×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

123 1 - تولید محتوای سایت را به چه کسی بسپاریم؟ -

به نظرتان ارزش یک سایت به چیست؟ آیا به طراحی گرافیکی آن است؟ شما آیا به‌خاطر طراحی ظاهری یک سایت از آن به‌عنوان یک منبع استفاده می‌کنید؟ یا اینکه محتوای آن برایتان ارزشمند است؟ در حقیقت ارزش یک سایت، به ارزش محتوای آن است. به همین خاطر تولید محتوا سایت ، مهم‌ترین گام برای بهبود رتبه گوگل محسوب می‌شود. خب با این اوصاف، به نظرتان تولید محتوا سایت باید به عهده چه کسی باشد؟ چطور یک مؤسسه همانند آژانس دیجیتال مارکتینگ می‌تواند در این زمینه به شما کمک کند؟ با ما همراه باشید تا نکاتی بسیار کاربردی در زمینه تولید محتوای سایت را بدانید.

محتوا همیشه پادشاه است

اگر سری به مقالات مختلف در حوزه دیجیتال مارکتینگ بزنید، این عبارت عیناً به چشمتان می‌خورد « محتوا همیشه پادشاه است». همین عبارت به ظاهر ساده، اهمیت محتوا را به‌خوبی نشان می‌دهد. جالب است بدانید با بررسی ترندهای دیجیتال مارکتینگ در سال ۲۰۲۲، متوجه این موضوع می‌شوید که هوش مصنوعی گوگل در سال جاری ارتقاء پیدا کرده است. کسی به‌صورت دقیق درباره الگوریتم جدید گوگل اطلاعی ندارد؛ اما بسیاری بر این باور هستند که در این ارتقاء جدید، تمرکز به‌صورت کامل روی محتوای سایت است. بر اساس الگوریتم گوگل، محتوا باید تخصصی، یکتا و البته معتبر باشد.

گوگل این روزها بسیار هوشمندتر از قبل عمل می‌کند. به همین خاطر به تجربه کاربر اهمیت می‌دهد. خودتان را به جای کاربر بگذارید. فرض کنید که یک عبارت خاص را جستجو می‌کنید و به‌دنبال پاسخ هستید. قطعاً وقت بیشتری در سایتی صرف می‌کنید که باور دارید اطلاعات تخصصی و معتبر را به شما ارائه می‌دهد. گوگل نیز با کمک ابزارهای مختلف این حس رضایت را درک می‌کند. پس برای افزایش ترافیک ارگانیک، علاوه‌بر اصول مختلف دیجیتال مارکتینگ، باید به تولید محتوا سایت خود نیز پایبند باشید. محتوا فوندانسیون اصلی سایت شما به حساب می‌آید.

اصول تولید محتوا چیست؟

23 - تولید محتوای سایت را به چه کسی بسپاریم؟ -

تولید محتوا یکتا و تخصصی اولین گام برای بهبود رتبه گوگل محسوب می‌شود. خب قطعاً شما فقط تنها کسی نیستید که این محتوا را تولید می‌کنید. ممکن است در یک کلید واژه مهم و پرمخاطب، همه‌روزه افراد بسیاری تولید محتوا انجام دهند. پس در گام بعدی، باید اصول تولید محتوا را رعایت کنید. اصول تولید محتوا نکات بسیاری دارد. در وهله اول باید کلیدواژه‌های مهم و مرتبط با کسب‌وکارتان را پیدا کنید. سپس با مدیریت کامل، یک تقویم محتوایی برای تولید محتوا مرتبط با هر کلیدواژه ایجاد نمایید. پس از آن باید برنامه دقیقی برای زمان پست آن‌ها داشته باشید.

در مرحله بعدی باید به ساختار و چهارچوب کلی محتوا دقت کنید. محتوا باید خوانایی مناسبی داشته باشد. تیتربندی و استفاده از جملات کوتاه، بهترین روش برای افزایش خوانایی محسوب می‌شود. در مرحله بعد باید به سئو محتوا دقت داشته باشید. برای مثال باید از یک یا چند کلمه کلیدی مرتبط، با درصد توزیع مناسب در متن استفاده نمایید. موارد مختلفی از جمله استفاده مناسب از تصاویر، ALT تصاویر، Snippet مقاله و … نیز در این زمینه دخیل هستند.

آیا خودمان می‌توانیم تولید محتوا کنیم؟

45 - تولید محتوای سایت را به چه کسی بسپاریم؟ -

تولید محتوا سایت در ظاهر بسیار ساده است؛ اما نیاز به ریزه‌کاری‌های بسیاری دارد. همین ریزه‌کاری‌ها باعث می‌شود تا بهتر دیده شوید و رتبه بهتری پیدا کنید. اگر در زمینه‌ای که فعالیت می‌کنید، تخصص کافی داشته باشید، می‌توانید محتوای یکتا و تخصصی تولید کنید؛ اما باید در زمینه تخصصی تولید محتوای سئو شده نیز اطلاعات به دست بیاورید. همچنین باید قادر به تجزیه و تحلیل کلیدواژه‌های مرتبط با نسبت‌های رقابت مختلف باشید. حداقل بهتر است تا از یک مؤسسه معتبر همانند آژانس دیجیتال مارکتینگ منتوریکس مشاوره بگیرید تا تقویم محتوایی و استراتژی محتوای دقیق پیدا کنید. سپس بر اساس اصول سئو، تولید محتوا سایت را انجام دهید.

تولید محتوا سایت را به چه کسی بسپاریم؟

برخی افراد از نویسندگان به‌صورت مستقل کمک می‌گیرند. این در حالی است که تولید محتوا یک کار تیمی است و از ترکیب استراتژی محتوا، تولید محتوا و انتشار آن در پلفترم‌های مختلف تشکیل می‌شود. اولین بار شرکت‌هایی همانند هاب اسپات در زمینه دیجیتال مارکتینگ به‌صورت تخصصی آغاز به فعالیت کردند. این شرکت‌ها بازاریابی درونگرا را انجام می‌دادند. خوشبختانه این روزها مؤسسات تخصصی بسیاری همانند آژانس دیجیتال مارکتینگ منتوریکس در ایران فعالیت می‌کنند.

مؤسسات دیجیتال مارکتینگ به‌صورت تیمی فعالیت می‌کنند. همواره گروهی مشغول تحقیق در زمینه‌های مختلف بازاریابی دیجیتال هستند. به این ترتیب ترندهای هر سال را می‌دانند و بر اساس همان ترندها پیش می‌روند. نویسندگان متخصص و معتبر نیز با این مؤسسات همکاری می‌کنند تا محتوای یکتا و عالی تولید شود. همچنین تیم متخصص سئو، بر فرآیند استراتژی محتوا و تولید محتوای سئو شده نظارت می‌کنند. پس در نتیجه بهتر است که تولید محتوا را به مؤسسات حرفه‌ای و متخصص باتجربه بسپارید تا از بابت تولید محتوای یکتا، تخصصی و معتبر آسوده خاطر باشید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.