شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • نکات مهم انتخاب صندلی اداری مناسب کمر درد
    28 اسفند 1400 - 10:17
    شناسه : 195409
    1

    مناسب ترین صندلی اداری برای افرادی که دارای کمردرد هستند باید دارای ویژگی هایی باشد تا بهبودی و افت درد را برای آنان به همراه داشته باشد. در زیر به چند نمونه از این ویژگی ها پرداخته ایم تا بتوانید بهترین و با کیفیت ترین صندلی اداری را خریداری نمایید.

    پ
    پ

    اداری 3 - نکات مهم انتخاب صندلی اداری مناسب کمر درد - خرید صندلی اداری

    مناسب ترین صندلی اداری برای افراد دارای کمر درد

    برای این که فشار وارده بر کمر در حین کار کمتر شود بهتر است از صندلی های استاندارد با حالت ارگونومیک استفاده شود. حالت ارگونومیک دقیقاٌ مناسب با فیزیک و اندام افراد طراحی شده و برای افرادی که دارای کمر درد هستند بسیار مناسب است. این صندلی ها دارای ویژگی هایی هستند که شامل است.

    • بهره مندی از بهترین متریال در ساخت و نوع فوم استفاده شده
    • برخورداری از جک های تنظیم ارتفاع و تنظیم میزان زاویه پشتی
    • بهره گیری از دسته و قابلیت تنظیم آن
    • دارا بودن از پشتی متناسب با وزن و قد افراد
    • بهره مندی از پایه چرخان و گردشی همراه با چرخ
    • دارای رویه مناسب و نداشتن تعرق در طول زمان کار
    • بهره مندی از حالت S برای پوشاندن گودی کمر
    • قابلیت تنظیم عمق
    • نشیمنگاه استاندارد
    • دارا بودن از پشتی گردنی

    بهترین متریال ساخت صندلی برای افراد با کمردرد:

    یکی از بهترین مواد برای ساخت صندلی های اداری استاندارد و ارگونومیک فوم می باشد که در دو نوع سرد و معمولی مورد استفاده قرار می گیرد. از این فوم ها برای قسمت نشیمنگاه و پشتی صندلی استفاده می گردد. فوم سرد به دلیل داشتن قابلیت عدم افت ضخامت و همچنین دانسیته بالا بهترین گزینه در قسمت نشیمنگاه در صندلی های اداری مناسب برای افراد با کمردرد محسوب می شود. علاوه بر آن بدنه صندلی نیز باید دارای مقاومت مناسب باشد که بسته به نوع طراحی، از چوب، فلز و … در ساخت صندلی استفاده شده باشد.

    اداری 1 - نکات مهم انتخاب صندلی اداری مناسب کمر درد - خرید صندلی اداری

    مکانیزم تنظیم میزان ارتفاع برای صندلی مناسب کمر درد

    جک های میزان تنظیم ارتفاع به شما کمک می کند که به صورت اصولی بر روی صندلی بنشینید تا کمترین فشار بر روی نواحی ستون فقرات ایجاد گردد. نحوه صحیح تنظیم به گونه ای است که کف پا باید به زمین چسبیده شود تا فشار بر روی مهره های پایینی ستون فقرات کسر گردد. بهترین ارتفاع صندلی بین 41 سانتی متر تا 55 سانتی متر از سطح زمین تا قسمت نشیمن می باشد.

    پشتی صندلی اداری مناسب برای کمر درد

    مهمترین قسمت در صندلی برای افرادی که دارای کمر درد و دیسک هستند، انتخاب و تنظیم پشتی صندلی به صورت صحیح است. پشتی صندلی باید تماما سطح کمر شما را پر کند. از گودی کمر گرفته تا مهره های گردنی. بهترین حالت عرض صندلی برای چنین افراد بین 35 تا 50 سانتی متر می باشد. و بهترین میزان ارتفاع پشتی صندلی باید بین 55 تا 85 سانتی متر باشد. زیرا کمتر از آن باعث خم شدن کمر و در نتیجه بروز درد های نواحی کمر می شود. علاوه بر آن پشتی صندلی باید دارای حالت تنظیم زاویه باشد که بهترین زاویه برای کار در پشت میز 95 تا 115 درجه است.

    پایه صندلی اداری مناسب برای افراد دارای کمر درد

    بهترین گزینه جهت صندلی های اداری برای جلوگیری افراد از کمر درد، استفاده از پایه های پنچ پر مقاوم و چرخ دار می باشد که می تواند سهولت در جابجایی را امکان پذیر نماید. همچنین از افتادن بر اثر خم شدن صندلی جلوگیری می نماید. این پایه ها کمک می کند تا عضلات بدن و مخصوصا کمر درگیر نشود. پایه ها با ساختار کروم ، استیل و آلیاژ بهترین گزینه ها در هنگام خرید صندلی اداری می باشند.

    جنس رویه صندلی اداری برای افراد با کمر درد

    شما می توانید انواع رویه را برای صندلی اداری استاندارد خود استفاده نمایید و هیچ گونه محدودیتی در انتخاب ندارید اما به این نکته توجه نمایید که در هنگام نشستن های طولانی مدت باعث تعرق می شوید و جنسی را انتخاب نمایید که اینگونه نباشد. زیرا پس از تعرق ممکن است عضلات کمری گرفته شود. بهترین گزینه ها در انتخاب روکش صندلی استفاده از پارچه ، مش و توری می باشد.

    دسته صندلی اداری مناسب کمر درد

    افرادی که دارای کمر درد هستند باید صندلی اداری را انتخاب کنند که دسته دار باشد و اگر قابلیت تنظیم دسته در آن تعبیه شده باشد بهتر است. دسته ها کمک می کنند تا فشار بر روی دست ها کمتر شود. توصیه می شود که دارای پهنای حداقل 2 اینچی و جنس به کار رفته در آن نرم و مرغوب باشد. برای خرید صندلی اداری استاندارد می توانید از مهم‌ترین نکات انتخاب صندلی اداری که باید به آن توجه کرد استفاده کنید.

    اداری 2 - نکات مهم انتخاب صندلی اداری مناسب کمر درد - خرید صندلی اداری

    بهره مندی از حالت S و پر کردن گودی کمر در صندلی اداری

    بهترین صندلی اداری برای افرادی که دارای کمر درد هستند باید از حالت S شکل بر روی پشتی بهره مند باشند تا بتوانند گودی کمر را پر کنند. این صندلی ها ارگونومیک و استاندارد می باشند. صندلی را انتخاب نمایید تا بتوانید عمق آن را تنظیم نمایید و اگر صندلی شما این قابلیت را نداشت می توانید از بالشتک های مخصوص استفاده کنید.

    پشتی گردنی صندلی اداری مناسب کمر درد

    صندلی اداری را خریداری نمایید که دارای پشتی گردنی باشد تا مهره های گردن در هنگام کار آسیب نبینند. در بعضی از مدل ها پشتی صندلی بلندتر است و وظیفه پشتی گردنی را دارد.

    با توجه به توضیحاتی که در بالا به آن اشاره کردیم می توانید بهترین صندلی اداری و متناسب با درد کمر را خریداری نمایید که باعث کم شدن درد های عضلانی شود. البته طرز صحیح نشستن و تقویت عضلات پشتی نیز می تواند به بهبود درد های مزمن در ناحیه کمر کمک کند. این نکته را در نظر بگیرید که افراد دارای کمر درد باید متناسب با وزن و نوع درد خود از صندلی های اداری ارگونومیک استفاده نمایند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.