×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

شماره وکیل خانواده رایگان - شماره وکیل خانواده رایگان - بهترین وکیل خانواده تهران

به دنبال وکیل خانواده خوب در تهران هستید؟ ما بهترین وکیل خانواده تهران را به شما معرفی می کنیم.

اگر در حوزه دعاوی خانواده دچار مشکل شده اید، برای دریافت مشاوره رایگان همین حالا با مجموعه وکالت تهران تماس بگیرید.  ۰۲۱۴۴۲۰۵۹۱۲ و ۰۹۱۹۸۱۸۳۲۸۴

آدرس وب سایت: www. vekalatetehran.com

فراموش نکنید که، مباحث خانوادگی یکی از گرایشات اساسی علم حقوق بوده و به همن دلیل این مباحث نیز در زیر مجموعه امور حقوقی قرار می‌ گیرد با این تفاوت که قوانین خاص مانند قانون حمایت خانواده، قانون اهدای جنین و آیین نامه هایی از این دست این گونه دعاوی را از حقوق خصوصی جدا نموده است. در ادامه بصورت کامل در این مورد صحبت خواهیم کرد.

وکیل خانواده کیست - شماره وکیل خانواده رایگان - بهترین وکیل خانواده تهران

وکیل خانواده کیست

وکیل خانواده به وکلایی گفته می شود که به صورت تخصصی و حرفه ای معمولا در دعاوی خانوادگی همچون طلاق و مهریه و نفقه و حضانت وکالت می کنند . مهم ترین وظایف وکیل خانوادگی این است که برای تحقق عدالت و دفاع از حقوق موکل خود نهایت تلاش خود را به کار گرفته و با صداقت و رعایت اصول اخلاقی تمامی اقدامات لازم به منظور پیروزی در پرونده را انجام دهد.

وظایف وکیل خانواده

نخستین وظیفه وکیل خانواده آن است که به صورت تخصصی از موکل خود در دعاوی خانوادگی دفاع کند ؛ به عنوان مثال اگر خانمی خواهان دریافت نفقه و مهریه و سپس طلاق گرفتن از همسر خود بوده و ضمنا می خواهد همزمان حضانت فرزندش را نیز داشته باشد ، وکیل خانواده باید در کلیه ابعاد این پرونده از موکل خود دفاع نماید و نهایت تلاش خود را برای کسب نتایج مطلوب به کار بندد.

پیگیری پرونده به نحو مطلوب و ارائه آخرین اطلاعات و جزییات مربوط به روند کار پرونده در دعاوی خانوادگی از دیگر وظایف مهم وکیل خانواده است . وکیل خانواده می بایست پس از بر عهده گرفتن پرونده ، در فرصت زمانی معقول و منطقی به سوالات موکل خود در زمینه پرونده پاسخ دهد و روال کار و رای دادگاه را برای موکل تشریح نماید.

در زمینه اخلاقی نیز وکیل خانواده ، در حدود اختیارات وکیل دادگستری موظف به حفظ اسرار مربوط به موکل خود بوده و باید از تبانی با طرف مقابل پرونده خودداری کند . قابل اعتماد بودن وکیل و داشتن انصاف و رفتار صحیح در قبال موکل از دیگر تعهدات وکیل خانواده می باشد.

اما مهم ترین نکته ای که در ارتباط با وکلای خانواده وجود دارد آن است که با توجه به خصوصیت دعاوی خانوادگی و اهمیت حفظ و بقای کانون خانواده ، به ویژه در دعاوی مربوط به طلاق ، وکیل خانواده باید حاکثر توان خود را در جهت ایجاد صلح بین اصحاب دعوا به کار بسته و از تشدید اختلاف میان خواهان و خوانده اجتناب کند و صرفا منافع مالی و مادی خود از پرونده های خانوادگی را مد نظر قرار ندهد.

چگونه یک وکیل خانواده خوب پیدا کنم

پیدا کردن یک وکیل خانواده خوب ، تاثیر زیادی در کسب نتیجه مطلوب در دعاوی خانوادگی دارد و از همین رو ، می بایست قبل از انعقاد قرارداد وکالت ، یک وکیل خانواده خوب پیدا کرد . چرا که اگر وکیل خانواده به صورت تمام و کمال وظایف خود را انجام بدهد ، از تلف شدن وقت و یا تعرفه حق الوکاله وکیل دادگستری پرداخت شده توسط موکل جلوگیری می شود.

رای پیدا کردن یک وکیل طلاق و خانواده خوب و استعلام وضعیت وکیل ، نخستین راهی که وجود دارد آن است که پرس و جو و تحقیق کنیم و در صورتی که دوستان یا آشنایان مان قبلا از خدمات یک وکیل خانواده استفاده کرده اند که از آن راضی بوده اند ، می توان تا حدودی از خوب بودن وکیل خانواده مطمئن شد و قرارداد وکالت منعقد کرد.

در صورتی که وکیل خانواده نشناسیم می توانیم با جستجو در اینترنت ، لیست وکلای استان تهران و سایر استان ها را پیدا کرده و یک لیست از اسامی وکلایی که پیدا کرده ایم تهیه و شماره تماس و آدرس آنها را یادداشت نماییم.

برای پیدا کردن اسامی وکلای پایه یک دادگستری می توان به وبسایت وکالت تهران مراجعه نموده و از میان وکلای قوه قضاییه وکیل خانوادگی انتخاب نمود. البته بهتر است وکلای خانواده ای که انتخاب می کنیم ، در شهر خودمان باشند تا بتوانیم با وی ملاقات کنیم و به صورت حضوری ، موضوع پرونده را برای وی توضیح دهیم . هر چند وکیل تلفنی نیز در بسیاری از موارد می تواند به ما کمک کند.

قبل از اینکه به دفتر وکالت یا موسسه حقوقی مراجعه کنیم ، می توانیم با یک تماس تلفنی با وکلا و شرح مختصر موضوع دعوی خانوادگی برای وی ، از تخصص و تمایل وکیل برای به عهده گرفتن پرونده مطمئن شویم و یا در صورت امکان ، مبلغ حق الوکاله وکیل را نیز از ایشان سوال کنیم و سپس قرار ملاقات برای انعقاد عقد وکالت تنظیم کنیم.

در نهایت ، به آدرس وکیل خانوادگی مراجعه کرده و در صورتی که پس از صحبت های اولیه با وکیل ، از توانایی ، صداقت و تخصص وکیل خانواده مطمئن شدیم ، اقدام به انعقاد قرارداد وکالت نماییم و پس از پرداخت هزینه ها و دریافت برگه وکالت نامه ، امور مربوط به پیگیری دعاوی خانوادگی را به عهده وکیل مربوطه بگذاریم.

اگر در حوزه دعاوی خانواده دچار مشکل شده اید، برای دریافت مشاوره رایگان همین حالا با مجموعه وکالت تهران تماس بگیرید.  ۰۲۱۴۴۲۰۵۹۱۲ و ۰۹۱۹۸۱۸۳۲۸۴

آدرس وب سایت: www. vekalatetehran.com

 

انواع دعاوی خانواده

دعاوی خانوادگی انواع مختلفی دارند که می توان آن ها را به ۱۳ دسته مختلف، طبقه بندی کرد:

  • نامزدی و خسارات ناشی از بهم زدن نامزدی، ازدواج، سن ازدواج، الزام به ثبت ازدواج دائم، اثبات رابطه زوجیت، اخذ اجازه ازدواج دختر، ازدواج مجدد زوج
  • استرداد جهیزیه، تامین دلیل جهیزیه، تامین خواسته جهیزیه
  • مطالبه مهریه، مهرالمثل، ممنوع الخروجی، تامین خواسته و توقیف اموال، اعسار و تقسیط
  • نفقه زوجه، نفقه فرزند، ترک انفاق، تهیه مسکن مستقل، تمکین، نشوز زوجه
  • شروط ضمن عقد، شرط نصف دارایی، اجرت المثل، نحله
  • عسر و حرج زوجه، گواهی عدم امکان سازش، طلاق توافقی، طلاق رجعی، طلاق بائن، طلاق خُلع، طلاق مُبارات، رجوع
  • فسخ نکاح، موارد فسخ نکاح، تدلیس
  • حضانت فرزند، ملاقات فرزند
  • اثبات نسب، نفی ولد، اهدای جنین، فرزند خواندگی
  • حجر، قیومیت، نصب قیم، عزل قیم، رفع حجر، حکم رشد
  • دستور موقت در خصوص دعاوی خانواده
  • امور راجع به غایب مفقودالاثر
  • تغییر جنسیت

در مورد هریک از این دعاوی در انتهای مقاله به اختصار توضیح داده خواهد شد.

مشاوره وکیل خانواده - شماره وکیل خانواده رایگان - بهترین وکیل خانواده تهران

مشاوره وکیل خانواده

وکلای خانواده موسسه وکالت تهران با کنکاش در آرا رویه قضایی و به روز کردن دانسته های تخصصی خود در حوزه دعاوی خانواده، آماده دفاع از شما در هر محمکه و دادگاهی هستند.

توصیه می کنیم هرگز به تجربیات و دانسته های ناقص و پراکنده خود و دیگران اعتماد نکنید و کار را به وکیل پایه یک خانواده بسپارید. شما به سه شکل می توانید از خدمات قضایی دفتر وکالت آوای عدالت پایتخت در سهروردی شمالی و مشاوره بهترین وکیل تهران استفاده کنید.

مشاوره تلفنی وکیل تخصصی خانواده

همانطور که پیش تر توضیح داده شد مشاوره وکیل خانواده بصورت تلفنی در دفتر وکالت تهران رایگان است. البته باید توضیح داد شود که شیوه پاسخگویی و دریافت مشاوره حقوقی رایگان با وکیل خانواده به صورت زیر است.

شما در مورد دعاوی خانوادگی خود با شماره وکیل خانواده تماس گرفته و توضیحات لازم در مورد شیوه پیگیری موضوع و شیوه دریافت مشاوره کامل حقوقی را دریافت خواهید کرد.

پس از این مرحله وابسته به نظر شما از سه روش دریافت مشاوره حقوقی دعاوی خانواگی که در بالا مطرح شد استفاده خواهید نمود.

با توجه به کثرت مراجعات قضایی مربوط به دعاوی خانوادگی، دفتر وکالت تهران فقط پاسخگوی ساکنین استان تهران، و کرج می باشد. بنابراین خواهش می کنیم سایر هموطنان برای استفاده از خدمات وکالت امور خانواده حتما از وکلای شهر خود استفاده نمایند.

مشاوره حضوری وکیل خانواده

توجه فرمایید که دریافت وقت برای مشاوره حضوری با وکیل خانواده در گروه وکلای وکالت تهران، مستلزم پرداخت حق المشاوره وکالت امور خانواده می باشد. خوب است بدانید که از محاسن مشاوره حضوری، استماع کامل تر و دقیق تر پروند قضایی توسط وکیل خانواده خواهد بود و در این صورت وکیل دعاوی خانوادگی با دقت بیشتر بر روی صحبت های مشاوره گیرنده و پرسیدن سوالات متعدد از ایشان و اشراف به موضوع، بهترین راه حل را به موکل ارائه خواهد داد.

مشاوره آنلاین وکیل خانواده

با توجه به شرایط فعلی افرادی که به هر دلیلی تمایلی به مشاوره حضوری ندارند می توانند از خدمات مشاوره آنلاین وکالت امور خانواده استفاده کنند. در این روش پس از پرداخت حق المشاوره وکالت امور خانواده، این امکان برای شما فراهم می شود که بصورت آنلاین امور وکالت خود را طی فرمایید.

مشاوره حقوقی خانواده

به عنوان یک موکل یا وکیل خوب است بدانید که، هیچ وقت به پرونده های خانواده به عنوان یک پرونده حقوقی معمولی نکاه نکنید. چرا که درصورت امکان سازش، عدم برقراری صلح آسیب های جبران ناپذیری را به فرزندان مشترک و حتی خود طرفین و جامعه وارد نماید.

آنچه که تجربه سالها فعالیت در مجموعه وکالت تهران به ما نشان داد است، آن است که اکثر دعاوی خانوادگی می تواند به توافق و سازش زوجین خاتمه یابد. و این موضوع تخصص ماست. برای دریافت مشاوره حقوقی دعاوی خانواده با ما تماس بگیرید. ۰۲۱۴۴۲۰۵۹۱۲ و ۰۹۱۹۸۱۸۳۲۸۴ و یا از خدمات آنلاین مشاوره-حقوقی استفاده کنید.

آدرس وب سایت: www. vekalatetehran.com

وکیل خانواده رایگان - شماره وکیل خانواده رایگان - بهترین وکیل خانواده تهران

وکیل خانواده رایگان

بسیاری از افراد در موقعیت های مختلف مانند دعاوی حقوقی و کیفری مانند دعاوی ارث، مهریه، کلاهبرداری و … به مشاوره حقوقی رایگان نیاز پیدا می‌کنند. ممکن است شما نیز مایل باشید در زمینه موضوع مد نظر خود مشاوره حقوقی رایگان دریافت کنید. عده زیادی از وکلا و مشاوران حقوقی این نوع مشاوره را عرضه می‌کنند. اما آیا به‌عنوان موکل می‌دانید که مشاوره حقوقی مناسب باید به چه شکل ارائه شود؟

  • مشاور حقوقی خوب کسی است که بدون انگیزه مالی و فارغ از این‌که مشاوره حقوقی رایگان ارائه می‌کند یا بابت آن وجهی دریافت می‌کند، مطالب و اطلاعات درستی را به شما منتقل کند. پرونده حقوقی شما باید توسط وی به درستی مورد بررسی قرار بگیرد.
  • یک مشاوره حقوقی رایگان خوب، شامل امکان پیروزی در دادگاه بوده و کارشناس حقوقی به عنوان فرد یا گروه مسلط بر قوانین به شما کمک می‌کند تا شانس پیروزی خود را ارزیابی کنید. مشاورین حقوقی با تکیه بر قوانین و تجربه و تسلطی که بر قوانین حقوقی دارند، در پرونده حقوقی شما به یاری‌تان خواهند آمد.
  • زمانی که یک مشاوره حقوقی رایگان دریافت می‌کنید، فارغ از این‌که موضوع مشاوره شما در زمینه مسائل حقوقی یا کیفری است، مشاور حقوقی شما وظیفه دارد صحیح‌ترین راه را که شامل کمترین خسارت و سریع‌ترین بازدهی است به شما معرفی کند.
  • موسسه حقوقی وکالت تهران همواره آماده است تا با تکیه بر دقیق‌ترین و بروزترین قوانین حقوقی کشور توسط مشاوران حقوقی کارآزموده و وکیل پایه یک دادگستری ، شما را در حل مسئله حقوقی مورد نظرتان یاری کند.

مشاوره حقوقی رایگان شامل چه مواردی می شود؟

همانطور که می دانید هر خدمتی که دریافت می‌کنند در صورتی که از کیفیت بالایی برخوردار باشد به تبع آن دارای هزینه می باشد. معمولاً خدمتی که به رایگان ارائه می شود از طرف دولت انجام می پذیرد یا اینکه برای کسب منافع دیگر ارائه شده است .در سامانه وکالت تهران شما می توانید بدون پرداخت هیچ هزینه ای از مشاوره حقوقی تلفنی رایگان استفاده کنید اما به شرطی که مورده شما شامل موارد زیر باشد :

به هر شخصی فقط یک مشاوره کوتاه داده می‌شود اگر سوال به صورت کتبی در پیج اینستاگرام درج شده اما پاسخ دریافت نکرده‌اید سوال به صورت تلفن پاسخ داده خواهد شد.

چنانچه عنوان شود سوال حقوقی دارم اما کوتاه است و یا اینکه قصد اعلام پرونده داشته باشید وکلا به سوال شما پاسخ می دهند و اگر در خصوص قیمت حق الوکاله سال دارید و یا سایر موارد مشابه به عرفاً مشاوره حقوقی محسوب نمی‌شود و رایگان خواهد بود.

پس چنانچه مشاور حقوقی شما کوتاه و ضروری نیست و مستلزم ارائه توضیحات توسط وکیل است می‌توانید از طریق بخش مشاوره حقوقی تلفنی هزینه مشاوره حقوقی را پرداخت کنید تا قادر باشید از وکلای مجرب خانم و آقا سامانه حقوقی وکالت تهران مشاور حقوقی اخذ کنید.

شماره وکیل خانواده رایگان

شماره وکیل خانوده مجموعه وکالت تهران شامل ۰۲۱۴۴۲۰۵۹۱۲ و ۰۹۱۹۸۱۸۳۲۸۴ است.

وکیل خانواده خانم در تهران

برای بسیاری افراد بخصوص خانم های استفاده از وکیل خانواده خانم در تهران یک نیاز و خواسته ضروری است. ما در مجموعه وکالت تهران با تیم تخصصی خود این نیاز را برطرف کرده ایم. برای مشاهده لیست وکلای خانم وارد صفحه لیست وکلای تهران شده و یا با شماره های ۰۲۱۴۴۲۰۵۹۱۲ و ۰۹۱۹۸۱۸۳۲۸۴ تماس بگیرید.

وکیل خانواده آقا در تهران

برای بسیاری افراد دیگر استفاده از وکیل خانواده آقا در تهران یک نیاز و خواسته ضروری است. ما در مجموعه وکالت تهران با تیم تخصصی خود این نیاز را برطرف کرده ایم. برای مشاهده لیست وکلای آقا وارد صفحه لیست وکلای تهران شده و یا با شماره های ۰۲۱۴۴۲۰۵۹۱۲ و ۰۹۱۹۸۱۸۳۲۸۴ تماس بگیرید.

قیمت وکیل خانواده

به گزارش خبرنگار مهر، در اجرای ماده ۱۹ لایحه قانونی استقلال کانون وکلای دادگستری مصوب ۱۳۳۳ و ماده ۱۸۷ قانون برنامه سوم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران مصوب ۱۳۷۹ و به پیشنهاد کانون وکلای دادگستری مرکز و مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه “آئین‌نامه تعرفه حق‌الوکاله، حق‌المشاوره و هزینه سفر وکلای دادگستری” بالاخره چند روز پیش از سوی رئیس قوه قضائیه ابلاغ شد.

طبق این آئین نامه قرارداد حق‌الوکاله بین وکیل و موکل معتبر است. در صورتی‌که قراردادی در خصوص حق‌الوکاله در بین نباشد، تعیین حق‌الوکاله در مورد وکیل و موکل، محکوم‌علیه، مالیات و سهم کانون، صندوق و سهم مرکز بر اساس این تعرفه خواهد بود. چنان‌چه میزان حق‌الوکاله در قرارداد کمتر از تعرفه موضوع این آئین‌نامه باشد، در مورد محکوم‌علیه مبلغ کمتر ملاک است. همچنین وکیل مکلف است در فرم وکالتنامه مبلغ حق‌الوکاله را درج کند و نباید از عباراتی مانند «طبق تعرفه» استفاده کند. در صورتی که حق‌الوکاله وجه نقد نباشد، وکیل موظف است ضمن درج اصل حق‌الوکاله، معادل ارزش ریالی آن را در وکالتنامه اظهار نماید. چنان‌چه در نتیجه توافق وکیل و موکل و حسب وکالتنامه، مبلغ حق‌الوکاله مازاد بر تعرفه تعیین شده باشد، دادگاه نسبت به محکوم‌علیه تا حداکثر میزان تعرفه موضوع این آئین‌نامه رأی خواهد داد؛ اما مبلغ علی الحساب دریافتی از موکل مبنای ابطال تمبر علی‌الحساب مالیاتی موضوع ماده ۱۰۳ قانون مالیات‌ها، سهم کانون، مرکز و صندوق می‌باشد.

یکی از بندها و مواد مهم این آئین نامه اختصاص به حق الوکاله دعاوی خانوادگی دارد به طوری که طبق تعرفه‌های جدید و برابر با ماده ۱۳ حق‌الوکاله امور حسبی، دعاوی خانوادگی و غیرمالی هم نرخ خودش را دارد به طوری که حق الوکاله و تعرفه مطلق دعاوی خانوادگی یا دعاوی مالی ناشی از زوجیت و هم چنین امور حسبی ۵۰۰ هزار تومان تا ۲۰ میلیون تومان است.

دعاوی که خواسته آن‌ها مالی نیست یا تعیین بهای خواسته به موجب قانون لازم نیست: حداقل مبلغ چهار میلیون ریال و حداکثر مبلغ سیصد میلیون ریال تعیین شده است.

همچنین حق‌الوکاله رسیدگی به دعاوی کیفری هم نرخ خودش را دارد به طوری که جرایم داخل در صلاحیت رسیدگی دادگاه‌های کیفری یک، نظامی یک و دادگاه انقلاب:

جرایم مستوجب مجازات‌های سلب حیات، قطع عضو، حبس ابد یا حبس تعزیری درجه یک: حداقل مبلغ پنجاه میلیون ریال و حداکثر دو میلیارد ریال؛ جرایم مستوجب مجازات‌های تعزیری درجه ۲ و ۳: حداقل مبلغ سی میلیون ریال و حداکثر یک میلیارد ریال و دیگر جرایم: حداقل مبلغ ده میلیون ریال و حداکثر پانصد میلیون ریال است.

در رابطه با جرایم داخل در صلاحیت رسیدگی دادگاه‌های کیفری دو و نظامی دو و اطفال و نوجوانان حق الوکاله ها به شرح زیر تعیین شده است:

جرایم مستوجب مجازات‌های حدود، دیات و تعزیری درجه ۴ و ۵: حداقل مبلغ ده میلیون ریال و حداکثر پانصد میلیون ریال؛

جرایم مستوجب مجازات‌های تعزیری درجه ۶: حداقل مبلغ پنج میلیون ریال و حداکثر سیصد میلیون ریال؛

دیگر جرایم: حداقل مبلغ دو میلیون ریال و حداکثر دویست میلیون ریال.

هزینه وکیل طلاق

با توجه به اینکه برای ارائه دادخواست شما ابتدا باید به دفاتر خدمات قضایی مراجعه نمایید اولین هزینه طلاق توافقی هزینه دادرسی است که از شما دریافت می گردد.

هزینه دادخواست طلاق توافقی در دو بخش قرار می گیرد .

١) هزینه دادخواست طلاق توافقی بر اساس تعرفه های قضایی و حقوقی ثبت حکم طلاق در دفتر طلاق

٢) هزینه وکیل برای طلاق توافقی که طبق توافق طرفین دریافت می گردد .

لیست هزینه کامل با هزینه‌های قضایی

اولین هزینه طلاق توافقی در زمان ثبت دادخواست جهت ارجاع پرونده به دادگاه از طریق دفاتر خدمات قضایی به میزان تقریبی ۱۵۰ الی ۲۰۰ هزار تومان است که به عنوان هزینه دادرسی شناخته می شود.

پس از مشخص شدن شعبه خانواده رسیدگی کننده به پرونده که معمولاً از طریق پیامک به شما اعلام می شود (البته در صورت ثبت نام در سامانه ثنا) با مراجعه به شعبه رسیدگی کننده جهت تکمیل پرونده می بایستی مشاوره داخل مجتمع خانواده و گواهی بارداری انجام شود.

هزینه مشاوره خانواده در هر شهر متفاوت است اما معمولاً بر اساس نرخ مشاوره سال ۱۴۰۰ مبلغی به میزان ۱۰۰ هزار تومان برای هر یک از زوجین دریافت می گردد.

هزینه آزمایشگاه جهت تست بارداری متغیر از ۵۰ تا ۲۰۰ هزار تومان می باشد البته گاها شعبات دادگاه خانواده تست بارداری خارج از دادگاه را نیز می‌پذیرند.

مشاوره داخل دادگاه در خصوص دادخواست طلاق توافقی علاوه بر مشاوره خانواده بهزیستی است در این خصوص وکیل خانواده در جلسه مشاوره دادگاه به جای زوجین می‌تواند حضور داشته باشد.

تعداد جلسه مشاوره داخل دادگاه یک‌مرتبه است.

سایر هزینه طلاق توافقی و هزینه وکیل برای طلاق است حق الوکاله طلاق توافقی برای وکیل خانواده بر اساس آیین‌نامه حق الوکاله و قرارداد طرفین تعیین می گردد مبلغ خاصی ندارد به همین دلیل است که قیمت وکیل در هر شهر و نسبت به هر وکیل متفاوت است زیرا قرارداد فی مابین وکیل و موکل در خصوص هزینه وکیل معتبر و ملاک است.

ما در دفتر وکالت در تهران با توجه به تمرکز در پرونده‌های خانواده و با بهره گیری از وکلای متخصص سعی بر دریافت کمترین هزینه  وکیل طلاق توافقی هستیم و با توجه به شرایط مالی و انصاف قیمت  وکیل برای طلاق به حداقل ممکن و به صورت اقساط دریافت می نماییم.

برای دریافت مشاوره حقوقی رایگان خانواده و هزینه وکیل طلاق می توانید پس از اخذ گواهی عدم امکان سازش طلاق توافقی و قطعیت حکم زوجه یا وکلای زوجین برای مراجعه به دفاتر ثبت طلاق از بین دفاتر طلاق با توجه به ظرفیت پذیرش دفاتر جهت اتمام و اجرای صیغه طلاق اقدام می‌نمایند.

با توجه به محدود بودن تعداد ثبت طلاق در دفاتر ثبت طلاق میزان دریافت حق الثبت رشد چشمگیری داشته که با توجه به انصاف سردفتر به میزان ۸۰۰ الی  و ١٢٠٠ هزار تومان دریافت می شود.

هزینه وکیل برای اجرای مهریه

مهریه و گرفتن آن یکی از رایج ترین دعاوی حقوقی است که در دادگاه ها مطرح می شود از این رو داشتن اطلاعات کافی در مورد قوانین و مقررات حاکم بر مهریه واجب و ضروری است. مطالبه مهریه به عوامل مختلفی بستگی دارد مانند اینکه مهریه عندالمطالبه است یا عند الستطاعه یا اینکه اصلا مهریه ضمن عقد مشخص شده است یا نه علاوه بر این نکات مواردی هم مربوط به قبل از شروع مرحله دادرسی است که خواهان تمایل دارد از آن اطلاع کافی داشته باشد یکی از آنها هزینه گرفتن وکیل مهریه و برآورد مالی این دعواست.

اصولا و طبق روال حق الوکاله وکیل مهریه شامل مرحله اجرا هم می شود و بابت این مرحله هزینه جداگانه ای دریافت نمی شود مگر اینکه در قرارداد خلاف این شرط شده باشد.

باید توجه کنید در مواردی از این دست اینکه قرارداد بسته شده بین طرفین چه شرایطی را در نظر گرفته است بسیار اهمیت دارد به همین دلیل در صورتی که قصد گرفتن وکیل برای مهریه داشتید حتما قرارداد مالی که منعقد می کنید را به درستی مطالعه کنید.

وکیل پایه یک دادگستری خانواده

به دنبال لیست بهترین وکلای وکیل خانواده ایران هستید؟ همین حالا وارد وب سایت وکالت (www.vekalatetehran.com) تهران شده و از لیست بهترین وکلای پایه یک دادگستری خانواده استفاده کنید.

در آن قسمت لیست وکلای خانواده در تهران در اختیار شما خواهد بود.

اگر در حوزه دعاوی خانواده دچار مشکل شده اید، برای دریافت مشاوره رایگان همین حالا با مجموعه وکالت تهران تماس بگیرید.  ۰۲۱۴۴۲۰۵۹۱۲ و ۰۹۱۹۸۱۸۳۲۸۴

آدرس وب سایت: www. vekalatetehran.com

وکیل خانواده در تهران

از بیشترین پرونده های حال حاضر در محاکم قضایی را پرونده های مربوط به خانواده و در رأس آن پرونده های طلاق تشکیل میدهند و هر کدام از زوجین جهت رسیدن به هدف خود و احقاق حقوق کامل خود میبایست با انتخاب وکیلی کاردان و با تجربه این امر را تسریع بخشد.

گروه وکلای وکالت تهران با گردآوری گروهی از با سابقه ترین و متخصص ترین وکلای حوزه ی خانواده و طلاق که سال ها در این حوزه به وکالت پرداخته اند و به تمام زیر و بم قانون در حوزه ی طلاق و دعاوی وابسته به آن همچون مهریه، نفقه و… کاملا تسلط دارند میکوشد تا هدف اصلی وکیل و موکل که احقاق حقوق کامل موکلین در کوتاهترین زمان ممکن است را به دست آورد.

البته لازم به ذکر است که این موسسه تاکنون موارد بسیار متعددی از پرونده های خانواده را به سرانجام رسانده است که در دسترس مراجعین قرار خواهد گرفت.

بهترین وکیل خانواده در غرب تهران

دفتر وکالت تهران شعبه غرب تهران در زمینه های مختلفی به موکلان خود خدمات عرضه می دهد. این دفتر وکالت به عنوان بهترین وکیل غرب تهران در زمینه های نظیر حقوقی، کیفری، خانواده و کار ثبتی، بینش و خبرت خود را در اختیار شما قرار می دهد.

وکیل هایی که در این دفتر نمایندگی به کار مشغول هستند، صفر تا صد پرونده موکل را بر عهده میگرند و تا آخر پرونده از موکلین خود دفاع می کنند. بر روی هر پرونده یک وکیل به فرم تخصصی کار می کند و از تمام روش ها، بینش و خبرت برای به نتیجه رساندن پرونده استفاده می کنند.

شما برای بررسی به پرونده های مختلف خانواده قادر هستید به بهترین وکیل غرب تهران، گروه وکلای وکالت تهران مراجعه کنید.

اگر در حوزه دعاوی خانواده دچار مشکل شده اید، برای دریافت مشاوره رایگان همین حالا با مجموعه وکالت تهران تماس بگیرید.  ۰۲۱۴۴۲۰۵۹۱۲ و ۰۹۱۹۸۱۸۳۲۸۴

آدرس وب سایت: www. vekalatetehran.com

پیشنهاد

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.