شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • علت کوچک شدن سایز آلت تناسلی مردان چیست؟
    25 اسفند 1400 - 17:13
    شناسه : 195346
    0

    در این مقاله علت کوچک ماندن ورشد نکردن الت تناسلی را تشریح خواهیم کرد و باید گفت درمان کوتاهی الت آقایان چیست؟

    پ
    پ

    سایز آلت تناسلی، نقش بسزایی در اعتماد به نفس بیشتر مردان دارد. بنابر این قصد داریم که علت کوچکی دستگاه تناسلی مردان چیست  و در بزرگ کردن الات مردان چکار باید کرد؟ پاسخ خواهیم داد.

    داشتن الت برگ خواسته اکثر مردان است و فکر می کنند اندازه آلت در براورده شدن ارگاسم  و رضایت طرفین تاثیر مستقیم دارد. بخاطر همین سایز الت در بالا بردن اعتماد به نفس  آقایان قابل اغماض نیست

    در رابطه جنسی زوجین باینکه الت بزرگتر و درشت تر باشد عالی است، حقیقت ندارد. چرا که حجم الت تناسلی بسیار مهمتر از طول دستگاه تناسلی است.

    در این مقاله علت کوچک ماندن ورشد نکردن الت تناسلی را تشریح خواهیم کرد و باید گفت درمان کوتاهی الت آقایان چیست؟

    بیشتر مردان استرس و نگرانی از اندازه الت خود را دارند. چرا که اعتماد به نفس آنان بسیار کم بوده و ترس این را دارند مبادا طرف مقابلشان در مورد اندازه آلت انان راضی نبوده و یا نتوانند به نحو احسن در ارگاسم و لذت طرف مقابل تاثیر گذار باشند.

    اندازه‌ی طبیعی آلت تناسلی آقایان در حالت خوابیده به طور میانگین بین 5 تا 10 سانتی‌متر و در موقع نعوظ (ارکشن)  12 تا 15 سانتی‌متر است. اگر در حالت خوابیده الت مردان کمتر از 4 سانتی متر و در حالت نعوظ (شق) کمتر از 7 سانتی متر باشد، دچار آلت کوچک هستند که می‌تواند به اختلالات جدی در روابط جنسی و موجب نارضایتی زوجین گردد.

    11 2 - علت کوچک شدن سایز آلت تناسلی مردان چیست؟ -

    جمع شدن آلت تناسلی در مردان

    کوچک یا جمع شدن دستگاه تناسلی آقایان (Penis shrinkage) به کوچک شدن سایز الت مردان گفته می شود. بعضی وقتا این جمع شدن دستگاه تناسلی پایدار است و در بعضی مواقع نیز حاصل قابل درمان یا سبک زندگی خاصی می باشد.سایز آلت تناسلی مرد در برخی موارد به طور قابل توجهی متفاوت است. یک تحقیق نشان دهنده این است که نه نژاد و نه قومیت، هیچ ربطی با اندازه آلت تناسلی مرد ندارند.

    داروهای ضد افسردگی از علل کوتاهی الت

    برخی داروها ضد افسردگی می توانند باعث کوچک شدن سایز آلت تناسلی شوند. از جمله ی این داروها می توان به تری سیکلیک ها (Tricyclics) ام -اِی -اُ- آی-ز ) مونو- آمینو اُکسیداز) (MAOI) اس- اس- ار- آی- ز) سلکتیو- سروتونین- ری آپ تِیک -اینهیبیتورز) (SSRIs) اس- ان- ار- آی- ز ) سروتونین و نورآدرنالین- ری آپ تِیک -اینهیبیتورز) (SNRIs) اشاره کرد. گفتنی است بعضی از قرص های آرامبخش و برخی داروهای تجویزشده جهت بزرگی پروستات نیز ممکن است سبب کوتاهی الت مردان گردد. اما قرص بزرگ کننده آلات تناسلی دائمی نیز وجود دارد که برای افزایش سایز الت مردان مفید است.

    اضافه وزن

    اگر شخصی دچار چاقی از جمله در ناحیه‌ی پایین تنه و زیر شکم شود به احتمال زیاد الت خود را کوچک تر از موقعی خواهد دید که لاغر بود. علت این پدیده این است که با بیشتر شدن توده چربی در زیر شکم، دستگاه تنه‌ی آلت تناسلی با چربی پوشش داده می شود و ظاهری کوچک‌تر از قبل به خود می‌گیرد. در اشخاصی که بیش از حد چاق هستند این پدیده شدید تر است.

    بیماری پیرونی

    در بیماری پیرونی، آلت تناسلی بخاطر کج شدن موجب دردناک شدن رابطه جنسی زوجین می شود. بیماری پیرونی می تواند سایز و ضخامت اندام تناسلی را کوچک کند. جراحی برداشت بافت اسکار سبب این بیماری می تواند به کم شدن طول آلت تناسلی شود. اسکار نام دیگر بافت جای زخم است.

    آلت تناسلی چه زمانی شروع به رشد می کند؟

    پژوهش نشام میدهند که دوره های مختلف زیادی برای بزرگ شدن الت تناسلی مردان در چرخه زندگی موجود است. در یک پژوهش، دانشمندان سایز آلت تناسلی را در 200 مرد از تولد تا 16 سالگی بررسی کردند.

    و پی بردند که به طور میانگین، آلت تناسلی از موقع بدنیا آمدن تا یک سالگی به سرعت شروع به رشد می کند. از یک تا 11سالگی، رشد آلت تناسلی کم می شود. در سن 11 سالگی و بلوغ، پژوهشگران یک دوره سریع رشد دیگر را مشاهده کردند.محققین اعلام کرده اند که بهترین زمان رشد آلت آقایان بعد از بلوغ آنها است.

    22 2 - علت کوچک شدن سایز آلت تناسلی مردان چیست؟ -

    روش های جلوگیری از کوچک شدن آلت تناسلی

    افرادی که بعد از برداشتن پروستات موجب کوچک شدن آلت تناسلی آنها شده است، احتمال دارد شرایط پس از چند هفته یا حدود یکسال خود به خود درمان شود. دیگر متد های فیزیوتراپی پس از جراحی سبب بازگشت عملکرد نعوظ خوابیده شوند. همچنین بعضی از قرص ها مانند مگنا ار ایکس پلاس می‌توانند جریان خون به کاهک اسفنجی بافت آلت تناسلی را افزایش دهند. درمان بیماری کجی الت بر روی حذف بافت آسیب‌دیده از درون آلت تناسلی تمرکز دارد. راه های مختلفی برای این کار وجود دارند که شامل استفاده از قرص ها، عمل جراحی و یا روشهای فراصوتی یا اولتراسوند است.

    موارد دیگری که باید رعایت کنید شامل:

    • فعال ماندن از نظر جسمی
    • داشتن رژیم غذایی مقوی
    • سیگار نکشید
    • اجتناب از مصرف مقادیر زیاد الکل
    • استفاده از قرص مگنا ار ایکس پلاس به بزرگ شدن الت

    33 2 - علت کوچک شدن سایز آلت تناسلی مردان چیست؟ -

    استفاده از پمپ آمریکایی برای افزایش سایز الت

    راحت ترین روش برای افزایش سایز آلت مردان،خرید وکیوم مردانه از داروخانه است. وکیوم مردانه آلت یک استوانه پر از هوا است که با ایجاد خلاء موجب بزرگ شدن الت و درمان اختلال نعوظ مردان می شود

    چناچه که پیش بینی می شود، وکیوم مردانه سبب نعوظ سریع و رشد طول آلت مردان در پمپ می‌شود چونکه جریان خون در عروق خونی آلت به شدت بیشتر می شود. افرادی که با این دستگاه کار کرده اند، طول آلت تناسلی آن‌ها به صورت دائمی افزایش پیدا کرده است.مزیت اصلی این دستگاه برای بسیاری از عزیزان همین مورد یعنی نبود عوارض دستگاه وکیوم نسبت به روش های جراحی است

    جراحی برای بزرگ شدن آلات تناسلی

    خطرناکترین و پر هزینه ترین روش برای بزرگ شدن الت تناسلی، روش جراحی است که آلت را به استخوان لگن اتصال می دهد. در روش جراحی افزایش سایز آلت تناسلی، برش کوچکی در بالای پایه آلت ایجاد می کنند ورباطی را که از استخوان شرمگاهی تا بالای آلت قرار دارد، برش داده می شود بدین ترتیب آلت کمی پایین تر می افتد . این روش مورد تایید نمی باشد چرا که خطرات جانی را به همره دارد.

    ثبت دیدگاه

    1 دیدگاه برای “علت کوچک شدن سایز آلت تناسلی مردان چیست؟”
    1. سیامک مرادی از تهران

      پاسخ
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.