پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • محمد پورفیض مشاور سئو کسب‌و‌کارهای اینترنتی
    28 اسفند 1400 - 10:26
    شناسه : 195410
    0

    گذراندن دوره تدریس خصوصی سئو می‌تواند گزینه مناسبی برای مطمئن شدن از کیفیت آموزش و انجام سئو بر روی سایتمان باشد.

    پ
    پ

    پورفیض سئو چیست - محمد پورفیض مشاور سئو کسب‌و‌کارهای اینترنتی - آموزش خصوصی سئو

    در دنیای امروز راه اندازی کسب و کار اینترنتی به دشواری گذشته نیست. ابزارها و راه‌های زیادی برای راه اندازی و توسعه کسب و کارهای اینترنتی وجود دارد که با کسب مهارت استفاده از آن‌ها می‌توان فروش بالایی را تجربه کنید.

    اما شکست خوردن بعضی کسب و کارهای اینترنتی دلیلی جز استراتژی اشتباه و عدم شناخت درست از فضای وب ندارد. درک مفاهیم دیجیتال مارکتینگ و بالاتر از آن سئو می‌تواند یک کسب و کار را از زمین بلند کند و به آسمان‌ها ببرد.

     چرا سئو برای کسب و کارهای اینترنتی جذاب است

    دلایلی مانند بیشترین نرخ تبدیل بازدید کننده سایت به مشتری از بین انواع تبلیغات، بالا بردن فروش تا چند ده برابر با استفاده از سئو، بالا رفتن نرخ جست و جو در گوگل به صورت روزانه که این بازار سئو را بهتر می‌کند، وجود آمارهای مثل 93% از فروش‌های اینترنتی با یک جست و جو در گوگل شروع می‌شود و… باعث شده است که سئو از نظر کسب و کارها به یک کانال فروش جذاب تبدیل شود.

    سئو چیست و چگونه فروش سایت را بالا می برد

    حال می‌خواهیم ببینیم سئو چیست و چگونه به بالا بردن فروش کسب و کارهای اینترنتی کمک می‌کند.

    البته اگر شناخت قبلی از سئو ندارید پیشنهاد می‌کنیم با کلیک بر روی سئو چیست درباره آن کامل و جامع کسب اطلاع کنید.

    پورفیض مشاور سئو - محمد پورفیض مشاور سئو کسب‌و‌کارهای اینترنتی - آموزش خصوصی سئو

    اما اگر به صورت کلی و مختصر بگوییم، سئو انجام مجموعه تکنیک‌هایی است که بر روی سایت مورد نظر و حتی خارج از آن انجام می‌شود، تا صفحات مهم سایت در نتایج جست و جو مرتبط با کسب و کار خود در رتبه‌های بالا نمایش داده شوند. اینگونه روزانه تعداد زیادی از کاربران با جست و جو در اینترنت وارد سایت ما می‌شوند و ما با ایجاد یک تجربه کاربری خوب در سایتمان آن‌ها را تبدیل به مشتری می‌کنیم.

    سئو روش چالش برنگیزی است که نیاز به آموزش حرفه‌ای و تجربه دارد

    گاهی اوقات شنیده می‌شود که افرادی با انجام سئو بر روی سایت خود و با وجود صرف زمان، هزینه و انرژی به نتیجه دلخواه نرسیده‌اند. لازم است بدانید که سئو نیاز به کسب مهارت، گذراندن دوره‌های آموزشی با کیفیت و البته کسب تجربه دارد. هر کسی که تنها در چند روز درباره سئو چیزهایی خوانده یا شنیده است، طبیعتا نمی‌تواند فرد مناسبی برای سئو سایت ما باشد.

    گذراندن دوره تدریس خصوصی سئو می‌تواند گزینه مناسبی برای مطمئن شدن از کیفیت آموزش و انجام سئو بر روی سایتمان باشد.

    خصوصی سئو محمد پروفیض - محمد پورفیض مشاور سئو کسب‌و‌کارهای اینترنتی - آموزش خصوصی سئو

    برای سئو یک سایت نیاز است که ابتدا از یک متخصص با تجربه، مشاوره سئو بگیریم. مشاور سئو با داشتن تجربه بالا در این زمینه می‌تواند به پیشبرد کسب و کارهای اینترنتی در بالا بردن فروش آن‌ها توسط جست و جوهای گوگل کمک شایانی کند.

    مشاور سئو کیست

    ابتدا باید این موضوع را بدانید که متخصص سئو به شخصی با تجربه در زمینه سئو گفته می‌شود که حداقل چند پروژه موفق سئو را تجربه کرده باشد. اما مشاور سئو فردی با تجربه‌تر است که با همه چالش‌های سئو دست و پنجه نرم کرده است و نقشه راه متخصصین سئو را مشخص می‌کند و توانایی رهبری تیم سئو را دارد.

    یک مشاور سئو با تجربه می‌تواند جلوی شکست یک کسب و کار اینترنتی را در سئو بگیرد و با مشاوره کاربردی فروش آن را از طریق بازاریابی موتور جست و جو گوگل بالا ببرد.

    آموزش سئو زمان‌ بر است

    اگر تصمیم به یادگیری سئو گرفته اید باید از این موضوع آگاه باشید که یادگیری بهینه سازی سایت برای موتور جست و جوی گوگل کار آسانی نیست و نیاز به زمان و تمرین دارد. آموزش‌های بی‌کیفیت و البته با کیفیت زیادی در سطح اینترنت وجود دارند که دیدن آن‌ها نیاز به کمی احتیاط دارد.

    اگر قصد شرکت در یک آموزش سئو با کیفیت را دارید، حتما قبل از آن سرفصل‌های آموزش را به خوبی مطالعه کنید و البته با خواندن مقالات مختلف یا کتاب آموزش سئو، قبل از شرکت در دوره، اطلاعاتی مقدماتی از سئو بدست آورید تا درک آن در آموزش برایتان راحت‌تر باشد.

    بسیاری از صاحبان کسب و کارهای کوچک به خیال اینکه خیلی زود سئو را یاد گرفته و خود سایت کسب و کار را سئو می‌کنم و فروش اینترنتی سایت را بالا می‌برم، پا به این ارسه می‌گذارند و با دیدن پیچیدگی‌های آن خیلی زود دلسرد می‌شوند. پس اگر تصمیم دارید به دنیای سئو وارد شوید، مطمئن شوید که حوصله و زمان کافی برای یادگیری سئو دارید.

    راه های سئو سایت

    برای سئو سایت خود می‌توانید با یکی از شرکت‌های معتبر در زمینه سئو قرارداد ببندید و پروژه سئو خود را برون‌سپاری کنید.

    همچنین اگر می‌خواهید کمتر هزینه کنید، می‌توانید با فریلنسرهایی که متخصص سئو هستند قرارداد ببندید و با آن‌ها همکاری کنید.

    اگر توان مالی خوبی دارید می‌توانید برای کسب و کار خود یک تیم سئو استخدام کنید تا در محل شرکتتان و یا به صورت دورکار، به صورت روزانه برای سایت شما کار کنند و رتبه سئو شما را بهبود ببخشند.

    و راه آخر اینکه می‌توانید خود، با دیدن آموزش سئو سایت کسب و کار خود را بهینه کنید و فروش اینترنتی خود را بالا ببرید.

    هر کدام از این راه‌ها مزایا و معایب خاص خود را دارند و با توجه به شرایط خود و کسب و کارتان می‌توانید یکی از 4 راه بالا را انتخاب کنید.

    بازار کار سئو در ایران چگونه است

    اما اگر می‌خواهید با یادگیری سئو، به عنوان یک متخصص کار کنید باید بدانید که هرچه مهارت و تجربه شما بالاتر باشد درآمد بهتری هم خواهید داشت. برای انجام سئو چه به صورت استخدامی در شرکتی کوچک یا بزرگ، چه به صورت فریلنسر و دورکار، سعی کنید تا پیوسته علم سئو خود را بروز نگه دارید و برای کسب تجربه در سمینارها و آموزش‌های با کیفیت متعدد شرکت کنید و به صورت مداوم با انجام دادن سئو، تجربه خود را بالا ببرید.

    بازار کار سئو در ایران و بیشتر کشورهای دنیا بسیار جذاب خواهد بود اگر با کسب مهارت، توانایی انجام انواع پروژه‌های سئو را داشته باشید. کسب

    مهارت در سئو شامل سه مرحله اصلی می‌شود. مرحله اول یادگیری و شرکت در آموزش و دوره‌های سئو با کیفیت است. مرحله دوم اقدام در راستای مواردی که یاد گرفته‌اید است و مرحله سوم تمرین تمرین و تمرین. هرچه بر روی پروژه‌های مختلف کار کنید و آزمون خطای خود را بدهید، تجربه و مهارت شما بالاتر می‌رود و در راستای آن درآمد شما از سئو افزایش میابد.

    با کسب مهارت سئو متوجه می‌شوید که بازار کار سئو جذاب و شیرین است زیرا امروزه بیشتر کسب  کارهای اینترنتی متوجه تاثیر سئو بر بالا بردن فروش خود شده‌اند و پیوسته به دنبال نیروی متخصص سئو هستند. در کشورهایی مانند ایران که کمبود نیروی متخصص وجود دارد، شما با تبدیل کردن خود به یک متخصص سئو، به راحتی می‌توانید پروژه‌های مختلف سئو بگیرید و یا در شرکت‌های معتبر با درآمدی بالا استخدام شوید.

    امیدواریم به درک شما از سئو کمک کرده باشیم.

    محمد پورفیض را در گوگل جست و جو کنید

    اگر می‌خواهید بدانید محمد پورفیض کیست می‌توانید با جست و جوی این اسم در گوگل به راحتی درباره او اطلاعات کسب کنید و تجارب سئو او را ببینید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.