×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

1 500x500 1 - کد تخفیف باسلام 100 درصدی در ویرگول لو رفت+ نحوه خرید رایگان - باسلام

کد تخفیف باسلام می خواید ؟ اگر علاقه مند هستید که در خرید خود حتی یک ریال هم پرداخت نکنید و خریدی رایگان از باسلام با کد تخفیف باسلام داشته باشید. پیشنهاد می کنم این گزارش خبری را تا انتها بخوانید!

باسلام چیست؟

باسلام یک فروشگاه اینترنتی است که میتوانید هر چیزی را از آن بخرید اما تفاوت این فروشگاه با سایر فروشگاه های اینترنتی در این است که تمامی اقشار جامعه می توانند کالاهای خودشان را هر چیزی که باشد از ماست موسیر تا تلویزیون در آن بفروشند، و هر کسی که به آن کالا نیاز داشت آن را خریداری کند.

در واقع باسلام پل ارتباط کشاورزان و.. به مردم عادی است تا مردم کالا ها را به طور مستقیم از دست تولید کننده خریداری کنند.

کد تخفیف باسلام آن هم ۱۰۰ درصد؟

در عنوان خبر نوشته ایم که ۱۰۰ درصد تخفیف، بله درست خواندید شما می توانید با کلیک کردن بر روی لینک قرار داده شده در اول خبر به سایتی هدایت شوید که جزء سایت های انتشار کد تخفیف است.

ویرگول ، موپن ، آف کانال ، تخفیفات ، تخفیفان و نت برگ برترین سایت های کد تخفیف باسلام در ایران هستند. اما سایت ویرگول به تازگی کد های تخفیف و روش های را منتشر کرده است که نسبت تخفیف های آن نسبت به سایر سایت ها متفاوت است.

ضمن اینکه ویرگول برای شما ویدیو آموزشی نحوه استفاده از کد تخفیف باسلام را در همان صفحه قرار داده است تا بدون هیچ مشکلی بتوانید از تخفیف باسلام لذت ببرید.

انواع کد تخفیف باسلام+ نحوه استفاده

۱.کد تخفیف باسلام اولین خرید

برای تخفیف گرفتن از باسلام روش های زیادی وجود دارد ، از جمله ای برترین روش ها می توانیم به کد تخفیف ویژه اولین خرید اشاره کنیم که گاها این درصد به ۵۰ درصد هم می رسد. اما باید بدانید که تمامی فروشگاه های اینترنتی در کشور کد تخفیف را دائمی منتشر نمی کنند و برای استفاده از آن محدودیت زمانی و تعدادی قرار می دهند ، به همین دلیل هر بار که قصد خرید از باسلام را داشتید پیشنهاد می کنیم که به سایت مراجعه کنید تا از جدیدترین کد های تخفیف ویژه خرید اول از باسلام مطلع شوید.

۲.کد تخفیف باسلام خرید غیر اول

اما آیا کسانی که یک بار خرید کرده اند دیگر نمی توانند از کد تخفیف باسلام استفاده کنند؟

قطعا که می توانند، همانطور که در بالاتر نیز اشاره کرده ایم شما باید برای دیدن جدیدترین کدهای تخفیف باسلام به سایت مراجعه کنید تا ببینید چه تخفیف های با چه درصد های در حال حاضر فعال هستند تا به صرفه و بهترین آن را انتخاب کنید.

اما به طور کلی سایت باسلام هر بار که کاربر وارد آن می شود یک کد تخفیف از ۴ الی ۸ درصد به وی نشان می دهد که آن هم بدک نیست اما خوب با روش های که در قبل و ادامه به شما آموزش دادیم این درصد ها اصلا چیز خاصی نیستند و شما میتوانید در خریدهای خود از باسلام تخفیفات بسیار بالاتری دریافت کنید.

2 19 - کد تخفیف باسلام 100 درصدی در ویرگول لو رفت+ نحوه خرید رایگان - باسلام

۳.نقش برگردون باسلام

بازی کنید و تخفیف خوبی دریافت کنید ، در بازی نقش برگردون باسلام هر چقدر بهتر بازی کنید کد تخفیف بهتری بدست می آورید. اگر نابغه بازی شوید شاید خرید رایگان هم گیرتان بیاید.

همانطور که در عکس زیر مشاهده می کنید:

3 15 - کد تخفیف باسلام 100 درصدی در ویرگول لو رفت+ نحوه خرید رایگان - باسلام

باسلام نوشته است تخفیف های جذابی در انتظار شماست . روی یکی از کارت ها کلیک کن تا بازی شروع بشه!

پس باید روی یکی از کارت ها کلیک کنید تا بازی شروع شود. که همانطور که در عکس زیر مشاهده می کنید بازی شروع شده است.

4 6 - کد تخفیف باسلام 100 درصدی در ویرگول لو رفت+ نحوه خرید رایگان - باسلام

باید در ذهن خود بخاطر بسپارید که عکس های مشابه کدام اند؟ و هنگامی که باسلام اعلام کرد آن ها را در کمترین زمان انتخاب کنید. هر چه سریع تر و بدون اشتباه تر انتخاب کنید امتیاز بالاتری بدست خواهید آورد.

این بدان معنی است که امتیاز بیشتر تخفیف بیشتری دارید. خبرگزاری بامردم به صورت تستی کمترین نمره ممکن را بدست آورد و تخفیف زیر را بدست آورد.

5 5 - کد تخفیف باسلام 100 درصدی در ویرگول لو رفت+ نحوه خرید رایگان - باسلام

امیدواریم که شما بتوانید تخفیفات بیشتری از این روش بدست آورید.

در این آموزش در خبرگزاری بامردم به شما منابع برتر انتشار کد تخفیف باسلام را معرفی کرده ایم تا بتوانید به جدیدترین و برترین کد های تخفیف باسلام دسترسی داشته باشید.

از شما خواهش مندیم که اگر کد تخفیف باسلام با درصد بالایی بدستتان رسید در پایین این صفحه آن را کامنت کنید. از شما سپاسگزاریم.

خبرگزاری بامردم

  1. ویرا برگ

    ممنون از این اطلاع رسانی. اتفاقا یکی از مشتریان پر طرفدار سایت های تخفیفی هستم و همیشه قبل از خرید به دنبال کد تخفیف چیزی میگردم.
    از سایت های تخفیفی که تا به امروز استفاده کردم سایت ویرا برگ، موپن، تخفیفان بوده.
    مرسی از سایت خوبتون.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.