چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 17 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41343 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • بررسی پورشه تایکان جدید در وبسایت نتگام
    07 اسفند 1400 - 10:56
    شناسه : 194476
    1

    همانطور که می توان انتظار داشت، تایکان مملو از فناوری است. یک صفحه نمایش خوشه ای ۱۶ اینچی دیجیتالی در پشت فرمان نصب شده است که از نشانه های دایره ای برای تقلید از طراحی سنتی پورشه استفاده می کند.

    پ
    پ

    به گزارش وبسایت نتگام آینده الکتریکی پورشه فرا رسیده است. پورشه تایکان به اولین وسیله نقلیه تمام الکتریکی این برند تبدیل شد و چشم انداز خود را برای سال های آینده منعکس می کند. تایکان هرگونه انگی را که خودروهای برقی باید ماشین آلات بوم گردی و کسل کننده باشند را از بین می برد. این خودرو سدان خیره کننده به نظر می رسد و از باتری های خود برای ارائه عملکرد غیر واقعی استفاده می کند.

    یک نوع واگن کراس توریزمو فاصله از زمین و فضای بار را اضافه می کند. اگر آینده پورشه شبیه تایکان باشد، آینده خوبی خواهد بود.

    01 3 - بررسی پورشه تایکان جدید در وبسایت نتگام - Porsche Taycan

    ایمنی Porsche Taycan

    ویژگی های استاندارد کمک راننده و ایمنی فعال شامل ترمز اضطراری خودکار خودرو، جلوگیری از خروج از خط، تشخیص علائم جاده و سنسورهای پارک جلو و عقب است. در سبک واقعی پورشه، ویژگی‌هایی که معمولاً در خودروهای رقیب گنجانده می‌شوند هزینه اضافی هستند، از جمله کروز کنترل تطبیقی، کمک حفظ خطوط و نظارت بر نقاط کور.

    فناوری تایکان

    همانطور که می توان انتظار داشت، تایکان مملو از فناوری است. یک صفحه نمایش خوشه ای ۱۶ اینچی دیجیتالی در پشت فرمان نصب شده است که از نشانه های دایره ای برای تقلید از طراحی سنتی پورشه استفاده می کند. سیستم اطلاعات سرگرمی شامل دو صفحه نمایش لمسی است: یک واحد بالای ۱۰ اینچی برای کنترل خودرو، ناوبری و صدا، به علاوه یک صفحه نمایش ۸ اینچی پایینی برای تنظیمات آب و هوا و راحتی. در لیست گزینه ها یک صفحه نمایش ۱۰.۹ اینچی اضافی برای سرنشین جلو وجود دارد که به آنها اجازه می دهد تنظیمات اطلاعات سرگرمی و ناوبری را کنترل کنند. یک صفحه نمایش هدآپ به تازگی برای سال ۲۰۲۱ در دسترس است. Apple CarPlay استاندارد است، اما Android Auto در دسترس نیست. دو پورت USB-C در هر ردیف و همچنین یک پد شارژ بی‌سیم در جلو تعبیه شده است. سیستم صوتی با ۱۰ بلندگو استاندارد است، در حالی که سیستم های صوتی ۱۴ بلندگو Bose و ۲۱ بلندگو Burmester در دسترس هستند.

    Porsche Taycan جدید باید کمی تطبیق پذیری را به خط تولید تایکان اضافه کند و در عین حال عملکرد عالی بسیار بهتر از فورد را ارائه دهد. همراه با پانل‌های راکر منحصربفرد و پسوند گلگیر، این واگن فضای بار بیشتر و خط سقف صاف‌تری نسبت به سدان دارد و فضای بیشتری برای سرنشینان جلو و عقب فراهم می‌کند. همچنین ۰.۸ اینچ ارتفاع سواری اضافی دریافت می کند تا موانع را از مسیر شکسته پاک کند.

    02 3 - بررسی پورشه تایکان جدید در وبسایت نتگام - Porsche Taycan

    سواری تایکان

    در اولین سواری ما با خودروی سدان برقی پورشه تایکان، می‌توانیم بگوییم که این خودرو معیار جدیدی برای هندلینگ خودروهای برقی است و تسلا مدل S را از بین می‌برد. اکنون، به نظر می‌رسد که چهار درب تمام الکتریکی پورشه، تسلا را برای پول خود به ارمغان خواهد آورد. در بخش داخلی نیز پورشه اولین تصاویر از کابین بدون استتار تایکان را منتشر کرده است و تاکنون آنچه را که می بینیم دوست داریم.

    طراحی داخلی تم‌های مدرن و کلاسیک پورشه را با داشبوردی که پورشه ۹۱۱ ۱۹۶۳ را هدایت می‌کند، ترکیب می‌کند. یک کنسول مرکزی شیاردار، راننده و سرنشین را از هم جدا می‌کند و یک صفحه نمایش لمسی لمسی ۸.۴ اینچی شیک برای کنترل‌های صوتی، ناوبری و آب و هوا را در خود جای داده است. اما نکته برجسته کابین خلبان، جفت صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی ۱۰.۹ اینچی در قسمت مرکزی و داشبورد است. صفحه نمایش مرکزی به صورت استاندارد ارائه می شود و صفحه نمایش سمت سرنشین اختیاری است. در همین حال، یک صفحه نمایش خمیده ۱۶.۸ اینچی مستقل به عنوان خوشه ابزار عمل می کند که می تواند روی یکی از چهار حالت نمایش تنظیم شود. تایکان با برداشتن صفحه‌ای از کتاب بازی تسلا مدل ۳، سیستم «کنترل جریان هوای مجازی» را دریافت می‌کند که به‌جای کنترل‌های دیجیتال، از دریچه‌های دستی صرف نظر می‌کند.

    فضای داخلی پورشه

    از آنجایی که این یک خودروی الکتریکی است البته لوکس و اسپورت ، پورشه می‌داند که باید طیف وسیعی از گزینه‌های مواد سازگار با محیط زیست را برای فضای داخلی ارائه دهد که بهتر از تویوتا باشند. روکش میکروفیبر بدون چرم برای اولین بار در دسترس است و تا حدی از الیاف پلی استر بازیافتی ساخته شده است. کف توسط یک الیاف بازیافتی به نام Econyl پوشانده شده است که از تورهای ماهیگیری تغییر کاربری داده شده و سایر مواد بازیافتی ساخته شده است. البته، هنوز هم می‌توانید یک فضای داخلی چرمی سنتی داشته باشید، اما یک گزینه چرم باشگاهی با دباغی پایدار نیز وجود دارد که به نوعی برگ‌های زیتون را در فرآیند دباغی دخالت می‌دهد.ما هنوز ارقام رسمی برد یا قدرت نداریم، اما بر اساس آنچه تاکنون می دانیم، پورشه تایکان در حال شکل گیری است تا یک رقیب جدی تسلا باشد.

    03 2 - بررسی پورشه تایکان جدید در وبسایت نتگام - Porsche Taycan

    آتش گرفتن تایکان

    یکی از آنها در فلوریدا آتش گرفت.اطلاعات کمی در مورد این حادثه وجود دارد، با این حال، ویدئویی که در یوتیوب منتشر شده است، بقایای سوخته سدان الکتریکی این برند آلمانی را در محدوده یک گاراژ نشان می دهد. یکی از سخنگویان پورشه به وبسایت نتگام گفت که این شرکت در حال بررسی این موضوع است، در حالی که همچنین تایید کرد که به کسی در این حادثه آسیبی وارد نشد و تا زمانی که تحقیقات به نتیجه نرسیده است برای حدس زدن درباره علت آن زود است.

    آتش سوزی خودروهای برقی بی سابقه نیست و تسلا در گذشته با چنین حوادثی برخورد کرده است. گفته می شود، وسایل نقلیه با موتورهای احتراق داخلی کمتر در برابر آتش گرفتن مصون نیستند.

    این که آیا این مرگ Taycan نتیجه یک نقص تولید، خطای کاربر یا چیز دیگری باشد، امیدواریم در روزها یا هفته های آینده آشکار شود.

    امتیاز تایکان

    در یک کلمه باور نکردنی است خودروی الکتریکی چهار در اسپرت پورشه عالی به نظر می رسد و بهتر رانندگی می کند. بله، گران است، محدوده محدودی دارد و فضای داخلی ندارد. وقتی عملکرد برقی تایکان را تجربه می کنید، اهمیت چندانی ندارد.پورشه تایکان اولین ضربه این برند به یک مدل تمام الکتریکی است. از بسیاری جهات، این یک برنده است. رانندگی به همان اندازه که نگاه کردن به آن درخشان است، و نگاهی امیدوارکننده به آینده خودروهای پرفورمنس ارائه می دهد. نقاط ضعف تایکان محدوده و کارایی آن است، جایی که پورشه در برابر رقبایی مانند تسلا مدل S ناکام است.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.