب سایت آریا تهران مراجعه کنید خواهید دید که در صفحه آموزش ICDL رایگان بسیاری از فیلم های آموزشی، جزوات، کتاب ها، مقالات، نمونه سوالات، بصورت رایگان برای یادگیری شما فراهم شده که به دریافت هرچه سریع تر مدرک ICDL به شما کمک می کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.