پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41446 تعداد نوشته های امروز : 13 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • ساخت فیلم مستند بازار در لاهیجان کلید خورد
    07 فروردین 1395 - 16:23
    شناسه : 1943
    0

    اختصاصی با مردم / همزمان با پایان سال 94، آغاز سال نو و گرم شدن بازار خریدهای نوروزی، ساخت فیلم مستند بازار در لاهیجان کلید خورد. به گزارش خبرگزاری «با مردم»، این مستند با محوریت بازار و احکام فقهی آن به سفارش ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر و با مشارکت معاونت […]

    پ
    پ

    اختصاصی با مردم / همزمان با پایان سال 94، آغاز سال نو و گرم شدن بازار خریدهای نوروزی، ساخت فیلم مستند بازار در لاهیجان کلید خورد.

    به گزارش خبرگزاری «با مردم»، این مستند با محوریت بازار و احکام فقهی آن به سفارش ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر و با مشارکت معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی لاهیجان ساخته می شود.

    نواب محمودی کارگردان این مستند همزمان تصویر برداری این مستند را نیز بر عهده دارد.

    مستند بازار، داد و ستد در جامعه امروز را مورد کند و کاو قرار داده و به دنبال یافتن پاسخ این سوال است که «چه مقدار احکام شرعی بر مناسبات بازار حاکم است؟»

    شایان ذکر است «نواب محمودی»، از فیلم‌سازان و مدرسان جوان انجمن سینمای جوان لاهیجان است و از سال ٧٩ وارد انجمن سینمای جوان لاهیجان شده و در کارنامه فیلمسازی خود ساخت بیش از ٢٠ فیلم کوتاه و تصویربرداری و تدوین بیش از ۴٠ فیلم کوتاه و بلند را دارد.

    از ساخته‌های این فیلمساز جوان می‌توان به فیلم‌های کوتاه «الو؟»، طناب، برنامه اوقات فراغت، آغوزبازی، گیم‌اور، آقای پاک، ‌خط تولید، سرمشق، کبوتر پشت پنجره، عین، صبح روز بعد، تی‌نت، چای‌ساز، گزارش یک سوگ، دیروقت، ننه صولت، مرخصی آقای رزمنده، سبز سرخ سیاه و… اشاره کرد.

    photo_2016-03-26_16-22-04

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.