چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41419 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • سود سهام عدالت تا پایان هفته واریز می شود
    15 اسفند 1400 - 9:22
    شناسه : 194815
    0

    معاونت نظارت بر بورس‌ها و ناشران سازمان بورس اوراق بهادار از واریز سود سهام عدالت به حساب سهامداران تا پایان هفته جاری خبر داد.

    پ
    پ

    عدالت - سود سهام عدالت تا پایان هفته واریز می شود - سهام عدالت

    محسن خدابخشی شنبه شب در گفت‌وگویی افزود: از هفت شرکت، یک شرکت سود سهام عدالت را پرداخت کرده و سه شرکت بیش از نیمی از سود سهام را پرداخت کرده‌اند. سه شرکت مخابرات، شرکت گروه مپنا و گروه سیمان دشتستان نیز سود سهام عدالت را واریز نکرده‌اند که مورد قبول نیست و با آنها برخورد می‌شود.

    وی افزود: با توجه به پیگیری انجام شده در این هفته سه شرکت که بخشی از سود را پرداخت نکرده‌اند، بقیه سود را پرداخت می‌کنند و تا اواخر این هفته سود سهامداران عدالت واریز می‌شود.

    خدابخشی تاکید کرد: افراد برای دریافت سود لازم نیست هیچ اقدامی انجام دهند و سودها به حساب آنها واریز می‌شود.

    به گزارش ایرنا، سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد پیشتر از پرداخت سود دارندگان سهان عدالت به روش مستقیم و غیرمستقیم خبر داده و گفته بود: سود سهام عدالت برای سهامدارانی که دارای سهام یک میلیونی هستند، نزدیک به یک میلیون تومان است، اما برای مشمولان دارای سهام ۵٣٠هزار تومان حدود ۵۵٠ هزار تومان سود پرداخت می‌شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.