پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41445 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • بهترین شرکت های طراحی سایت در ایران
    18 اسفند 1400 - 0:37
    شناسه : 194968
    0

    در این مقاله قصد داریم که بهترین شرکت طراحی سایت در ایران و بهترین شرکت طراحی سایت در تهران را به شما معرفی کنیم و با خدماتی که شرکت های طراحی وب سایت ارائه می دهند آشنا شویم.

    پ
    پ

    شرکت های طراحی سایت در ایران - بهترین شرکت های طراحی سایت در ایران - شرکت طراحی سایت

    شرکت های طراحی وب سایت خدماتی مانند طراحی سایت شرکتی، طراحی سایت شخصی، طراحی سایت خبری، طراحی سایت های فروشگاهی و خدمات دیگری مانند سئو و بهینه سازی صفحات وب سایت، تبلیغات، تولید محتوا و… را نیز به مشتریان خود ارائه می دهند.

    طراحی سایت - بهترین شرکت های طراحی سایت در ایران - شرکت طراحی سایت

    شرکت طراحی سایت

    مجموعه دیجیتال مارکتینگ آریا تهران به عنوان بهترین شرکت طراحی سایت تهران، با بیش از صد ها پروژه انجام شده در زمینه طراحی وب سایت های خدماتی و فروشگاهی و همچنین سئو و بهینه سازی کلمات مهم و کلیدی، آماده انجام پروژه های شما است.

    شما می توانید جهت برقراری ارتباط با این شرکت با شماره تلفن های ۰۲۱۶۶۹۳۱۸۵۷ و ۰۹۱۲۰۱۴۵۰۲۱ و 02166919633 الی 6 تماس بگیرید.

    آدرس وب سایت: www.atgo.ir

    طراحی سایت در تهران - بهترین شرکت های طراحی سایت در ایران - شرکت طراحی سایت

    شرکت طراحی سایت در تهران

    شرکت طراحی وب سایت، شرکت طراحی سایت با نام اختصاریAtgo  از سال ۱۳۸۸ در زمینه طراحی و راه اندازی وب سایت آماده راه اندازی سایت با قیمت مناسب و کیفیت جهانی می باشد. با جرعت می توان گفت که شرکت Atgo یکی از بهترین شرکت طراحی سایت در تهران می باشد.

    تمام استانداردهای جهانی راه اندازی وب سایت در پروژه‌های راه اندازی سایت آریا تهران رعایت شده و در گزارشی جامع به مشتری ارائه خواهد شد.

    پیشنهاد ویژه : برای  سفارش سایت فروشگاهی ارزان در سریع ترین زمان با ما تماس بگیرید.

    طراحی سایت اختصاصی در تهران

    طراحی وب سایت اختصاصی به این صورت است که ابتدا مشتری نیازها و خواسته‌های خود را در مورد سایت مطرح می‌کند.

    به عنوان مثال مشتری از شرکت طراحی سایت در تهران می‌خواهد که یک سایت فروشگاهی که قابلیت فروش آنلاین محصولات را داشته باشد طراحی و پیاده سازی نماید.

    در این حالت شرکت طراحی سایت تمامی خواسته ها و نیازهای مشتری را مورد بررسی قرار می‌دهد و با توجه به حوزه‌ای که مشتری قرار است در آن فعالیت کند، تمامی شرکت ها و وب سایت های رقیب آن حوزه را مورد آنالیز دقیق قرار می‌دهد.

    در مورد ابزارهای سئو و وب‌سایت‌های مانند الکسا و یا Ahref هم می‌توانند برای آنالیز دقیق سایت های رقیب به ما کمک کنند.

    بعد از انجام بررسی‌های انجام شده طراحی وب سایت اختصاصی ام می‌شود و همچنین بهترین سایت های طراحی سایت هم در اختیار مشتری قرار داده می‌شود تا بتوانند ایده های بهتری را برای سایت خود ارائه دهد.

    پیشنهاد ویژه » طراحی سایت ارزان و اختصاصی با 3 ماه پشتیبانی رایگان

    طراحی وب سایت به صورت کاملا اختصاصی و ریسپانسیو شده با رعایت تمامی استانداردهای مربوط به UX و UI ، و با سرعت بهینه سازی شده توسط شرکت طراحی سایت Atgo انجام می شود.

    همانطور که در بخش‌های قبلی هم گفته شد تمامی استانداردهای جهانی راه اندازی وب سایت در پروژه‌های راه اندازی سایت شرکت Atgo رعایت شده و در گزارشی جامع به مشتریان ارائه خواهد شد.

    شما می توانید جهت برقراری ارتباط با این شرکت با شماره تلفن های ۰۲۱۶۶۹۳۱۸۵۷ و ۰۹۱۲۰۱۴۵۰۲۱ و 02166919633 الی 6 تماس بگیرید.

    آدرس وب سایت: www.atgo.ir

    خدمات طراحی وب سایت

    در بهترین شرکت طراحی سایت تهران خدمات ای مانند طراحی سایت ارزان، سئو و بهینه سازی صفحات وب سایت، طراحی سایت خلاقانه و زیبا متناسب با استاندارد های جهانی، طراحی وب سایت به صورت کاملا ریسپانسیو، منظور از ریسپانسیو بودن سایت این است که وب سایت ما در حالت نمایش دسکتاپ، موبایل و تبلت به درستی به کاربر نمایش داده شود.

    این خدمات به شرح زیر است:

    طراحی سایت ریسپانسیو

    طراحی سایت ریسپانسیو برای شما با جدیدترین تکنیک های روز دنیا صورت می پذیرد.مشتریان شما می توانند از طریق هر دستگاهی که به اینترنت متصل می شود با سایت شما ارتباط برقرار کنند و خدمت مورد نظر خود را مشاهده کنند.

    شرکت طراحی سایت ATGO با طراحی سایت ریسپانسیو به شما این اجازه را می دهد که در هر تلفن و لپ تاپ هوشمندی وب سایت خود را بالا بیاورید و پز کسب و کار قدرتمند خود را بدهید.

    بهینه سازی وب سایت در تهران

    بعد از اینکه یک وب سایت برای شما طراحی و پیاده سازی شد در طول زمان سایت شما نیاز به یکسری بهینه‌سازی ها دارد، به عنوان مثال ممکن است که وب سایت نیاز داشته باشد نسخه php آن آپدیت شود، و یا برخی از پلاگین های نصب شده بر روی آن نیاز به بهینه‌سازی و آپدیت داشته باشند.

    خدمات بهینه سازی همه دیگر از خدماتی هستند که بهترین شرکت های طراحی سایت در تهران به شما ارائه می دهند.

    پیشنهاد ویژه: خرید سایت آماده و ارزان و به صورت اختصاصی

    شما می توانید جهت برقراری ارتباط با این شرکت با شماره تلفن های ۰۲۱۶۶۹۳۱۸۵۷ و ۰۹۱۲۰۱۴۵۰۲۱ و 02166919633 الی 6 تماس بگیرید.

    آدرس وب سایت: www.atgo.ir

    مدیریت و پشتیبانی و نگهداری وبسایت

    مدیریت و پشتیبانی و نگهداری وبسایت یکی دیگر از خدمات شرکت طراحی سایت تهران می باشد که این پشتیبانی شامل آپدیت روزانه افزونه ها و یا نسخه وردپرس وبسایت می باشد آپدیت بانک اطلاعاتی وبسایت بکاپ گیری هفتگی از بانک اطلاعاتی و اطلاعات سرور از جمله دیگر خدماتی است که شرکت طراحی سایت ارائه می‌دهد.

    سئو سایت

    یکی از خدمات حرفه ای این مجموعه سئو وب سایت است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص با شماره تماس های مجموعه تما بگیرید.

    تولید محتوا

    یکی دیگر از خدمات حرفه ای این مجموعه تولید محتوای متنی و تصویری است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص با شماره تماس های مجموعه تما بگیرید.

    تبلیغات

    از  دیگر خدمات حرفه ای این مجموعه تبلیغات حرفه ای شامل تبلیغاتی کلیکی، تبلیغات ادوردز، ریپورتاژ و… است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص با شماره تماس های مجموعه تما بگیرید.

    پیشنهاد ویژه: دریافت مشاوره رایگان از شرکت دیجیتال مارکتینگ تهران

    شما می توانید جهت برقراری ارتباط با این شرکت با شماره تلفن های ۰۲۱۶۶۹۳۱۸۵۷ و ۰۹۱۲۰۱۴۵۰۲۱ و 02166919633 الی 6 تماس بگیرید.

    آدرس وب سایت: www.atgo.ir

    سایر خدمات شرکت طراحی سایت آریا تهران

    مواردی هم که در بخش زیر به آنها اشاره می‌کنیم از جمله دیگر خدماتی است که توسط شرکت طراحی سایت ارائه می شود.

    فعال سازی اینماد برای سایت های فروشگاهی و خدماتی

    فعال سازی نماد اعتماد الکترونیک و یا همان اینماد یکی دیگر از خدماتی است که شرکت های طراحی سایت در ایران به مشتریان خود ارائه می دهند.

    ساعت نماد اعتماد الکترونیک همانطور که می دانید بیشتر برای سایت های فروشگاهی استفاده می شود چرا که این سایت ها برای اتصال به درگاه اینترنتی نیاز به فعالسازی اینماد دارد.

    در تعریف Enamad باید گفت که برای راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی شما نیاز به یکسری مجوزها دارید که باید آنها را تهیه کنید یکی از این مجوز ها نماد الکترونیکی یا همان اینماد است.

    اینماد نشانی است که توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیک به کسب و کارهای مجازی ارائه می‌شود.

    و هدف از دریافت اینماد و قرار دادن نشانان در وب سایت‌های اینترنتی جلب اعتماد کاربران است مخصوصاً در سایت های فروشگاهی که کاربران قصد انجام خرید آنلاین و پرداخت وجه به صورت اینترنتی را دارند با مشاهده نماد الکترونیکی می توانند با خیالی آسوده به درگاه پرداخت موجود در وب سایت مراجعه کرده و خرید خود را انجام دهند.

    در واقع می‌توان گفت که دو تا فاکتور مهم برای جلب اعتماد کاربران باید وجود داشته باشد یکی نماد الکترونیک است و یکی هم قفل امنیت صفحات وب یا همان SSL دامنه سایت است که این دو مورد می‌تواند اعتماد کاربران به صفحه را افزایش دهد.

    لوگوی نماد الکترونیک همانطور که می دانید بیشتر مورد استفاده سایت های فروشگاهی می باشد اما سایت های شرکتی و سایت های شخصی هم می توانند از آن استفاده نمایند.

    برای سایت های فروشگاهی که همان‌طور که می‌دانید شما اگر بخواهید سایت خود را به درگاه پرداخت وصل کنید حتماً باید وبسایت شما نماد الکترونیکی یا اینماد داشته باشد و برای سایت های شخصی هم اینماد می تواند این کاربرد را داشته باشد که اگر سایت‌های شرکتی و شخصی بخواهند برای تبلیغات و دریافت بک لینک جهت بهینه سازی سئو وب سایت خود از ریپورتاژ های تبلیغاتی استفاده کنند.

    برخی از وب سایت هایی که کار فروش ریپورتاژ را انجام می‌دهند مانند مشرق نیوز و یا ایسنا یکی از شرایط آن ها جهت ارائه خدمات درج آگهی و تبلیغات این است که وب سایت مورد نظر حتماً باید نماد اعتماد الکترونیکی داشته باشد، در نتیجه اگر شما برای سایت شخصی و شرکتی خود هم بخواهید تبلیغات اینترنتی در سایت های پر ورودی انجام دهید باید نماد الکترونیکی را در وب سایت خود درج نمایید تا این خدمات در اختیار شما قرار گیرد.

    مدیریت صفحات یا برگه ها

    امکان اضافه کردن ویرایش و یا حذف صفحات و برگه های سایت همچنین در صورت نیاز بازیابی صفحات حذف شده و تهیه بکاپ و نسخه پشتیبان از صفحات سایت.

    مدیریت نوشته ها

    امکان افزودن موضوعاتی از قبیل اخبار، مقالات آموزشی در صفحات وبلاگ

    مدیریت منو

    امکان افزودن، ویرایش و حذف منو یا فهرست ها، افزودن لینک ها و امکان افزودن منوهای آبشاری با لینک های چند لایه و امکان درج فهرست ها به سایدبار یا فوتر

    مدیریت فایل‌های چندرسانه‌ای

    امکان افزودن تصاویر، فیلم، فایل های مختلف مانند فایل pdf به صفحات سایت

    مدیریت لینکهای صفحات اجتماعی

    امکان مدیریت صفحات اجتماعی مانند فیسبوک، اینستاگرام، آپارات، یوتیوب، اینستاگرام، توییتر، لینکدین

    مدیریت کاربران

    امکان ثبت نام و مدیریت کاربران با نقش های متفاوت به عنوان مدیر سایت، نویسنده، ویرایشگر، مدیر فروشگاه

    مدیریت افزونه ها

    برای افزایش امکانات مورد نظر وب سایت آموزش مدیریت انواع افزونه ها به شما ارائه می شود، همچنین تمامی افزونه های مورد نیازی که وبمستران atgo بر روی سایت شما نصب می کند به صورت کامل بهینه سازی شده ۱۰ تا در عملکرد فنی و سرعت صفحات سایت شما خللی ایجاد نشود.

    سایت چند زبانه

    برای آن دسته از از شرکتها و سازمانهایی که نیاز به سایت چند زبانه دارند این خدمت ارائه می شود.

    شما می توانید جهت برقراری ارتباط با این شرکت با شماره تلفن های ۰۲۱۶۶۹۳۱۸۵۷ و ۰۹۱۲۰۱۴۵۰۲۱ و 02166919633 الی 6 تماس بگیرید.

    آدرس وب سایت: www.atgo.ir

    شرکت طراحی سایت و سئو سایت در تهران

    بعد از اینکه یک وب سایت کاملاً اختصاصی و حرفه‌ای مطابق با تمامی استانداردهایی که در بخش‌های قبلی در مورد آنها صحبت کردیم برای شما طراحی و پیاده سازی شد حالا نوبت به آن رسیده که صفحات وب سایت شما برای موتورهای جستجو سئو و بهینه سازی شود.

    بهترین شرکت طراحی سایت در ایران مطابق با جدیدترین آپدیت ها و الگوریتم های منتشر شده از سوی موتورهای جستجو صفحات وب سایت شما را سئو و بهینه سازی می کند.

    ما انواع وب سایت های زیر را می سازیم:

    طراحی سایت فروشگاهی در تهران

    وب سایت های فروشگاهی وب سایت هایی هستند که در آنها امکاناتی در نظر گرفته شده است تا یک کاربر بتواند بدون نیاز به مراجعه حضوری و با پرداخت آنلاین محصول مورد نظر خود را خریداری نماید.

    مزیت داشتن یک وب سایت فروشگاهی این است که شما می توانید محصولات خود را به سراسر دنیا عرضه کنید فقط کافیست که یک سایت اختصاصی و حرفه‌ای را برای فروشگاه اینترنتی خود طراحی و پیاده سازی نمایید و آن را به یک درگاه پرداخت اینترنتی متصل کنید.

    سایت فروشگاهی سایتی است که بتواند محصولات یک فروشگاه اینترنتی را در صفحات مختلف خود به کاربران ارائه دهد.

    در سایت های فروشگاهی باید تمامی محصولات به صورت کامل تعریف شوند و ویژگی ها و خصوصیات و قیمت محصولات نیز در دسترس کاربران قرار گیرد.

    همچنین باید در یک وب سایت فروشگاهی امکانی فراهم باشد که کاربر پس از آنکه محصول مورد نظر خود را انتخاب نمود که بتواند با انتخاب دکمه پرداخت به درگاه پرداخت اینترنتی متصل شده و به راحتی مبلغ مورد نظر برای محصول خود را پرداخت نماید.

    فروشگاه مورد نظر موظف است که در اسرع وقت محصول خریداری شده را به دست کاربران برسانند.

    در یک وب سایت فروشگاهی باید علاوه بر ویژگی ها و مشخصات محصول نظرات کاربرانی که قبلا محصولات را خریداری کردند نیز درج شده باشد تا کسی که قصد خریداری یک محصول را از فروشگاه اینترنتی دارد بتواند از نظرات و تجربیات دیگران هم استفاده نماید.

    مزایای طراحی وب سایت فروشگاهی چیست

    اگر بخواهیم به صورت کاملا خلاصه و مفید مزیت داشتن یک سایت فروشگاهی را بیان کنیم باید بگوییم که با توجه به دوره ای که ما الان در آن زندگی می کنیم دیگر وقت آن رسیده که شما از از بازار سنتی و تبلیغات میدانی دست بکشید و خدمات محصولات و کالاهای خود را به صورت گسترده به مردم معرفی کنید.

    یکی از بهترین ابزارهایی که می تواند در این امر به شما کمک کند این است که شما بتوانید با طراحی وب سایت فروشگاهی قدرتمند تمامی محصولات خود را به کاربران اینترنتی در سراسر دنیا معرفی نمایید.

    البته نکته بسیار مهمی که در طراحی وب سایت فروشگاهی بسیار حائز اهمیت است این است که تنها ساختن یک سایت فروشگاهی کافی نیست بلکه در زمان ساخت وب سایت فروشگاهی تمامی صفحات باید با توجه به جدیدترین الگوریتم های موتورهای جستجو بهینه سازی شوند تا خدمات فروشگاه اینترنتی شما بتوانند در صفحه اول موتور جستجوگر گوگل در دسترس کاربران اینترنتی قرار گیرند.

    امکانات سایت های فروشگاهی

    سایت فروشگاهی همانند هر کدام از سایت ها باید دارای امکانات منحصر به فردی باشند تا کاربران اینترنتی بتوانند به راحتی از خدمات آنها استفاده نمایند.

    و محصول مورد نظر خود را خریداری کنند این امکانات شامل موارد زیر است :

    • تعریف بی نهایت محصول به صورت ساده یا متغیر
    • دسته بندی و برچسب گذاری محصولات جهت ایجاد مسیرهای دسترسی آسان
    • بارگذاری تصاویر شاخص گالری تصاویر
    • اطلاعات جانبی محصول و مشخصات فنی محصول
    • تعریف محصولات متغیر و گزینه های انتخابی گوناگون برای هر محصول
    • قیمت گذاری محصولات و اعمال تخفیف بر روی هر محصول به صورت جداگانه با قابلیت زمانبندی دوره ای
      امکان ایجاد کد تخفیف برای برخی از محصولات ویژه
    • نمایش پرفروش ترین محصولات، محصولات ویژه،  پیشنهادات ویژه، محصولات دارای تخفیف
    • عضویت آسان کاربران در سایت و همچنین ایجاد سطوح دسترسی برای کاربران مختلف
      داشتن امکاناتی برای روش های پرداخت گوناگونی شامل کارت به کارت،پرداخت آنلاین، و پرداخت در محل
    • امکان ارسال دیدگاه کاربران مختلف و همچنین مشاهده نظرات کاربرانی که قبلا یک محصول خریداری کردند
    • امکان جستجو در محصولات بر اساس نام و دسته بندی های تعریف شده

    طراحی وب سایت آموزشی

    یکی دیگر از خدمات بهترین شرکت طراحی سایت ایران یعنی www.atgo.ir ساخت وب سایت های آموزش آنلاین حرفه ای است. برای کسب اطلاعات بیشتر وارد لینک بالا شده و از نمونه سایت های ساخته شده دیدن کنید.

    پیشنها مطالعه: اگر قرار است در مجموعه آموزش خود دوره های آنلاین برگزار کنید، حتما مقاله گوگل میت چیست را مطالعه کنید.

    شما می توانید جهت برقراری ارتباط با این شرکت با شماره تلفن های ۰۲۱۶۶۹۳۱۸۵۷ و ۰۹۱۲۰۱۴۵۰۲۱ و 02166919633 الی 6 تماس بگیرید.

    آدرس وب سایت: www.atgo.ir

    طراحی سایت خدماتی

    ممکن است که شما یک تعمیرکار لوازم خانگی و یا یک تعمیرکار خودرو باشید، کتاب خواهید در وبسایت خود یک سری آموزش‌ها به کاربران خود ارائه دهید، و یا یک وب سایت اطلاع رسانی داشته باشید و بخواهید یک سری اخبار و مقالات را به کاربران اینترنتی ارائه دهید، موارد ذکر شده از جمله کارهایی است که یک وب سایت خدماتی به کاربران خود ارائه می دهد.

    از سایت های خدماتی همانند سایت های شرکتی و سایت های فروشگاهی باید کاملاً خلاقانه و به صورت حرفه‌ای طراحی و پیاده سازی شوند و در آنها راه های ارتباطی مناسبی جهت برقراری ارتباط هرچه سریعتر کاربران با تیم پشتیبانی وب سایت خدماتی باید در نظر گرفته شود.

    طراحی سایت شرکتی

    طراحی و پیاده سازی وب سایت های شرکتی یکی دیگر از خدماتی است که شرکت‌های طراحی وب سایت در تهران به مشتریان خود ارائه می دهند.

    سایت های شرکتی با ارائه معرفی خدمات و محصولات یک شرکت به کاربران طراحی و پیاده سازی می شوند.

    بهترین شرکت های طراحی سایت در ایران باید این نکته مهم را مد نظر داشته باشند که برای طراحی و پیاده سازی وب سایت های شرکتی فرایند انجام این کار را به گونه‌ای جلو ببرند که این شرکت‌ها بتوانند به‌خوبی معرف برند و خدمات و محصولات یک شرکت و یا یک سازمان باشند.

    شرکت طراحی سایت تهران بعد از از انجام مراحل زیر یک وبسایت شرکتی زیبا و شکیل را برای شما طراحی می کند :

    بررسی های اولیه

    بهترین شرکت طراحی سایت تهران برای درک ذهنیت مورد نظر شما و دلیل راه اندازی یک وب سایت شرکتی با برگزاری جلسات طوفان ذهنی تمام موارد مورد نظر را بررسی خواهد کرد و بهترین تصمیم را خواهد گرفت.

    برنامه ریزی پروژه

    قبل از شروع پروژه برنامه‌ریزی دقیقی از نحوه انجام کار به شما ارائه می شود که به طور کامل در جریان نحوه راه اندازی وب سایت خود باشید و بتوانید همگام با ما آن را مورد بررسی قرار دهید.

    طراحی وب سایت شرکتی توسط بهترین شرکت طراحی سایت

    در گام بعدی برای راه اندازی وب سایت ابتدا طراحی ساختار اولیه آن توسط تیم شرکت طراحی سایت به بهترین شکل انجام می‌شود و بعد از تایید شما ساخت سایت طبق آن طرح اولیه شروع می‌شود.

    در این مرحله ضروری است که شما تمامی مواردی که در ذهن دارید را به متخصصین شرکت طراحی سایت بگویید تا آنها بتوانند با بررسی تمام جوانب زیرساخت‌های اولیه ثالث را به خوبی و با رعایت تمامی استانداردها طراحی و پیاده سازی نمایند.

    شروع فرایند ساخت سایت

    این متخصص شرکت طراحی سایت پس از دریافت اطلاعات اولیه از شما و بررسی تمام رقبای شما که در حوزه مورد نظر شما فعالیت می کنند اقدام به ساخت سایت می کنند و تیم توسعه و برنامه نویسی شرکت طراحی سایت تضمین می کند که وب سایت شما را با استراتژی فروش بیشتر و ساختاری ایده‌آل راه اندازی نماید.

    رونمایی از ساخت

    پس از اینکه وب سایت شرکتی شما طراحی و ساخته شد متخصص شرکت طراحی سایت یک نمونه اولیه از آن را به شما نشان می‌دهد و این تیم تضمین کیفیت قبل از تاریخ راه‌اندازی یک آزمایش کامل بر روی وب سایت شرکتی انجام می دهد و سپس پس از تایید وبسایت شما رونمایی خواهد شد.

    مشکلات احتمالی آینده

    بهترین شرکت طراحی سایت در تهران از آنجا که طبق تجربیات قبلی می داند که در آینده ممکن است مشکلاتی به وجود آید به همین دلیل سه ماه پشتیبانی رایگان را ضمیمه قراردادهای طراحی وبسایت می کند تا در صورت بروز هرگونه مشکل متخصصین این مجموعه در کنار شما باشند و بتوانند سایت شما را به موقع تحویل دهند و مشکلات احتمالی آن را در آینده برطرف کنند.

    تیم تعمیر و نگهداری شرکت طراحی سایت برای اطمینان از عملکرد بهینه وب سایت به کار خود در پشت صحنه ادامه خواهد داد تا در صورت بروز هر گونه مشکل همان لحظه برطرف شود.

    شما می توانید جهت برقراری ارتباط با این شرکت با شماره تلفن های ۰۲۱۶۶۹۳۱۸۵۷ و ۰۹۱۲۰۱۴۵۰۲۱ و 02166919633 الی 6 تماس بگیرید.

    آدرس وب سایت: www.atgo.ir

    طراحی وب سایت شخصی

    طراحی از ساخت وب سایت های شخصی یکی دیگر از خدماتی است که شرکت طراحی سایت در تهران به شما ارائه می دهد.

    سایت‌های شخصی می‌تواند با هدف معرفی یک شخص و یا یک برند طراحی و پیاده سازی شود.

    در ابتدا تصور شود که سایت‌های شخصی بیشتر به درد افرادی می خورد که چهره هستند به عنوان مثال یک بازیگر و یا یک فوتبالیست می‌تواند یک سایت شخصی داشته باشد.

     البته این دیدگاه در ابتدا درست است ولی خیلی از افراد دیگر هم که چهره نیست نمی‌توانند برای خود یک سایت شخصی داشته باشند و در این وبسایت شخصی به معرفی برند یا محصول خود بپردازند و یا اینکه به عنوان مثال یک شخصی که در حوزه آموزش فعالیت می‌کند می‌تواند با داشتن یک وب سایت شخصی آموزش های خود را به کاربران اینترنتی معرفی نماید.

    و یا به عنوان مثال یک وکیل می تواند با داشتن یک وب سایت شخصی که یک شرکت طراحی سایت معتبر برای آن طراحی و پیاده سازی می کند خدمات خود را به کاربران معرفی کند و یا یک سری مشاوره ها در وب سایت شخصی خود به کاربران اینترنتی ارائه دهد.

    شما می توانید جهت برقراری ارتباط با این شرکت با شماره تلفن های ۰۲۱۶۶۹۳۱۸۵۷ و ۰۹۱۲۰۱۴۵۰۲۱ و 02166919633 الی 6 تماس بگیرید.

    آدرس وب سایت: www.atgo.ir

    طراحی وب سایت چند زبانه

    طراحی و پیاده سازی وب سایت های دوزبانه یا چند زبان هم یکی دیگر از خدماتی است که می‌تواند توسط شرکت طراحی وب سایت به شما ارائه شود.

    سایت های چند زبانه یا دو زبان مختص آن دسته سازمان‌های و یا شرکت‌هایی هستند که مخاط بینی را از سراسر دنیا دارند، به عنوان مثال سایتی مانند سایت آمازون می تواند خاصیت چند زبانه را داشته باشد.

    شرکت های طراحی وب سایت در ایران در زمان طراحی و پیاده سازی وب سایت های دو زبانه و یا چند زبانه باید این نکته را مد نظر داشته باشند که کار ترجمه تمامی صفحات با دقت و به درستی انجام شده و همچنین سوئیچر های انتخاب زبان بخش های مختلف وب سایت اعم از هدر، فوتر، بلاگ مقالات، دسته بندی ها، بلاگ محصولات، دسته بندی محصولات و غیره در اختیار کاربر باشد تا کاربران وبسایت های چند زبان یا دو زبانه به راحتی بتوانند زبان مورد نظر خود را انتخاب نمایند همچنین این گونه وب سایت ها باید توسط شرکتهای طراحی سایت کاملا بهینه و با سرعت لود مناسب طراحی شوند.

    همچنین فرایند سئو و بهینه سازی هم باید بر روی صفحات مختلف سایت های چند زبانه توسط شرکت های طراحی سایت برای زبان های مختلف انجام شود.

    در سایت های وردپرسی شما می توانید با کمک گرفتن از از افزونه یا Plugin اقدام به ساخت سایت چند زبانه نمایید.

    همانطور که می دانید افزونه ها یکسری قابلیت ها یا امکانات را به سایت ما اضافه می کنند، به همین منظور در این بخش قصد داریم افزونه ای به نام WPML را به شما معرفی کنیم.

    شما با کمک افزونه WPML  می توانید سایت خود را به هر زبانی که می خواهید ترجمه نمایید، که در ادامه فیلم آموزش استفاده از این افزونه کاربردی در اختیار شما قرار داده شده است.

    برای ساخت و طراحی سایت چند زبانه نیاز است که یکسری اصول و نکات مهمی را در نظر گرفت.

    در ابتدا این مورد را باید در نظر گرفت که روش های انجام طراحی سایت چند زبان بسته به نیاز صاحبان وب سایت می تواند متفاوت باشد و به طور کلی می توان وب سایت چند زبانه را به این صورت تعریف کرد که سایتی است که محتوای آن به چند زبان مختلف قابل خواندن و نمایش داده شدن باشد.

    در این بخش نکات مهمی را که برای طراحی سایت چند زبانه باید رعایت کنیم را مورد بررسی قرار می دهیم.
    در گام اول شروع به ترجمه نمایید :

    همانطور که می دانید شما زمانی که یک سایت را به صورت فارسی می سازید اگر بخواهید آن را به زبان دیگری هم در دسترس کاربران اینترنتی قرار دهید باید تمامی صفحات آن را ترجمه نمایید، پس تمامی محتوای درج شده در سایت را به صورت دقیق و با رعایت تمام اصول و قواعد نگارشی ترجمه کنید، چرا که این بخش یکی از نکات مهم است مربوط به کار شما می باشد.

    فعال سازی سوییچر زبان

    یکی دیگر از نکات مهمی که در زمان طراحی و ساخت سایت های چند زبانه و دو زبان باید رعایت کنید این است که این امکان را در سایت به وجود آورید که کاربری که وارد صفحه می شود خودش بتواند زبان مورد نظر را انتخاب کند.

    یعنی با قرار دادن سوئیچر زبان در بخش های مختلف وب سایت، همانطور که در فیلم آموزش هم مشاهده کردید امکان انتخاب زبان مورد نظر را به کار دهید، این مورد می تواند باعث تعامل بیشتر کاربران با صفحات سایت شما شود.

    ریدایرکت کردن

    در بسیاری از وب سایت ها کاربران اگر در صفحات داخلی باشند پس از تغییر زبان به صورت خودکار به صفحه اصلی منتقل می شود که این موضوع می‌تواند باعث سردرگمی آنها شود و جهت پیدا کردن مجدد صفحه قبلی باید به دردسر بیفتند.

    راست چین و چپ چین

    همانطور که می‌دانید زبان فارسی برخلاف زبان‌های لاتین مانند انگلیسی از راست به چپ نوشته می شود و به همین دلیل زمانی که زبان دوم سایت که یکی از زبان‌های لاتین باشد که به صورت چپ چین هستند نیاز است شکل قالب برای زبان دوم به صورت قرینه در آید.

    محتوای تکراری

    محتوای تکراری یکی از مشکلاتی است که در طراحی سایت های چند زبانه و دو زبانه که تفکیک جغرافیایی نیز در آن لحاظ شده به وجود می آید.

    و این مسئله موتورهای جستجو را دچار سردرگمی می‌کند که برسه روی سایت تاثیر منفی خواهد داشت.
    برای جلوگیری از این مشکل ما یک تکه کد html در این صفحه قرار داده ایم که این کد برای ربات های موتور جستجوگر گوگل مشخص می کند که محتوای این صفحه یکسان و مرتبط با یکدیگر می باشد.

    کد زیر به ربات های موتور جستجوگر گوگل می گوید که هدف سایت مشتریان انگلیسی‌زبان ساکن انگلستان هستند و همچنین مشخص می کند که دو نوع دیگر از همین محتوا و به صورت تقریبا یکسان در سایت وجود دارد که یکی برای به عنوان مثال کاربران ایالات متحده (US) و دیگری برای کاربران استرالیا (AU) طراحی شده است.

    طراحی وب سایت خبری

    وبسایت های خبری یک نمونه دیگر از وبسایت‌های هستند که توسط بهترین شرکت طراحی سایت تهران برای شما طراحی و ساخته می شوند.

    وبسایت های خبری با هدف پوشش انواع اخبار سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، هنری و غیره به مخاطبین خود فعالیت می‌کنند.

    و همانطور که شما می دانید هدف از طراحی وب سایت خبری این است که یک بستر آنلاین ایجاد شود تا بتوان در آن خبرهای روز و آپدیت شده را در حوزه‌های مختلف در دسترس مردم قرار داد.

    همچنین همانطور که میدانید معمولا وبسایت های خبری دارای ورودی بسیار بالا و درآمدزایی بسیار خوبی هستند و دلیل این امر هم این است که معمولا اخبار منتشر شده در سایت های خبری دارای حجم بالایی از محتوا می باشد که این مورد بسیار مورد تاکید خزنده های گوگل که صفحات وب سایت شما را ایندکس می کنند می باشد، و کمک می کند که اخبار درج شده در وب سایت شما به سرعت در صفحه اول گوگل دیده شود.

    و زمانی هم که ورودی وب سایت خبری شما بالا برود شما می توانید با گرفتن تبلیغات و آگهی های مختلف از دیگر وبسایت ها و سایر شرکت ها و سازمان ها درآمدزایی مطلوبی را برای وب سایت خود داشته باشید.

    به همین دلیل است که امروزه همه در فکر راه اندازی یک وب سایت خبری برای خود هستند.

    برای این که شما یک سایت خبری پربازدید و پروری داشته باشید باید ابتدا آن را در یک قالب کاملا بهینه سازی شده طراحی و پیاده سازی نمایید، و سپس با یادگیری فرایند سئو و بهینه سازی وب سایت تکنیک های مختلف SEO را اعم از سئو داخلی و سئو خارجی را در صفحات مختلف آن پیاده سازی نمایید.

    و برای کسب درآمد فوق‌العاده با خرید سایت خبری شما مستلزم سئو و بهینه سازی خدمات خود هستید.

    پس از آنکه صفحات خود را برای موتورهای جستجو بهینه سازی کردید می توانید تبلیغات سازمانها و شرکتهای مختلف را در وب سایت خود درج کرده و بابت این کار از آنها هزینه بگیرید.

    سایت های خبری هم مانند دیگر وبسایت ها امکانات منحصر به فردی را دارند که باید در زمان طراحی و پیاده سازی آنها به این ویژگی‌ها توجه ویژه ای شود.

    اولین ویژگی که در مورد سایتهای خبری باید به آن توجه کرد این است که این گونه سایت ها باید دارای دسته بندی مخصوصی باشند.

    طبیعتا دسته بندی که برای این سایتها در نظر گرفته می شود در چند حوزه مختلف مانند اخبار ورزشی، اخبار سیاسی، اخبار اقتصادی، اخبار اجتماعی، اخبار هنری، و غیره در نظر گرفته می‌شود که باید برای هر یک از این دسته بندی ها یک قالب روانشناسی شده متناسب با نیاز و سلیقه مخاطبین هریک از این حوزه‌ها طراحی و پیاده سازی شود.

    مهم ترین ویژگی های یک سایت خبری خوب عبارت است از

    • سرعت لود و بارگذاری مناسب
    • آپدیت کردن دائمی مقالات منتشر شده در سایت خبری
    • انتشار اخبار درست و اجتناب از بزرگنمایی و دروغگویی
    • نمایش تاریخ و ساعت انتشار خبرها چرا که این مورد برای مخاطبین بسیار حائز اهمیت است
    • ایجاد راه دسترسی مناسب برای شبکه های اجتماعی
    • ایجاد ساختار لینک دهی به سایر اخبار مرتبط
    • در نظر گرفتن بخشی به عنوان بخش نظرات در سایت خبری
    • دسته‌بندی منظم اخبار
    • پاسخ دهی منظم به سوالات و نظرات کاربران وب سایت

    شما می توانید جهت برقراری ارتباط با این شرکت با شماره تلفن های ۰۲۱۶۶۹۳۱۸۵۷ و ۰۹۱۲۰۱۴۵۰۲۱ و 02166919633 الی 6 تماس بگیرید.

    آدرس وب سایت: www.atgo.ir

    طراحی وب سایت پزشکی  

    وب سایت های پزشکی هم یکی دیگر از وب‌سایت‌های هستند که توسط بهترین شرکت های طراحی سایت در ایران طراحی و پیاده سازی می شوند.

    و همانطور که اطلاع دارید وبسایت های پزشکی این امکان را برای مخاطبین خود فراهم می‌کنند که افراد مختلف بتوانند به صورت آنلاین و بدون نیاز به مراجعه حضوری برای خود نوبت رزرو کنند.

    پس امکان رزرو نوبت آنلاین یکی از ویژگی های مهمی است که حتماً سایت های پزشکی باید در بستر خود این قابلیت را داشته باشند.

    وب سایت های پزشکی امروزه یک نیاز مبرم برای اکثر ساختمان های پزشکانی که در نقاط مختلف شهرهای ایران وجود دارند می باشد.

    مخصوصاً با شیوع ویروس کرونا که خیلی از مردم امکان مراجعه حضوری به درمانگاه‌ها و بیمارستان‌ها را ندارند با وجود وب سایت های پزشکی آنها به راحتی می‌توانند به صورت آن‌لاین برای خود نوبت رزرو کنند و بدون نیاز حضوری می‌توانند از طریق وب‌سایت پزشکی با پزشک متخصص خود در ارتباط باشند و از پزشک خود مشاوره آنلاین دریافت کنند.

    همچنین در وب سایت های پزشکی این امکان وجود دارد که پزشک برای بیمار خود به صورت آنلاین نسخه اینترنتی تجویز نماید.

    خوشبختانه امروز هم که دیگر با قانون جدیدی که در کشور ما تصویب شده است نیازی به دفترچه های بیمه تامین اجتماعی نیست و مردم می‌توانند با کد ملی خود از طریق سایت های پزشکی با پزشک مورد نظر خود در ارتباط باشند و حتی داروهای خود را نیز از طریق کد ملی به صورت آنلاین سفارش دهند.

    شرکت های طراحی وب سایت می بایست امکانات زیر را در زمان طراحی و ساخت سایت پزشکی در نظر داشته باشند :

    • امکان پرداخت آنلاین حق ویزیت
    • امکان مشاوره رایگان و یا هزینه‌ای
    • قابلیت رزرواسیون و تعیین وقت ویزیت
    • مشخص کردن مکان دقیق مطب با استفاده از سرویس گوگل مپ
    • درج و نمایش پرونده‌های بیماران توسط پزشک
    • پیاده سازی سیستم چت آنلاین و ارتباط تصویری پزشک و بیمار

    طراحی سایت هتل

    طراحی وب سایت هتل یکی دیگر از خدمات شرکت های طراحی سایت در تهران است که این وبسایت‌ها امکان رزرو اتاق به صورت آنلاین را برای کاربران خود فراهم می‌کند.

    عکس در هتلها و مسافرخانه ها و مراکز اقامتی در سراسر کشور نیازمند یک وب سایت اختصاصی و حرفه‌ای هستند که در آن قابلیت رزرواسیون به صورت اتوماتیک وجود داشته باشد پس شرکت های طراحی سایت در تهران و در دیگر نقاط ایران می‌توانند یک سایت اختصاصی و حرفه‌ای را برای هتل ها و مراکز اقامتی طراحی و پیاده سازی کنند.

    یکی از مهمترین ویژگی هایی هم که یک وب سایت مخصوص هتل و یا مراکز اقامتی باید داشته باشد این است که دارای یک سرور قدرتمند باشد چرا که معمولاً ورودی این وبسایت آن مخصوصاً در ایام تعطیلات و ایام عید نوروز بسیار بالاست و در اینجاست که یک سرور قدرتمند باید باشد که در زمان ورود کاربران مختلف انجام رزرواسیون در وب‌سایت خللی ایجاد نشود.

    همچنین بحث پشتیبانی وب سایت های هتل هم یکی دیگر از مباحث مهمی است که شرکت طراحی سایت باید از پس پشتیبانی این گونه سایت ها برآید.

    شما می توانید جهت برقراری ارتباط با این شرکت با شماره تلفن های ۰۲۱۶۶۹۳۱۸۵۷ و ۰۹۱۲۰۱۴۵۰۲۱ و 02166919633 الی 6 تماس بگیرید.

    آدرس وب سایت: www.atgo.ir

    طراحی وب سایت املاک

    طراحی وب سایت املاک من یکی دیگر از خدمات شرکت طراحی سایت است.

    وب سایت املاک مکه توسط شرکت های طراحی سایت در تهران طراحی و پیاده سازی می شود باید دارای یکسری قابلیت های خاص باشد که کاربران به راحتی بتوانند در آن فعالیت کند از جمله قابلیت هایی که باید توسط شرکت طراحی سایت برای یک وب سایت املاک در نظر گرفته شود این است که این گونه وب سایت ها باید امکان مشاهده تصاویر و جزئیات هر کدام از ملکا در مناطق مختلف تهران و دیگر نقاط ایران را داشته باشند و همچنین قابلیت ثبت املاک و جزئیات کامل برای این وب سایت ها وجود داشته باشد.

    درج قیمت برای خانه های استیجاری و دیگر خانه ها نیز از جمله ویژگی هایی است که باید یک وب سایت املاک داشته باشد و باید بتواند به صورت به روز با توجه به تورم موجود در کشور قیمت‌ها را به کاربران ارائه دهد و همچنین امکان ایجاد جستجوی سریع در وب سایت برای کاربران باید وجود داشته باشد و قرار دادن بخش اخبار در وب سایت مشاور املاک هم یکی دیگر از نکات ضروری است که شرکت طراحی سایت حتماً باید به آن توجه داشته باشد.

    ساختن حساب کاربری شخصی برای کاربران وب سایت مشاور املاک یکی دیگر از امکاناتی است که باید در این وبسایت ها درج شود و دسته بندی کامل خدمات هم باید در دستور کار قرار گیرد و همچنین نقشه موقعیت مکانی ملکا هم باید در دسترس کاربران باشد.

    طراحی سایت وکلا

    طراحی وب سایت برای وکلا یکی دیگر از خدماتی است که شرکت طراحی سایت می‌تواند به کاربران خود ارائه دهد.

    موکلین و افرادی که در حوزه حقوق فعالیت می کنند می توانند با مراجعه به یک شرکت طراحی وب سایت معتبر و شناخته شده یک وبسایت کاملا حرفه ای و اختصاصی را برای خود طراحی و پیاده سازی نمایند.

    وب سایت وکلا باید به صورت کاملا حرفه ای و اختصاصی پیاده سازی شود و دارای بخش های متفاوتی باشد که خدمات مختلف سایت را به کاربران خود معرفی کند به عنوان مثال دسته بندی هایی مانند وکیل بانکی، وکیل طلاق، وکیل مهریه، وکیل نفقه، وکیل حضانت فرزند، وکیل ارث و غیره در این وبسایت ها گنجانده شود تا هر کاربری به راحتی بتواند به موضوع مورد نظر خود دست یابد.

    همچنین وب سایتی که توسط شرکت طراحی سایت برای وکلا طراحی و پیاده سازی می شود باید دارای امکاناتی مانند مشاوره حقوقی آنلاین، آموزش های حقوقی، نمایش رزومه وکلا و مراجعه کنندگان، امکان پرداخت اینترنتی برای مراجعه‌کنندگان و امکان سیستم چت آنلاین برای پرسش و پاسخ به سوالات موکلان هم از جمله ویژگی هایی است که شرکت طراحی سایت باید برای سایت وکلا در نظر داشته باشد.

    همچنین امکان داشتن بخش مرتبط با دعاوی کیفری و درنظرگرفتن ساختاری برای عقد قراردادهای داخلی و بین المللی و داشتن برش های محاسبات مختلف از جمله مهریه، ارثیه، دیه و غیره در آن در نظر گرفته شود.

    شما می توانید جهت برقراری ارتباط با این شرکت با شماره تلفن های ۰۲۱۶۶۹۳۱۸۵۷ و ۰۹۱۲۰۱۴۵۰۲۱ و 02166919633 الی 6 تماس بگیرید.

    آدرس وب سایت: www.atgo.ir

    طراحی وب سایت صنعتی

    طراحی و پیاده سازی وب سایت برای کارخانجات و شرکت های صنعتی و تولیدی یکی دیگر از خدماتی است که شرکتهای طراحی سایت می توانند به مشتریان خود ارائه دهند.

    وبسایت های صنعتی همانند دیگر وبسایت ها برای معرفی و فروش کالا و خدمات به کاربران حوزه مربوطه خود فعالیت می‌کنند.

    شرکت های طراحی سایت باید طراحی و پیاده سازی وبسایت صنعتی را به صورت کاملاً حرفه ای و اختصاصی برای کاربران و مخاطبین خود انجام دهند.

    وبسایت های صنعتی باید دارای بخش‌هایی باشند که کاربران آنها بتوانند به راحتی خدمات و محصولات مورد نظر خود را مشاهده کرده و در صورت امکان به صورت آنلاین بتوانند محصول مورد نظر خود را خریداری کنند و یا اینکه برای دریافت یکسری خدمات به راحتی با بخش پشتیبانی آنلاین سایت صنعتی در ارتباط باشند.

    شرکت های طراحی سایت در زمان ساخت و پیاده سازی سایت های صنعتی باید به این نکته توجه کنند که مخاطبین این سایت ها بیشتر افراد فعال در بازار هستند پس اینگونه سایت ها بیشتر باید به صورت ساده و شکیل طراحی شده و همچنین امکان کارکردن با بخش‌های مختلف آن به راحتی برای کاربران آنها فراهم باشد.

    در مورد اینکه یک وبسایت صنعتی با چه هدفی راه اندازی می شود باید گفت که ابتدا معرفی خدمات و محصولات کارخانجات تولیدی می تواند هدف اصلی راه اندازی وبسایت صنعتی باشد.

    در گام بعدی این وب سایت می تواند یک راه ارتباطی میان مشتریان و مخاطبان حوزه مربوط به مدیران و متخصصین کارخانجات صنعتی باشد.

    کاربران هم می‌توانند از طریق این وب سایت و راه‌های ارتباطی که در آن در نظر گرفته شده است با مدیران و کارشناسان و متخصصان کارخانجات تولیدی ارتباط برقرار نمایند و مشاوره لازم را در جهت خرید و یا اخذ نمایندگی از کارخانجات صنعتی از آنها دریافت نمایند.

    کار بعدی که یک شرکت طراحی سایت برای ساخت و پیاده سازی وب سایت های صنعتی باید انجام دهد این است که بعد از فرآیند طراحی و ساخت وب سایت صنعتی نوبت بحث‌ها و بهینه‌سازی خدمات و محصولات وب سایت صنعتی و بالا آوردن آنها در صفحات اول موتورهای جستجو می رسد.

    در واقع با انجام فرآیند سئو و بهینه سازی صفحات وب سایت صنعتی کارخانجات تولیدی و صنعتی می‌توانند خدمات خود را در صفحات اول موتورهای جستجو مشاهده کنند و از این طریق بازار فروش خود را گسترده‌تر کنند.

    با انجام این کار دیگر به جای اینکه بخواهند در نمایشگاه های بین المللی سراسر کشور شرکت کنند و هزینه های گزافی را بابت شرکت در این نمایشگاه‌ها پرداخت کنند و همچنین هزینه زیادی را بابت اجاره غرفه در نمایشگاه های بین المللی سرد کنند می توانند با انجام سه و بهینه سازی خدمات و محصولات خود خدمات خود را به کاربران سراسر کشور ارائه دهند.

    طراحی سایت گردشگری

    طراحی وب سایت گردشگری و توریسم هم یکی دیگر از خدماتی است که یک شرکت طراحی وب سایت می تواند به مشتریان خود ارائه دهد.

    وب سایتهای گردشگری هم که توسط شرکت‌های طراحی وب سایت طراحی و پیاده سازی می شوند می توانند دارای امکانات زیر باشند :

    • اطلاع رسانی شفاف و دقیق و انجام کلیه تشریفات اخذ ویزا
    • رزرو هتل ها و مراکز تفریحی
    • رزرو و اجاره وسایل نقلیه
    • اخذ بلیط هواپیما و اتوبوس و قطار
    • خرید برنامه‌های سفر و تور های مختلف

    بهترین شرکت های طراحی سایت

    بهترین نوع طراحی وب سایتی که می تواند برای شما انجام شود، وب سایتی است که با قالبی ساده و در عین حال شکیل بتواند خدمات و یا محصولات شما را به مشتریان معرفی کند و همچنین در این وبسایت راه‌های ارتباطی مختلفی برای مشتریان درج شود، تا آنها با تیم پشتیبان مجموعه به راحتی بتواند ارتباط برقرار کنند و خواسته های خود را مطرح نمایند تا تیم پشتیبان د راسرع وقت به سئوالات آن ها پاسخ دهد.

    گروه طراحی سایت

    گروه طراحی وب سایتAtgo   با در نظر گرفتن تمامی استاندارد های مربوط به طراحی وب سایتهای اختصاصی و به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های طراحی وب سایت در ایران بهره گیری از بهترین متخصصین طراحی وب سایت طراحی انواع سایت های خدماتی، فروشگاهی، شرکتی و غیره را برای شما انجام می دهد ، در ادامه برخی دیگر از خدمات این مجموعه را به شما معرفی می کنیم.

    شما می توانید جهت برقراری ارتباط با این شرکت با شماره تلفن های ۰۲۱۶۶۹۳۱۸۵۷ و ۰۹۱۲۰۱۴۵۰۲۱ و 02166919633 الی 6 تماس بگیرید.

    آدرس وب سایت: www.atgo.ir

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.